Heeft Van Baarle geen mening over, want het is geen Gaza.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Hoe denkt Denk erover dat de MP homo is?
Interessant om te weten.
Je verwacht niet dat zowel Jetten als de regeringsleider van een moslimland een professionele houding kunnen aannemen tijdens een werkbezoek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zit in de aard van onderhandelen en besprekingen; met iemand waarvan je walgt zul je nooit een goed resultaat kunnen neerzetten.
Het is ook wederzijds lijkt me, het zou ongemakkelijk zijn voor Jetten om een van de 76 landen te moeten bezoeken waar homosexualiteit verboden is.
vind ik ook,quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Die zullen zich daar in elk geval nooit negatief over uitlaten. Dan krijg je eerder een publieke negatieve uitspraak vanuit de SGP hierover…quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Kan ze geen reet schelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:57 schreef halfway het volgende:
Interessant om te weten.
Dinsdag ong.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Al bekend wanneer de definitieve uitslag bekend is? Las gisteren waarschijnlijk het weekend pas?
Er is weer iemand verdwaald in het sprookjesbos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 05:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gemanagede democratie.
90% media aandacht naar jetten, bizar hoog bedrag naar “media aandacht”, bijna 2 miljoen.
De verantwoordelijkheid van controleren verkiezingssoftware word gerund door een D66’er die ook gedoneerd had aan de partij.
Zeer vreemde ipsos beweging waar plots radicaal veel stemmen naar d66 gingen.
Binnen 8 minuten riepen ze in de media al d66 tot winnaar uit.. hoe dan? Stemmen tellen duurt uren.
Dit is geen verkiezing, maar een geregisseerde uitkomst.
Dit zien we steeds vaker in de EU.
De PvdA-GL is behoorlijk de weg kwijt, inderdaad, maar wel de minst slechte optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamasverstehers in het kabinet. Erg stabiel inderdaad.
Jetten brengt gewoon positieve energie. Net als Bontebal die gewoon staat voor degelijkheid. Daarom hebben mensen op hen gestemd. Even 4 jaar geen gezeik maar gewoon iets doen. Maakt niet uit welke richting als we maar ergens iets oplossen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is weer iemand verdwaald in het sprookjesbos.
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef asco het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom ook hem dat niet gaat lukken.
Omdat ik niet meer in oplossingen door wie dan ook geloof. Dat gaf ik 2 jaar geleden ook gewoon aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?
Nou geef Jetten gewoon een kans. Kan toch niet slechter dan wat we gehad hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef asco het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom ook hem dat niet gaat lukken.
Oh, ik wens hem zeker succes en sterkte hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou geef Jetten gewoon een kans. Kan toch niet slechter dan wat we gehad hebben
Is dat zo? Die zie ik er meestal niet bij. En terecht, het is geen privé gelegenheidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd hoe dat in de praktijk gaat. Alle wereldleiders nemen hun partner mee. Maar goed iedereen reageert hier gelijk aangebrand
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk ook alleen maar interessant vinden in de context dat het in een hoop landen nog wel strafbaar/taboe is en hij daar als premier mogelijk ook naar toe moet. Staat die dan al 1-0 achter bij hetgeen wat die daar moet bereiken of zal dat totaal niet boeien?
In dat soort gevallen stuur je toch gewoon de Koning met Min BuZa en een stevige handelsdelegatie, klaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kan hem beter niet sturen omdat hij niks gedaan gaat krijgen puur vanwege zijn seksuele oriëntatie. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, en dat ben ik ook niet, maar feit blijft dat het zo werkt.
Youtube comments waren nooit best. Maar tegenwoordig zit het zo vol met bot accounts. Zijn ook makkelijk te herkennen aan die namen die eindigen op wat cijfers. En het zijn er echt bizar veel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef Fok-it het volgende:
https://youtube.com/shorts/hhLswDUjiO0?si=-eV7QXBaQFy3EUFw
Kom toevallig net dit filmpje tegen
Die journalist die zijn partner gaat bevragen over Wilders__
Middeleeuwse degenerates in de comments
Sowieso worden die gestuurd, de premier gaat zelden op handelsmissie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
In dat soort gevallen stuur je toch gewoon de Koning met Min BuZa en een stevige handelsdelegatie, klaar.
Niemand geschoffeerd en pragmatisch opgelost om toch iets voor elkaar te krijgen met een land dat nog in de middeleeuwen leeft, maar waar je niet omheen kunt.
GL is veel te radicaal. Gaat echt niet samen met VVD, laat staan Ja21.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PvdA-GL is behoorlijk de weg kwijt, inderdaad, maar wel de minst slechte optie.
Omdat D66 al decennia lang bekend staat als de partij die precies weet wat de problemen zijn, maar vervolgens geen enkele oplossing hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom ga je er bij voorbaat bij uit dat het toch niet gaat lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |