Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet alleen niet precies hoe groot ie is want er staan twee verschillende maten.
En ik heb al veel tassen.
Maar ik vind hem mooi.
Potverquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar ook geen flesje water denk ik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar ook geen flesje water denk ik.
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500quote:
Ja dan kun je niet veel verwachten ook denk ikquote:
Staan zeker op #182quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500
The Rock Show
Oeh leuk liedje. Leuke clip ook trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500
The Rock Show
Nee 1045quote:
Klinkt wel okee jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh leuk liedje. Leuke clip ook trouwens.
Ik hou van zoveel van deze band.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt wel okee ja
Ja okee. Ik ben gewoon niet zon grote fan van deze stijl muziek
Iedereen nog in leven?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen peren voorlopig tussen Geldermalsen en Den Bosch. Geen treinen ook.
[ afbeelding ]
De tas die ik laatst had gekocht was 12quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan kun je niet veel verwachten ook denk ik
Dan maar bananenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen peren voorlopig tussen Geldermalsen en Den Bosch. Geen treinen ook.
[ afbeelding ]
Ik begreep dat je dan "polyjamourous" bent. Als je van meerdere muziekstijlen tegelijk houdtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel van deze band.Maar ik ga sowieso wel goed op dit soort muziek.
Maar soms mag het ook best wat ruiger hoor want mijn andere favoriete band is Electric Callboy.
![]()
Morgen nieuw liedje trouwens!
Oh ben wel benieuwdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel van deze band.Maar ik ga sowieso wel goed op dit soort muziek.
Maar soms mag het ook best wat ruiger hoor want mijn andere favoriete band is Electric Callboy.
![]()
Morgen nieuw liedje trouwens!
Ik ben echt zo'n basic bitch wat is vastgegroeid aan haar Eastpak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tas die ik laatst had gekocht was 12Had hem al in een ander printje, die had ik al een jaar of 7 en ging een beetje stuk. Maar hij is heel fijn in gebruik dus heb hem gewoon opnieuw besteld. Alleen ander printje dus, want nieuwe collecties enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |