Volgens mij is dit tegen de kieswet. Het stembureau moet onmiddellijk beginnen met tellen en pas als dat voltooid is worden de biljetten naar het centraal stembureau gebracht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet normaal laten verlopen... Republikeinse toestanden.
Vertragen, even de uitslag afwachten en dan zoeken we nog wat stemmen extra voor PvdA/Gl/D66 en raken enkele andere stemmen kwijt![]()
Jij zal de wet vast beter kennen dan al die mensen die zich hier een half jaar mee bezig hebben gehoudenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tegen de kieswet. Het stembureau moet onmiddellijk beginnen met tellen en pas als dat voltooid is worden de biljetten naar het centraal stembureau gebracht.
Nog afgezien van dat ik geen PVV stemmer ben… je kan wel lollig doen, maar het ging natuurlijk om deze post waar jij de plank, niet gehinderd door enige kennis van zaken, missloeg:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daar staat natuurlijk de doodstraf op ..
Altijd leuk die PVV-aanhang.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een vrij domme opmerking.
Pas als de verkiezingsuitslag definitief is wordt bepaald wie het voortouw neemt.
Hou dit soort vijandelijkheden lekker in het Tesla topic joh.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat ik geen PVV stemmer ben… je kan wel lollig doen, maar het ging natuurlijk om deze post waar jij de plank, niet gehinderd door enige kennis van zaken, missloeg:
[..]
Ik reageer gewoon op de inhoud. Mag dat nog van je?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Hou dit soort vijandelijkheden lekker in het Tesla topic joh.
Even los van de progressieve en conservatieve stromingen daarbinnen: ja. Ik denk dat die stelling in grote lijnen juist is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat er 3 stromen zijn: links, centrum en rechts.
- Alle meer links-progressive partijen (GL-PvdA, SP, DENK, PvdD, Cu(?), Volt) komen uit op 33 zetels: 22%quote:Hoeveel procent heeft op links gestemd, hoeveel op centrum en hoeveel op rechts?
Vind ik tegenvallen bij het CDA, ook waarom er zo’n hommeles is geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:37 schreef Perox het volgende:
CDA is midden hoor. VVD noemt zich ook centrumrechts.
We hebben hier te maken met een ruk naar het midden.
Ja maar, ja maar, ja maar - alle rechtse stemmers zijn toch dom en dat zijn toch heel veel domme mensen in dit land. Gelukkig zijn alle linkse stemmers heel slim en flexibel. Dat houdt dit land overeind 😎quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:10 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat een partij als de PVV zo veel stemmen krijgt?
PVV saboteert al jaren NL, in de oppositie en recent als regerende partij.
PVV laat keer op keer zien dat ze niets weten van regeren en dat racisme het enige kaartje is wat ze kennen.
Iedereen al klaar voor verkiezingen over een half jaar?
Man oh man wat een verlies aan hersencellen bij veel mensen.
Helemaal eens dat ontkennen geen optie is. Maar ik denk juist dat de kracht van goed klimaatbeleid niet meer ligt in “het braafste jongetje van de klas” willen zijn, of in wachten tot anderen iets doen. Het klimaatprobleem is er of wij nu handelen of niet. Door nu voorop te lopen, kunnen we onze industrie toekomstbestendig maken en straks onze kennis, technologie en producten exporteren naar de rest van de wereld. Dat is precies wat Nederland historisch altijd heeft gedaan: vooruitkijken en innoveren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn enige probleem met klimaat is dat het weinig zin heeft het braafste jongetje van de klas te zijn als ze buiten Europa weinig doen aan verduurzaming, maar notoir ontkennen vind ik wel veel erger.
Klimaat en migratie gaan overigens deels hand in hand. Overigens vind ik het belang van innovatie en goed onderwijs voor de concurrentiepositie van Nederland niet inzien het grootste probleem bij een aantal van die rechtse partijen.
Amsterdam moet nog komen en die zullen wel veel d66 stemmers hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Cruzinats het volgende:
GEERTGOD NUMMER EEN![]()
WIJ ZIJN PVV, WIJ ZIJN NEDERLAND![]()
De stem van HET volk
Precies - dat linkse bolwerk samen met die buitenland stemmen gaat D66 een ruime stem meerderheid geven. Kan die gladde paling aan de slag 🥳quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:50 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Amsterdam moet nog komen en die zullen wel veel d66 stemmers hebben.
Maar wel een flinke inhaalsrace zo ver.
Als er echt nog zo’n deel van Amsterdam moet komen dan kan D66 er ook nog wel in zetels voorbijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:50 schreef Zoddie het volgende:
[..]
wij? Ze hebben niet eens ledenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Cruzinats het volgende:
GEERTGOD NUMMER EEN![]()
De stem van HET volk
We zien de laatste jaren steeds meer bestuurders en ambtenaren die de wet hooguit als onderdeel van hun afwegingen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zal de wet vast beter kennen dan al die mensen die zich hier een half jaar mee bezig hebben gehouden
Ik ben geen groot D66-fan maar liever gewoon snel een stabiele coalitie dan weer een Geert-poppenkast van maanden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:50 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Een coalitie met de PVV zal er sowieso niet komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben geen groot D66-fan maar liever gewoon snel een stabiele coalitie dan weer een Geert-poppenkast van maanden.
Geniet ervan. Als alle stemmen geteld zijn is dat namelijk niet meer zoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Cruzinats het volgende:
GEERTGOD NUMMER EEN![]()
De stem van HET volk
Er komt sowieso geen stabiele coalitie vermoed ik. Het wordt na lang formeren weer een vleugellamme houtje touwtje regering. En zo glijden we in de tussentijd weer iets verder af als land.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben geen groot D66-fan maar liever gewoon snel een stabiele coalitie dan weer een Geert-poppenkast van maanden.
Persoonlijke voorkeur is groter dan de wet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We zien de laatste jaren steeds meer bestuurders en ambtenaren die de wet hooguit als onderdeel van hun afwegingen zien.
Nee man, D66 heeft aan het eind gewoon de meeste stemmen en dan kijken of onze paling een coalitie bij elkaar kan toveren?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Een coalitie met de PVV zal er sowieso niet komen.
Daar hoef je je niet druk om te maken.
VVD zal misschien nog wel willen praten maar geen van de anderen.
Wilders zal het even 'proberen' en zal dan gaan janken dat niemand met hem wilt samenwerken maar stiekem is hij opgelucht want kan die weer lekker zonder verantwoordelijkheden in het oppositiebankje gaan zitten twitteren.
d66 is wat dat betreft nog een groter poppenkast.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Amsterdam komt nog inderdaad. Zal wel opeens een verschil worden van 60.000+. Misschien wel een complete zetel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee man, D66 heeft aan het eind gewoon de meeste stemmen en dan kijken of onze paling een coalitie bij elkaar kan toveren?
En vergeet ook de buitenland stemmen niet. Hier in Nederland genoeg buitenlanders die op Wilders stemmen! maar in het buitenland zeker niet. Dus Jetten wordt gewoon de nieuwe premier en kan een coalitie vormen - wir rasen auf den abgrund zu (er ist wieder da)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Amsterdam komt nog inderdaad. Zal wel opeens een verschil worden van 60.000+. Misschien wel een complete zetel.
Woke kutvolk daar.
Maakt allemaal niets uit. We hobbelen gewoon verder. Mocht Ja21 mee regeren dan moet je hopen dat zij dwars gaan liggen als het om nog meer EU gaat en zich verzetten tegen Eurobonds. Overigens heb ik blanco gestemd. Totaal geen sociaal democratische partij meer zoals ooit de PvdA dat was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
d66 is wat dat betreft nog een groter poppenkast.
Die gaan achterbaks allerlei regels invoeren samen met de vvd die totaal niet voordelig zijn voor de samenleving. Bij pvv zitten ze ten minste nog in your face
Vorige verkiezingen 69.047 stemmen uit het buitenland.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
En vergeet ook de buitenland stemmen niet. Hier in Nederland genoeg buitenlanders die op Wilders stemmen! maar in het buitenland zeker niet. Dus Jetten wordt gewoon de nieuwe premier en kan een coalitie vormen - wir rasen auf den abgrund zu (er ist wieder da)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |