Een kabinet met JA21 is geen centrumrechts kabinet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
5 zou toch ruim voldoende zijn voor een centrumrechts kabinet?
Alles meer dan 3 is m.i. gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
5 zou toch ruim voldoende zijn voor een centrumrechts kabinet?
Ben ik het niet mee eens, want het is voorbarig. Het zal namelijk afhankelijk zijn van wat zij bereid zijn om aan hun rechtse standpunten te parkeren in ruil voor regeringsdeelname en ministerposten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een kabinet met JA21 is geen centrumrechts kabinet.
Daar was toch al ruzie mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En lellebel als minister van Asiel en Migratie?
Totaal niet spannend als je ziet wat er nog moet binnenkomen. D66 wordt makkelijk de grootste nog.quote:
Vind ik te kort door de bocht, maar ik begrijp je punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alles meer dan 3 is m.i. gedoemd te mislukken.
Prima optie tochquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En lellebel als minister van Asiel en Migratie?
Als JA21 inderdaad er voornamelijk in komt voor een strenger migratiebeleid en er verder wel progressief klimaatbeleid en geen grootschalige bezuinigingen op innovatie/onderzoek, kunst, cultuur en NPO bij komen kan ik er allemaal wel mee leven ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:41 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, want het is voorbarig. Het zal namelijk afhankelijk zijn van wat zij bereid zijn om aan hun rechtse standpunten te parkeren in ruil voor regeringsdeelname en ministerposten.
Ik als stemmer van JA21 zou het bijvoorbeeld geen enkel probleem vinden als JA21 matigt in hum standpunten over klimaat en daarmee D66 tegemoet te komen, in ruil voor een streng en doeltreffend asielbeleid met bijvoorbeeld een ministerpost.
En daar zouden ook veel andere JA21-stemmers tevreden mee zijn. JA21 voelt hun achterban daarin ook goed aan, dus ik heb alle vertrouwen in hun.
Want? Almere, Venray, Epe moeten ook nog binnenkomen. Oude IJsselstreek ook voordeel van PVV nuquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Totaal niet spannend als je ziet wat er nog moet binnenkomen. D66 wordt makkelijk de grootste nog.
Ja en ik denk dat veel mensen er zo over denken, en daarin het midden gevonden moet worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als JA21 inderdaad er voornamelijk in komt voor een strenger migratiebeleid en er verder wel progressief klimaatbeleid en geen grootschalige bezuinigingen op innovatie/onderzoek, kunst, cultuur en NPO bij komen kan ik er allemaal wel mee leven ja.
Als het precies omgekeerd wordt is het echt de grootste verschrikking ooit.
Buitenlandstemmers ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef DefKu het volgende:
[..]
Want? Almere, Venray, Epe moeten ook nog binnenkomen. Oude IJsselstreek ook voordeel van PVV nu
19% van Amsterdam en de 135.000 buitenlandse stemmen ook. Doe je berekening maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef DefKu het volgende:
[..]
Want? Almere, Venray, Epe moeten ook nog binnenkomen. Oude IJsselstreek ook voordeel van PVV nu
Ik vind migratie minder belangrijk dan die andere dingen dus daarom stem ik op de linkerflank, maar een strenger migratiebeleid zonder al die andere pro-Rusland, anti-klimaat etc flauwekul, primaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat veel mensen er zo over denken, en daarin het midden gevonden moet worden.
En waarin het midden gevonden kán worden.
Als je de huidige tussenstand interpoleert, scoort D66 hoog genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |