Dan is het nog steeds populistisch gelul, want iedereen weet dat het onhaalbaar is. Jetten zelf ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar ironisch aan. Als dat inderdaad het geval blijkt te zijn dan zal hij daar gewoon in meegaan en zijn woonplannen daar op aanpassen.
iets wat je van Geert niet had hoeven verwachten
Weet je wat ironisch is? Dat jij dit claimt terwijl het RvS toch zo'n D66 bolwerk is? Dat moet dan toch wel volle steun krijgen zou je verwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ironisch dat je de RvS erbij haalt. Dat is namelijk het eerste orgaan wat gehakt maakt van zulke megalomane bouwplannen.
Het was voor mij al afgelopen na ''pang pang'' en alles wat daarna kwam heeft die keuze enkel geconsolideerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de ' draaikoker ' van draaipartij d66...
Ja21 en Forum nemen de verloren zetels van de PVV over. Daar zijn de teleurgestelde PVV kiezers voornamelijk naar overgestapt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef Tengano het volgende:
Dit land verdiende een andere uitkomst, maar helaas.
Het was toch een mooi land ooit![]()
In vier jaar tijd ofzo...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:24 schreef the-eye het volgende:
10 steden erbij. Ik probeer me al een beetje voor te stellen hoe dat gaat worden
omwquote:
Volgens Caroline is die in handen van D66, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ironisch dat je de RvS erbij haalt. Dat is namelijk het eerste orgaan wat gehakt maakt van zulke megalomane bouwplannen.
Tien grote steden aan inwoners erbij!quote:
Ik was één van die kiezers die last minute naar de d66 ging.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Punt is, volgens de peiling van Maurice de Hond van een maand geleden stond D66 nog op 11 zetels.....
Hoe the fuck ga je van 11 zetels naar 27 in een maand tijd?
Dat moet echt een enorme groep zwevers zijn die pas op het laatste belsuiten voor D66.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Zou ik wel doen als ik hem was.quote:
Feit. Maar ik sluit me dan wel bij Vollenbroekje aan. Fijne gozer is dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat ironisch is? Dat jij dit claimt terwijl het RvS toch zo'n D66 bolwerk is? Dat moet dan toch wel volle steun krijgen zou je verwachten
Oa dat heeft Pechtold ook de kop gekost.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
De partij PVDA/GroenLinks was ook te veel gefixeerd op Wilders bashen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:59 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ik was één van die kiezers die last minute naar de d66 ging.
Om te voorkomen dat glpvda de grootste werd
Ja ik denk dat D66 de veilige strategische keuze was voor veel mensen, die klaar zijn met de PVV maar ook GLPvdA niet willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ja ik denk dat D66 de veilige strategische keuze was voor veel mensen, die klaar zijn met de PVV maar ook GLPvdA niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |