abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2025 @ 01:57:38 #26
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219145381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De geschiedenis leert dat moslims al meerdere keren verjaagd zijn uit Europa. Het is gewoon aftellen totdat dit weer gebeurd.
Beschaving en een 7e eeuwse woestijnreligie met aanhangers uit onderontwikkelde landen gaan niet samen. Wie had dat verwacht?
pi_219145382
Barbaren gonna barbaar
  donderdag 30 oktober 2025 @ 02:17:18 #28
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_219145408
Ah ja, het was weer zo'n Cultuuromslagiër, uit de staat Kapotvervelistan?
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_219145738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:57 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Barbaren gonna barbaar
De slachtpartij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag verwijderen
  donderdag 30 oktober 2025 @ 07:01:25 #30
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_219145784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
De slachtpartij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het al eerder gezegd, onlangs nog. Laagbegaafde inteeltproducten met niks te verliezen zijn het grote gevaar hier zo langzamerhand. De pure haat van die afgaanse üntermensch is echt schrikbarend. Maar geef hem maar een paar jaartjes en misschien nog wat TBS dan komt het vast goed. :')

Geef dit soort figuren toch een spuitje man! En dan ben ik nog mild gezien dit afschuwelijke filmpje zet ik hem nog liever op de brandstapel. Bah wat walgelijk.
pi_219145787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:29 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Misschien is inderdaad meer het probleem dat de instituten er van doordrongen moeten zijn dat er iets moet veranderen. De druk op de instituten is voorlopig echter nog niet groot genoeg. Dat is onder andere omdat de electorale druk niet groot genoeg is. De verkiezingen in het VK zijn ook nog ver weg, dat helpt ook niet. Reform staat natuurlijk wel op een grote winst, maar het is nog zo ver.
Er gaat niets veranderen, die instituten bestaan veeal uit mensen die achter dit beleid staan en tegenstanders worden gedemoniseerd of onder extreemrechts geschaard.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 07:44:22 #32
396550 Richestorags
pi_219145993
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Er gaat niets veranderen, die instituten bestaan veeal uit mensen die achter dit beleid staan en tegenstanders worden gedemoniseerd of onder extreemrechts geschaard.
Het blijft fascinerend hoe men actief blijft meewerken aan de eigen ondergang.
pi_219146000
quote:

[..]
De slachtpartij.

SPOILER
Zo snel kan het leven dus over zijn. Je komt de verkeerde tegen en of je nou wel of geen belasting betaalt, je wel of niet aan de maximum snelheid houdt, het maakt geen reet uit. Je bent er niet meer.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219146042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik kan het niet plaatsen. Of laat ik het zo zeggen, als je kinderen hebt, dan kan ik dit niet plaatsen. Stel dat je in het VK leeft met kinderen, dan stem je toch met je voeten? Dan ga je in ieder geval toch niet in dit soort shit holes wonen? En als je iets kunt, dan verhuis je toch naar een ander land?

De Tommy Robinson demonstratie, die minstens een miljoen mensen op de been heeft gebracht, en de groei van Reform laten zien dat de Britten het helemaal gehad hebben met deze onzin. Met Reform aan het roer kan het best zo zijn dat ze net zoals in de VS mensen terug gaan sturen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219146081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niet echt gezien de geschiedenis (in Europa). Zoals gezegd staan veel instituten achter het beleid of bestaan juist uit mensen die dit nastreven. Het helpt ook niet mee dat we vaak met een eurocentrische bril naar de rest van de wereld kijken en niet lijken te begrijpen dat 5000+ km verderop andere ideeën, normen en waarden gelden en een andere visie heerst.
pi_219146090
Diversiteit is kracht.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219146162
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:00 schreef Aether het volgende:

[..]
Niet echt gezien de geschiedenis (in Europa). Zoals gezegd staan veel instituten achter het beleid of bestaan juist uit mensen die dit nastreven.
Idd. De elite bepaalt en die hebben geen boodschap aan wat arme mensen (zoals deze man) moeten doorstaan. Luxury beliefs.

quote:
Het helpt ook niet mee dat we vaak met een eurocentrische bril naar de rest van de wereld kijken en niet lijken te begrijpen dat 5000+ km verderop andere ideeën, normen en waarden gelden en een andere visie heerst.
We zijn hartstikke naïef. Het is ook niet zo gek dat islamitische landen doodsbang zijn voor de radicalen in hun midden. Daar wordt keihard opgetreden tegen moslimextremisme. Een zakenrelatie (moslim) van me die regelmatig naar Jordanië reist wordt daar iedere keer door de mangel gehaald, omdat het regime daar niets met zijn geloof heeft.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:01:32 #38
396550 Richestorags
pi_219146542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Idd. De elite bepaalt en die hebben geen boodschap aan wat arme mensen (zoals deze man) moeten doorstaan. Luxury beliefs.
[..]
We zijn hartstikke naïef. Het is ook niet zo gek dat islamitische landen doodsbang zijn voor de radicalen in hun midden. Daar wordt keihard opgetreden tegen moslimextremisme. Een zakenrelatie (moslim) van me die regelmatig naar Jordanië reist wordt daar iedere keer door de mangel gehaald, omdat het regime daar niets met zijn geloof heeft.
Zowat elk Islamitisch land (de Arabisch sprekende iig) wordt overeind gehouden door een keiharde politiestaat. Dit omdat een significant deel van hun onderdanen onderontwikkeld is en iedereen het meest barbaarse geloof aller tijden aanhangt. De fout die zij denk ik hebben gemaakt, is te veel in te zetten op repressie en het achterlijk houden van de bevolking in plaats van het geleidelijk aan de Islam eruit werken + emancipatie via een soort salamitactiek. Saudi-Arabië lijkt zich dit te hebben beseft.

Punt is, dat wij natuurlijk nooit en te nimmer diezelfde achterlijke onderlaag hier moeten opvangen.
pi_219146768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zowat elk Islamitisch land (de Arabisch sprekende iig) wordt overeind gehouden door een keiharde politiestaat. Dit omdat een significant deel van hun onderdanen onderontwikkeld is en iedereen het meest barbaarse geloof aller tijden aanhangt. De fout die zij denk ik hebben gemaakt, is te veel in te zetten op repressie en het achterlijk houden van de bevolking in plaats van het geleidelijk aan de Islam eruit werken + emancipatie via een soort salamitactiek. Saudi-Arabië lijkt zich dit te hebben beseft.
Ik onderschrijf deze observatie. Als je dit niet aanpakt, dan krijg je Khomeini/Iraanse toestanden, waarbij de meest meedogenloze fractie overleeft. Dit is als de Franse revolutie, waarbij de Jakobijnen wonnen omdat ze het meest meedogenloos waren.

Dit kun je idd aanpakken met betere scholing en door er voor te zorgen dat mensen naast hun geloof redenen hebben om te leven. Kansen om iets van hun leven te maken. Minder regelgeving. Ze hebben daar als ik het goed heb vaak geen belasting, omdat dit tegen hun geloof is.
pi_219146787
quote:

[..]
De slachtpartij.

SPOILER
Pffff. -O-

Geen schijn van kans.

Flikker zo'n beest gewoon in de destructor. :r

Bah bah.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219146832
Effe je hond uitlaten en dan van achteren in je nek gestoken worden. :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:36:26 #42
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219146876
Het is treurig te zien hoe het mooie vrij westen door islamtische inteeltbarbaren kapot wordt gemaakt.
pi_219146901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Punt is, dat wij natuurlijk nooit en te nimmer diezelfde achterlijke onderlaag hier moeten opvangen.
Het gaat niet zozeer om het geloof maar om de islam als ideologie waarbij veel islamitische landen wel delen van de islam onderdrukken of strafbaar maken (en Europa al langere tijd voor waarschuwen). In het Westen maken we (of zien we?) dat onderscheid niet tussen ideologie en geloof maar noemen het dan radicale islam.
Het heeft niet altijd met onderontwikkeld te maken; in Europa zie je ook hoger opgeleiden die met de ideologie weglopen. In Nederland hoor ik seculiere Turkse ouders zich zorgen maken over dat hun kinderen steeds radicalere visies napraten.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:47:36 #44
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219146997
Die moeten ze gewoon ergens bij Dover van de klif afgooien.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219147083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:01 schreef RealistAtheist het volgende:
Laagbegaafde inteeltproducten met niks te verliezen zijn het grote gevaar hier zo langzamerhand.
Laatst zat ik er bij een uit Aleppo (Syrië) in de taxi. Die knalde doodleuk met 70 over een 50 weg (binnenstad) waar om de haverklap oversteekpunten zijn. Heb 3 mensen van het zebrapad zien rennen binnen 5 minuten rijden.

Alles aan die man ademende haat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:17:18 #46
396550 Richestorags
pi_219147322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Laatst zat ik er bij een uit Aleppo (Syrië) in de taxi. Die knalde doodleuk met 70 over een 50 weg (binnenstad) waar om de haverklap oversteekpunten zijn. Heb 3 mensen van het zebrapad zien rennen binnen 5 minuten rijden.

Arabische landen zijn dog eat dog maatschappijen. De mentaliteit is dat iedereen a) verwacht constant door een ander onderdrukt te worden (o.a. via nepotisme, corruptie en machtsmisbruik) en b) dit zelf dus ook doet zodra ze de kans krijgen. Het resultaat is dat iedereen een soort van mini-dictator is, dan wel in het verkeer, dan wel naar hun vrouw, dan wel op het werk. Uiteraard zijn er ook Arabieren die deze mentaliteit hebben weten te overstijgen, te veel echter niet.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:19:03 #47
396550 Richestorags
pi_219147345
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Het gaat niet zozeer om het geloof maar om de islam als ideologie waarbij veel islamitische landen wel delen van de islam onderdrukken of strafbaar maken (en Europa al langere tijd voor waarschuwen). In het Westen maken we (of zien we?) dat onderscheid niet tussen ideologie en geloof maar noemen het dan radicale islam.
Het heeft niet altijd met onderontwikkeld te maken; in Europa zie je ook hoger opgeleiden die met de ideologie weglopen. In Nederland hoor ik seculiere Turkse ouders zich zorgen maken over dat hun kinderen steeds radicalere visies napraten.
Islam is in de kern een geloof gemixt met een politieke ideologie. Een "radicale" visie kan dichter bij de kern staan dan een gematigde interpretatie.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:25:05 #48
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219147400
Met de komende coalitie zullen er nog meer Nederlandse dochters worden verkracht, nog meer Nederlandse oma's worden beroofd, nog meer Nederlandse zonen in elkaar worden getrapt en kortom: nog meer weg-met-Nederland-geweld.

Ik zou eigenlijk het liefste de fik zien in al die kut-AZC's die zoveel rotzooi herbergen
Le Diable
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:28:05 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219147420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]

heb je er nog iets van gezegd of de hele rit als een cuck in je bijrijderstoeltje gezeten?
pi_219147542
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:39 schreef Aether het volgende:
Dit is een goed punt. Als je kijkt naar communisme, dan zijn het vooral de hoger opgeleiden die er voor vallen. Het zou me niets verbazen als dit binnen de Islam ook speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')