quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die duitsers waarmee ik badminton speelde komen weer terug over een paar weken
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die duitsers waarmee ik badminton speelde komen weer terug over een paar weken
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.quote:
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je de komende vier jaar periode klagen over wat voor zooitje ze er daar weer van maken.
Nee precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vorige keer heb ik niet gestemd dus ik had geen recht van klagen.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef rival het volgende:
Iemand heeft zich ziek gemeld dus nu moet ik alsnog stemmen tellen
Als je uitslag hebt zou ik naar de dokter gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik breng jullie zsm op de hoogte van de uitslag.
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans inquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even broodjes gehaald in de stad. 8067 stappies nu![]()
En weer een dubbeltjeWe blijven nog even op een gemiddelde van 4 muntjes per maand staan
![]()
Een mooie glimmende. Nederland, 2022. Muntzijde boven. Kop - munt is nu 16-19 voor zover terug te vinden.
[ afbeelding ]
Een Dirhamquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nederlandse muntjes kom ik regelmatig tegen bij de kringloop, en die leveren wij doorgaans in
maar kwam maandag een apart muntje tegen uit de emiraten, die heb ik mee naar huis genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijnquote:De meest voorkomende voornaam op de kandidatenlijst is Jan. Ruim 21 kandidaten met die naam doen mee aan deze verkiezingen. Bij de vrouwelijke kandidaten komt de voornaam Inge met zes keer het vaakst voor.
Hoezo ruim 21. Zijn het er dan 22?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal maar die laatste 0,4 Jan zijn#werkenbijdenos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |