Ok Elanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlandse afkomst waarschijnlijk en nog vrouw ook dus legitiem om in elkaar te trappen.
Lekker links stemmen allemaal vanavond, niks aan de hand.
Was het maar een act.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok Elan
Morgen weer een nieuwe act, niks aan de hand
Als men gebouwd had naar de wens van echt links, dan waren er niet zoveel incidenten te betreuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederlandse afkomst waarschijnlijk en nog vrouw ook dus legitiem om in elkaar te trappen.
Lekker links stemmen allemaal vanavond, niks aan de hand.
Nee joh, hier randje Bijbelgordel hadden en hebben we ook hordes inteeltkoppen die tot dit soort dingen in staat zijn en waren. Inteelt kent net als liefde geen kleur.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het maar een act.
Het vergt een speciaal soort mindset om je tot dit spoort laffe criminaliteit te verlagen.
Doorgaans zul je die alleen bij kansenparels uit allerlei onderontwikkelde Afrikaanse landen terugvinden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:55 schreef RotatoR het volgende:
Stop ze maar samen met hun ouders in opvoedingskampen.
Geloof ik niks van. Respect voor je ouders en zeker ouderen werd er vroeger in geramd in Christelijke geloof. Ik betrap mezelf er op dat ik nog steeds tegen Jan en allemaal u loop te zeggen terwijl ik inmiddels zelf ook 40+ ben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee joh, hier randje Bijbelgordel hadden en hebben we ook hordes inteeltkoppen die tot dit soort dingen in staat zijn en waren. Inteelt kent net als liefde geen kleur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |