abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219138298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Nederlandse afkomst waarschijnlijk en nog vrouw ook dus legitiem om in elkaar te trappen.

Lekker links stemmen allemaal vanavond, niks aan de hand.
Ok Elan

Morgen weer een nieuwe act, niks aan de hand
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219138434
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ok Elan

Morgen weer een nieuwe act, niks aan de hand
Was het maar een act.

Het vergt een speciaal soort mindset om je tot dit spoort laffe criminaliteit te verlagen.

Doorgaans zul je die alleen bij kansenparels uit allerlei onderontwikkelde Afrikaanse landen terugvinden.
blablablabla
pi_219138778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 17:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Nederlandse afkomst waarschijnlijk en nog vrouw ook dus legitiem om in elkaar te trappen.

Lekker links stemmen allemaal vanavond, niks aan de hand.
Als men gebouwd had naar de wens van echt links, dan waren er niet zoveel incidenten te betreuren.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 19:16:23 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219139212
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 17:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Was het maar een act.

Het vergt een speciaal soort mindset om je tot dit spoort laffe criminaliteit te verlagen.

Doorgaans zul je die alleen bij kansenparels uit allerlei onderontwikkelde Afrikaanse landen terugvinden.
Nee joh, hier randje Bijbelgordel hadden en hebben we ook hordes inteeltkoppen die tot dit soort dingen in staat zijn en waren. Inteelt kent net als liefde geen kleur.
pi_219139233
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 14:55 schreef RotatoR het volgende:
Stop ze maar samen met hun ouders in opvoedingskampen.
pi_219140840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee joh, hier randje Bijbelgordel hadden en hebben we ook hordes inteeltkoppen die tot dit soort dingen in staat zijn en waren. Inteelt kent net als liefde geen kleur.
Geloof ik niks van. Respect voor je ouders en zeker ouderen werd er vroeger in geramd in Christelijke geloof. Ik betrap mezelf er op dat ik nog steeds tegen Jan en allemaal u loop te zeggen terwijl ik inmiddels zelf ook 40+ ben.

Bepaalde woestijnvolkeren hebben echter volkomen schijt aan blanken in het algemeen. Als het disproportionele geweld wat met name Marokkanen plegen jegens in hun ogen zwakkere autochtonen andersom had plaatsgevonden had men gesproken over raciaal geweld en was de wereld te klein.

Dit soort krankzinnig geweld pleegt vrijwel altijd allochtonen en dan met name Marokkanen want Surinamers zijn OOK en misschien nog wel meer opgegroeid met het besef van respect voor ouders en ouderen.
blablablabla
  woensdag 29 oktober 2025 @ 21:29:42 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219141943
Nou dan geloof je er niks van. Ik ben als atheïst opgevoed en zeg ook U en spreek met twee woorden dus ik geloof niet zoveel van die claim van christenen op fatsoen, helemaal gezien het gedrag hier randje Bible Belt wat je soms tegenkomt, inclusief krankzinnig geweld.
pi_219146040
Jochies opzoeken en hoofd in bankschroef klemmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')