Bijzonder dat het de VVD al 15 jaar is gelukt danquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is toch geen leugen? Als je als rechtse partij bij een ministerie komt aankloppen om beleid uit te laten voeren sta je al met 0-5 achter en wordt er van alle kanten zand in de machine gestrooid.
Ik zeg helemaal niet dat de VVD een linkse partij is. Feit blijft wel dat de VVD minder standpunten had die volgens Nederlandse begrippen ondenkbaar waren om te nemen op het gebied van asiel en dat ze in Rutte 2 t/m 4 nou niet echt een streng en afschrikwekkend asielbeleid hebben uitgevoerd. Wellicht dat de andere kabinetspartijen het hebben afgezwakt met comromisvorming.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat het de VVD al 15 jaar is gelukt dan
Oh wacht, dat is een linkse partij natuurlijk, my bad
Volgens mij was er een VVD staatsecretaris aan het lobbyen bij gemeenten om asielzoekers te plaatsen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat het de VVD al 15 jaar is gelukt dan
Oh wacht, dat is een linkse partij natuurlijk, my bad
Misschien zou vandaag een ideale dag zijn om eens uit te vogelen wat linkse en rechtse politiek inhoudt. Ik geef je alvast een pro-tip. Jouw voorbeeld heeft er weinig mee te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij was er een VVD staatsecretaris aan het lobbyen bij gemeenten om asielzoekers te plaatsen.
Heel rechts ja.
Waarom zou Wilders geen onderdeel zijn van datzelfde gedachtegoed dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt het over een 'gedachtegoed dat heeft geleid tot waar we nu staan' dus ik neem aan dat je dan geen Wilders bedoeld.
Op een rechtse partij stemmen heeft toch geen meerwaarde? Aangezien rechtse partijen stemming maken tegen de zwakkeren van de samenlevingen.quote:
Nou misschien dat je dan eerst maar moet uitleggen wat dat gedachtegoed precies zou zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders geen onderdeel zijn van datzelfde gedachtegoed dan?
Die heb ik even gemist. Wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoeveel slachtoffers heeft de migratie uit achtergestelde gebieden niet gekost. Vorige week een vrouw dood door nep agenten, nu dit. En genoeg andere voorbeelden.
Hoeveel slachtoffers, geld, en beroep het doet op onze maatschappij is echt niet te overzien.
Wmb is hij de hoofdverantwoordelijke voor de huidige staat van Nederland.quote:
Neoliberalisme en globalisme. Soms overgoten met een conservatief sausje, soms met een regenboogvlag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien dat je dan eerst maar moet uitleggen wat dat gedachtegoed precies zou zijn.
Maar gezien Wilders al 20 jaar pretendeert daar ver van af te staan wekt hij in ieder geval niet de indruk dat ze enig gedachtegoed delen. Tenzij je het gaat zoeken in de 'controlled opposition' frases maar daar dicht ik jou wel wat meer intelligentie voor toe dan dat
Ik ben niet bepaald een fan van de heer Wilders, maar hij is hoogstens mede-verantwoordelijk en dan vooral op het gebied van stemmingmakerij en het gangbare kleutergedrag met de oneliners en het daarmee naar beneden brengen van een standaard.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wmb is hij de hoofdverantwoordelijke voor de huidige staat van Nederland.
Want die gaat er exact niks aan doen.quote:
Met pijn en moeite omdat het goed samenvalt met Islam kritiek maar meer ook niet.quote:
Deze, denk ik.quote:
Het leger in voor een korte training en dan naar het front in Oekraïne zodat we er snel vanaf zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:55 schreef RotatoR het volgende:
Stop ze maar samen met hun ouders in opvoedingskampen.
Nederlandse afkomst waarschijnlijk en nog vrouw ook dus legitiem om in elkaar te trappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:57 schreef Fok-it het volgende:
Je bent ook wel een degenerate eerste klas dat een vrouw van deze leeftijd zulke emoties bij je kan oproepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |