Als coach van Ajax?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga Ronald Koeman stemmen.
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Die schoof was ook maar nietszeggend figuur
ik mis ruttegod
jawel maar viel niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schoof deed het prima met de middelen waarmee hij het moest doen.
Hoeft toch ook niet? Hij deed zijn werk. En zo onzichtbaar was hij ook niet trouwens.quote:
quote:
Snarrenquote:
Kan ookquote:
Nee, voor de TK.quote:
politici moeten juist niet opvallen.quote:
En dan een vraag:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Alle politici moeten ninja's zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Lijkt me wel de man die ons de goede kant op kan helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, voor de TK.
Ik zal langs de weg eerst zo'n bord voor de FvD met die lijsttrekker erop. Vervolgens een bord met Ronald Koeman en daarna een bord van GL-PvdA.
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een vraag:
"Wie stond er op bord 1?"
Niet Baudetquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
politici moeten juist niet opvallen.
Op het moment dat ze dat wel doen, is er iets mis.
Nee, die is daar helemaal uit beeld, volgens mij.quote:
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die vrouw van FvD. Geen idee hoe zij heet.
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Dat je dat niet weet zeg."
Volgende bord:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet alle lijsttrekkers van alle 25 partijen uit mijn hoofd kennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende bord:
"Ben je wel een echte Nederlander?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |