Ik koop er alleen boekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik de webshop wel regelmatig, volgens mij bestel ik tegenwoordig bijna alles daar.Hedwig haar nieuwe mandje heb ik daar ook gekocht.
Clarkson's Farmquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Amazon Prime heeft echt wel leuke dingen!
Ben ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin nu toch bang te worden dat het wel serieus was
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Je gaat je dood lachen. Helemaal als Gerald onverstaanbaar door beeld komt praten haha. Is iemand die helpt op zijn boerderij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden in de keuken bezig en ik hoorde alleen maar gevloek en getier van de tv in de kamer komen, geen idee wat er op was.
Het was Clarkson met z'n schapen![]()
En m'n broer zei van de week dat het hilarisch was.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Heb heel even getwijfeld tussen cda of vvd
Zoveel te kijken en te lezen, zo weinig tijdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat je dood lachen. Helemaal als Gerald onverstaanbaar door beeld komt praten haha. Is iemand die helpt op zijn boerderij.
Ik zie dat ze ook 'mijn' caviavoer hebbenquote:
Het kijkt wel makkelijk weg, ik ben altijd zo door een nieuw seizoen heen en mijn concentratie is echt heel slecht als ik alleen iets moet kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel te kijken en te lezen, zo weinig tijd
En te veel tijd verspillen aan Fok en Instagram.
Ik weet niet hoe het met caviavoer zit maar de brokken die Hedwig krijgt zijn ook regelmatig in de aanbieding daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook 'mijn' caviavoer hebbenIets duurder dan hier in de winkel maar daar is het vaak op.
Zeker weten?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij dacht die Haags stemt pvv
Van me leven nooit niet.
Nee, niet per se, maar dit is een partij die ik nooit achter je gezocht had.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij dacht die Haags stemt pvv
Van me leven nooit niet.
Ben al jaren van die partij man.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet per se, maar dit is een partij die ik nooit achter je gezocht had.
Ga toch links rijden joh gekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er iemand was die niet eens wist dat je op kleur kon filteren
Als nou iemand een vvd'er is, is het haags wel vind ikquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik echt niet achter je gezocht.
US is meer een FvD'er.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als nou iemand een vvd'er is, is het haags wel vind ikEn US.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |