Ik lachte er net nog om, maar ik denk Bontebal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
wie gaat de nieuwe premier worden denken jullie?
Close enough.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
Haha watquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens zo'n excel teruggekregen. "Jongens ik heb weer een kindertekening binnen!"quote:
Ja, en gaten in het verhaal. Er zijn mij een paar dingen ook niet helemaal duidelijk in de tweede aflevering.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hmm ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en gaten in het verhaal. Er zijn mij een paar dingen ook niet helemaal duidelijk in de tweede aflevering.
Amazonquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Is Clarksons Farm ergens te streamen?
Primequote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Is Clarksons Farm ergens te streamen?
Ik trapte er heel even in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
Zo jongens, de almachtige VVD is een stem rijker
Ik was een tijdje geleden in de keuken bezig en ik hoorde alleen maar gevloek en getier van de tv in de kamer komen, geen idee wat er op was.quote:
Ik gebruik de webshop wel regelmatig, volgens mij bestel ik tegenwoordig bijna alles daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Amazon Prime heeft echt wel leuke dingen!
Ik begin nu toch bang te worden dat het wel serieus wasquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 stemmen, mijn vriendin heeft er ook op gestemd.
Dilan heeft haar stem uitgebracht?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef Haags het volgende:
Zo jongens, de almachtige VVD is een stem rijker
Ik koop er alleen boekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik de webshop wel regelmatig, volgens mij bestel ik tegenwoordig bijna alles daar.Hedwig haar nieuwe mandje heb ik daar ook gekocht.
Clarkson's Farmquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
Amazon Prime heeft echt wel leuke dingen!
Ben ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin nu toch bang te worden dat het wel serieus was
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Je gaat je dood lachen. Helemaal als Gerald onverstaanbaar door beeld komt praten haha. Is iemand die helpt op zijn boerderij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden in de keuken bezig en ik hoorde alleen maar gevloek en getier van de tv in de kamer komen, geen idee wat er op was.
Het was Clarkson met z'n schapen![]()
En m'n broer zei van de week dat het hilarisch was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |