abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219180447
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 22:06 schreef maily het volgende:

[..]
Heeft die collega geen koophuis?
Nee, hij is 24 of 25 en woont nog thuis. Studeert en werkt. Alles wat ik van die collega weet heb ik van haar, ik heb die jongen nog nooit gezien of ontmoet. Ze was bij hem thuis vanavond een filmpje kijken.

En wat ik verder al aangaf, een maand geleden ongeveer had hij nog een vriendin en is hij vreemd gegaan met die vriendin van mij die al 4 jaar vrijgezel is. Volgens mij weet ook iedereen op het werk dat ze wat met elkaar hebben en het zijn mijn zaken ook allemaal niet. Zij heeft nou een relatie met hem en daar heb ik me bij neergelegd.
pi_219181385
Ze is er helemaal niet altijd voor je man, over een maand of vier spreek je haar nooit meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 3 november 2025 @ 08:10:18 #128
441859 crew  Lenny77
pi_219181396
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 22:05 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Dankjewel voor je reactie. Ja ik ben nog jong en ik word wel weer opnieuw verliefd.

Ik maakt me zorgen over haar dat ze al zoveel bullshit over zich heen heeft gehad en nou het met een collega aanlegt. Dat zijn mijn zaken helemaal niet, ook niet als hij haar 'pijn' doet. Ik dacht bij mezelf ik ben dan toch echt de betere optie met mijn koophuis. Ik moet wel zeggen en dan zij een goede vriend van mij ook misschien heb je bepaalde gevoelens door elkaar gehaald, dat zou kunnen. Aan de andere kant 'baalde' ik er weer van dat ze het geen kans wou geven.

Ik heb veel over rmijzelf geleerd de afgelopen periode en hoe gek het misschien klinkt nu het sinds vandaag officieel is tussen die twee heb ik een soort rust gevonden. Ook al zal ze bij wijze van spreke hierna weer vrijgezel zijn binnen een week, ik weet waar ik aan toe ben en ik moet aan mezelf gaan werken nog voor een groot gedeelte.
Jezelf de betere optie vinden is niet zo heel netjes he?
(En al helemaal omdat jij zogezegd degene bent met een koophuis, net alsof dat de doorslag hoort te geven)

Jij past gewoon niet bij haar. Zo simpel.
Hij wel.
En je gaat er nu al vanuit dat dit toch snel mis gaat gaan. Je bent er dus niet over heen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219181605
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 08:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
(En al helemaal omdat jij zogezegd degene bent met een koophuis, net alsof dat de doorslag hoort te geven)

Hij wel.
En je gaat er nu al vanuit dat dit toch snel mis gaat gaan. Je bent er dus niet over heen.
Oohnee, ik ben er nog niet helemaal over heen maar het gat met de dag beter gelukkig.

En of het mis gaat of niebt daar heb ik geen invloed op en ik maak me ook geen illusies wat dat betreft. Ik ga ook geen 2e keus zijn. Van het weekend ook een leuke dame leren kennen en daar ben ik nou een beetje mee aan het appen.
pi_219181608
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 08:05 schreef Ludachrist het volgende:
Ze is er helemaal niet altijd voor je man, over een maand of vier spreek je haar nooit meer.
Mwhoaa, denk het niet man.

De meeste mensen zouden afgehaakt zijn na zo'n openbaring en ze is er nog steeds.
  maandag 3 november 2025 @ 09:42:53 #131
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_219182069
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Heeft ze zelf verteld en vlak daarna ik dat ik haar toch wel erg leuk vond. Dat moest ze even laten bezinken en kwam er later op terug.

Ik belde haar daarstraks en ze nam niet op. Krijg ik net een appje 'geen zorgen hoor alles is goed ik bel je morgen even hoe is het met jou?'.
Ze lag lekker in bed met haar nieuwe vriendje waarschijnlijk...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 3 november 2025 @ 09:56:46 #132
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219182171
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 08:37 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Oohnee, ik ben er nog niet helemaal over heen maar het gat met de dag beter gelukkig.

En of het mis gaat of niebt daar heb ik geen invloed op en ik maak me ook geen illusies wat dat betreft. Ik ga ook geen 2e keus zijn. Van het weekend ook een leuke dame leren kennen en daar ben ik nou een beetje mee aan het appen.
Goedzo.
'Nieuwe liefde doet oude liefde vergeten'.
To BG or not to BG!
pi_219182289
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 08:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hij wel.
Dat tezamen met het gegeven dat mevrouw nu ineens wel kan afspreken en ook afspreekt (zonder afzeggen) met haar nieuwe liefde. Maar TS telkens heeft afgehouden, zelfs een heel jaar lang. Ook na meermaals aangeboden om op eigen gelegenheid naar haar te rijden. Wat voor haar 0.0 extra ballast geeft en eigenlijk een pre zou moeten.

Daarnaast stelt TS dat 'ze gewoon 6 a 7 dagen in de week' werkt gekoppeld aan 'lange dagen'. Ik geloof die vriendin op dit punt niet. Dit knelt namelijk met de officiele werktijden en rusttijden wet in Nederland. Ik heb meer het idee dat ze bewust een afstand aan het creëren is. Zowel de reistijd alsmede de zogenaamde haast eindeloze uren werk per week.

Daaropvolgend stelt mede lid Lienekie mijns inziens terecht dat: Ze ondanks die lange werkdagen en vele uren toch elke dag tijd heeft voor een uur videobellen. Ook als ik TS mag begrijpen op willekeurige momenten. Toch knap als je zoveel moet werken.

Ik heb het idee dat ze altijd al dat vlees heeft willen hebben maar dat het bezet was.
Nu die relatie vrij recent is verbroken heeft ze haar slag geslagen.

TS is fijn voor de friend zone gezien beide op een veilige afstand van elkaar wonen. Ideaal om lekker te babbelen tijdens het wachten op bijv. het OV, een reis of een tussendoortje. En gezien het uur reizen, kan ze altijd met een smoesje komen om het af te kappen. Wat ze uiteraard ook al veelvuldig heeft gedaan.

En wie zegt dat ze niet meer friends uit de friend zone heeft? Als ze zo makkelijk in de omgang is, nummer geven en een 'lieve-leuke meid' is, kun je er vergif op innemen dat ze er meer heeft op afstand.

Ook al zou TS ooit een relatie met haar kunnen aangaan, wat ik overigens als ronduit onwaarschijnlijk acht.
Dan nog vraag ik mij af of TS dat zou moeten willen. 1 uur enkele reis, geeft effectief 2 uur reizen.

Liefde is dat als je (spontaan) bij elkaar wilt zijn uit de naam der liefde, dat je er dan ook daadwerkelijk kunt zijn. Bij deze reistijden moet je gaan plannen. En nu word ik misschien persoonlijk. Maar bij mij werkt dat niet. De eerste paar reizen gaan nog wel. Maar daarna. Dat geplande liefdesleven werkt bij mij totaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door bertusdeb op 03-11-2025 10:20:20 ]
pi_219183219
Je hebt al een paar keer gezegd dat het met de dag beter gaat mbt je jaloezie en over haar heen zijn.
Ik denk dat je jezelf terug naar af brengt als je haar ziet komend weekend.
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 12:29:40 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219183373
Hebben ze nog steeds vaak ruzie?
Dat postte je eerder.

Zou wel mooi zijn voor jou :Y

O en al die uren videobellen met jou, is die vriend daar niet jaloers op?
  Moderator / Redactie FP maandag 3 november 2025 @ 12:33:59 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219183414
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 12:29 schreef maily het volgende:
Dat postte je eerder.

Ga je hem nu hoop geven ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 12:35:14 #137
197773 crew  maily
pi_219183427
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je hem nu hoop geven ;(
:@

_O-
  Moderator / Redactie FP maandag 3 november 2025 @ 12:36:09 #138
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219183435
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 12:35 schreef maily het volgende:

[..]
:@

_O-
Wat ben jij gemeen :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219183637
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2025 09:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ze lag lekker in bed met haar nieuwe vriendje waarschijnlijk...
Waarschijnlijk wel ja.

Ze is duidelijk geweest en wat ze verder uitspookt met wie is aan haar.
pi_219183710
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2025 12:29 schreef maily het volgende:
Dat postte je eerder.

Ik hoor haar niet meer over ruzies.
Hoor sowieso weinig van haar op het moment.

Gisteren appte ze me nog wat ik gedaan had in het weekend, ik vertelde haar dat. Toen vroeg ik wat zei gedaan heeft en toen zei ze dat ze bij die collega van haar was een filmpje kijken, wat ze eerder ook al zei en dat ha dik ook wel verwacht. Ze moest werken zaterdag en hij ook toen hebben ze zondag wat afgesproken en heeft hij haar opgehaald. Toen heb ik gezegd dat ik het wel fijn vond dat ze er zo open over was en het best relax vindt dat we het er zo over kunnen hebben. Maar vandaag hoor ik dan weer niks. Gisteren was haar 1e dag vrij na 11 dagen achter elkaar werken.

Wat ik al eerder zei, die collega van haar ziet haar 5 dagen in de week, wat zij zelf ook aangeeft. Ze gaf vorige week nog aan 'sorry dat ik weinig van me laat horen ik ben gewoon heel druk met die nieuwe functie' en dat geloof ik wel maar een appje tikken duurt 2.5 seconden.
pi_219183786
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 10:15 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Dat tezamen met het gegeven dat mevrouw nu ineens wel kan afspreken en ook afspreekt (zonder afzeggen) met haar nieuwe liefde. Maar TS telkens heeft afgehouden, zelfs een heel jaar lang. Ook na meermaals aangeboden om op eigen gelegenheid naar haar te rijden. Wat voor haar 0.0 extra ballast geeft en eigenlijk een pre zou moeten.

Daarnaast stelt TS dat 'ze gewoon 6 a 7 dagen in de week' werkt gekoppeld aan 'lange dagen'. Ik geloof die vriendin op dit punt niet. Dit knelt namelijk met de officiele werktijden en rusttijden wet in Nederland. Ik heb meer het idee dat ze bewust een afstand aan het creëren is. Zowel de reistijd alsmede de zogenaamde haast eindeloze uren werk per week.

Daaropvolgend stelt mede lid Lienekie mijns inziens terecht dat: Ze ondanks die lange werkdagen en vele uren toch elke dag tijd heeft voor een uur videobellen. Ook als ik TS mag begrijpen op willekeurige momenten. Toch knap als je zoveel moet werken.

Ik heb het idee dat ze altijd al dat vlees heeft willen hebben maar dat het bezet was.
Nu die relatie vrij recent is verbroken heeft ze haar slag geslagen.

TS is fijn voor de friend zone gezien beide op een veilige afstand van elkaar wonen. Ideaal om lekker te babbelen tijdens het wachten op bijv. het OV, een reis of een tussendoortje. En gezien het uur reizen, kan ze altijd met een smoesje komen om het af te kappen. Wat ze uiteraard ook al veelvuldig heeft gedaan.

En wie zegt dat ze niet meer friends uit de friend zone heeft? Als ze zo makkelijk in de omgang is, nummer geven en een 'lieve-leuke meid' is, kun je er vergif op innemen dat ze er meer heeft op afstand.

Ook al zou TS ooit een relatie met haar kunnen aangaan, wat ik overigens als ronduit onwaarschijnlijk acht.
Dan nog vraag ik mij af of TS dat zou moeten willen. 1 uur enkele reis, geeft effectief 2 uur reizen.

Liefde is dat als je (spontaan) bij elkaar wilt zijn uit de naam der liefde, dat je er dan ook daadwerkelijk kunt zijn. Bij deze reistijden moet je gaan plannen. En nu word ik misschien persoonlijk. Maar bij mij werkt dat niet. De eerste paar reizen gaan nog wel. Maar daarna. Dat geplande liefdesleven werkt bij mij totaal niet.
Hmm, ik vind dit een hele goede post. Weetje wat het is dat ze heel veel.moe is naar persoonlijke omstandigheden en dergelijke dat klopt dat weet ik. Ze ziet eigenlijk niemand behalve haar collega's. En als je in dezelfde winkel werkt en je bent op dezelfde tijd klaar is het natuurlijk 10 keer makkelijker om met iemand thuis af te spreken helemaal als je met die persoon mee rijdt.

Ik begin nou te twijfelen door alle reacties hier. De dag dat ze mij afzegt op een woensdag, we zouden die zaterdag erop wat gaan drinken, dat was haar idee was ze ook 'te moe' ze zou dat weekend vrij zijn maar is die zaterdag wel gaan werken. Blijft wel staan dat ik de afgelopen 3 maanden echt door een hele zware periode ben gegaan en heel veel steun aan haar heb gehad. Zij ook aan mij zegt ze zelf.
pi_219183845
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 09:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Goedzo.
'Nieuwe liefde doet oude liefde vergeten'.
Ja dat het tussen ons niks gaat worden mag wel duidelijk zijn.

Vind het vaag dat ik haar zaterdagavond bel, ze neemt niet op , appt me later 'alles is goed ik bel je morgen even', zondag dus. Dat doet ze niet ik krijg alleen paar appjes gisteravond dat ze bij die collega van haar thuis zit. Ik vraag 'wat hebben jullie gedaan' zij zegt filmpje kijken ik ben daar nog steeds. Toen stuurde ik haar van fijn dat je zo open bent en bedankt voor je steun afgelopen tijd. Sindsdien niks meer gehoord maar goed misschien maak ik me veel te 'druk' om niks.
pi_219183916
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Hmm, ik vind dit een hele goede post. Weetje wat het is dat ze heel veel.moe is naar persoonlijke omstandigheden en dergelijke dat klopt dat weet ik.

Ik begin nou te twijfelen door alle reacties hier. De dag dat ze mij afzegt op een woensdag, we zouden die zaterdag erop wat gaan drinken, dat was haar idee was ze ook 'te moe' ze zou dat weekend vrij zijn maar is die zaterdag wel gaan werken.
Ze zegt jou energie arme leuke activiteit: Even gezellig wat drinken af vanwege 'heel veel moe' en 'te moe'. Om vervolgens wel te gaan werken. Wat zoals je eerder stelt gepaard gaat met lange dagen a 6 a 7 dagen per week werk, en gewoon als erg pittig kan worden bestempelt. Tjah hoeveel vuurrode vlaggen wil je nog meer hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door bertusdeb op 03-11-2025 13:34:01 ]
pi_219183932
Ik heb deze neiging vaker dan maak ik iets in mijn hoofd veel te groot.

Ik zou ook niet met iemand gaan lopen appen als ik bij iemand thuis zou zitten die ik leuk vind. Alleen we zijn dik 24 uur verder, normaal hoor ik altijd wel wat van haar. Ik ga ook niks meer sturen of haar bellen. Ben ook benieuwd of ze niet afzegt voor zaterdag.

Ik heb haar als laatste gestuurd dat ik het wel relax vind hoe ze op alles reageert en dat ik dingen nu anders zie dan 2 weken geleden.
Dat was gisteravond om half 10 dus dat moet ze gezien hebben maar dat is het voor nu. Ik zoek daar dan gelijk wat achter terwijl dat eigenlijk nergens op slaat maar dat zit een beetje in mijn aard.
pi_219183957
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

Ik zou ook niet met iemand gaan lopen appen als ik bij iemand thuis zou zitten die ik leuk vind. Alleen we zijn dik 24 uur verder, normaal hoor ik altijd wel wat van haar. Ik ga ook niks meer sturen of haar bellen. Ben ook benieuwd of ze niet afzegt voor zaterdag.

Ik heb haar als laatste gestuurd dat ik het wel relax vind hoe ze op alles reageert en dat ik dingen nu anders zie dan 2 weken geleden.
Dat was gisteravond om half 10 dus dat moet ze gezien hebben maar dat is het voor nu. Ik zoek daar dan gelijk wat achter terwijl dat eigenlijk nergens op slaat maar dat zit een beetje in mijn aard.
Je geeft eerder in dit draadje aan dat je door omstandigheden je vrienden aan de kant hebt gezet.
In hoeverre is dat nog te fixen? Je zit duidelijk nog veel te veel met die vriendin in je hoofd.
Bel wat mensen op en ga naar een film, ff wat drinken, wandelen o.i.d.
pi_219183986
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:18 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Blijft wel staan dat ik de afgelopen 3 maanden echt door een hele zware periode ben gegaan en heel veel steun aan haar heb gehad. Zij ook aan mij zegt ze zelf.
Je hoeft niet een contact aan te houden omdat iemand je door een nare periode sleepte of omdat je wederzijds steun aan elkaar had.
Dat was in die omstandigheden fijn, nu ze een relatie heeft gekregen met haar collega is de situatie anders geworden en daar mag jij zoveel afstand van nemen als je maar wil (of goed voor je is).
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 13:43:56 #147
197773 crew  maily
pi_219184033
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:29 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

Gelukkig heb je nu zelf ook weer een leuk nieuw iemand om mee te appen :Y
pi_219184389
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:37 schreef Samhain het volgende:

[..]
Je hoeft niet een contact aan te houden omdat iemand je door een nare periode sleepte of omdat je wederzijds steun aan elkaar had.
Dat was in die omstandigheden fijn, nu ze een relatie heeft gekregen met haar collega is de situatie anders geworden en daar mag jij zoveel afstand van nemen als je maar wil (of goed voor je is).
Weet je wat ik apart blijf vinden: begin augustus toen ik net allemaal gezeik over me heen kreeg belde ze echt 3 keer per dag op en dan praten we makkelijk een halfuurtje. Er zijn ook periodes geweest dat ik haar wat minder sprak. Is dit 'normaal' elkaar zo vaak spreken grwoon als vrienden?

Toen had ze nog haar oude functie en wat meer vrije tijd overigens. Ze gaat zelf ook door best een moeilijke periode en heeft geen eigen huis. Ze zegt altijd 'je doet echt heel veel voor me'.

Dat ik nou wat minder van haar hoor daar zoek ik dan wat achter maar is waarschijnlijk nergens voor nodig.
pi_219184415
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 13:32 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Je geeft eerder in dit draadje aan dat je door omstandigheden je vrienden aan de kant hebt gezet.
In hoeverre is dat nog te fixen? Je zit duidelijk nog veel te veel met die vriendin in je hoofd.
Bel wat mensen op en ga naar een film, ff wat drinken, wandelen o.i.d.
Bedankt voor je reacties man!

Dat heb ik dit weekend weer aardig recht gezet.

En ik beschouw haar echt als een hele goede vriendin ja. Vind het daarom vaag dat ze ineens niet meer reageert. Kan je 'druk' zijn, je hebt wel tijd om bij die collega van je op de bank te gaan zitten.

Hmmmm lastig dit.
  Spellchecker maandag 3 november 2025 @ 14:30:11 #150
197773 crew  maily
pi_219184429
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2025 14:28 schreef Fast_and_the_curious het volgende:

[..]
Bedankt voor je reacties man!

Dat heb ik dit weekend weer aardig recht gezet.

En ik beschouw haar echt als een hele goede vriendin ja. Vind het daarom vaag dat ze ineens niet meer reageert. Kan je 'druk' zijn, je hebt wel tijd om bij die collega van je op de bank te gaan zitten.

Hmmmm lastig dit.
Je bent er nog lang niet overheen. Nog lang niet.

Tuurlijk zit ze in haar vrije tijd bij haar vriendje op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')