Ik denk KICKquote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef Telefono het volgende:
Jammer dat TS niks meer laat horen ineens. Ben wel benieuwd hoe het verder is gegaan
Zijn bazinquote:Op woensdag 12 november 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haar vriendje had een beter aanbod.
Dat lijkt mij evident aangezien ze een relatie hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haar vriendje had een beter aanbod.
Mijn excuus ik was verschikkelijk druk!quote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef Telefono het volgende:
Jammer dat TS niks meer laat horen ineens. Ben wel benieuwd hoe het verder is gegaan
Bedankt kerel.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:02 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Dat lijkt mij evident aangezien ze een relatie hebben.
Ik ben wel eens benieuwd hoe 'haar vriendje' tegen deze situatie aankijkt en of hij überhaupt weet wat zijn vriendin voor contacten aan het onderhouden is.
Ik denk of hij weet er niets van. Of hij vindt het niet relaxed.
Beide met als antwoord dat deze vriendin uit het verhaal, elk fysiek contact ontloopt met smoesjes.
Wat er in dit draadje ook sterk op lijkt.
Zo heeft deze vriendin 2 vliegen in een klap. En een vriendje en een uitlaatklep om te kletsen.
Weet je wat ik raar vind aan het hele verhaal?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:52 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Ligt in de lijn der verwachtingen.
TS had sinds kort contact met een andere dame zo stond hier laatst.
Nu hoop ik dat zijn focus daar ligt en dan heeft hij FOK niet nodig.
En dat verklaart dan gelijk zijn afwezigheid.
Ik denk dat als ik voor mijzelf spreek dat, dat ook de beste oplossing is.
En het vooral niet gaan zoeken in bijv. de verdovende middelen, gaming of blijven treuren.
Wanneer dat nieuwe contact succesvol is, en TS wel de afspraakjes en aandacht krijgt.
Dan is de eerste dame in kwestie heel snel uit zijn geheugen verdwenen
quote:Op woensdag 19 november 2025 15:45 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik ben aan het 'daten' met een ander meisje maar ik app/bel nog steeds met die andere meid.
Eerlijk is eerlijk. Ik had niet verwacht dat ze (alsnog) zou langskomen na een jaar van afzeggen en bijhorende smoesjes.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:49 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik zou het niet tof vinden als mijn vriendin elke dag zat te bellen en appen met een andere man.
Het was ook helemaal niet raar of akward ofzo. Ik heb haar van de trein gehaald we zijn wat gaan eten en ik heb haar een beetje de stad laten zien en toen weer terug naar de trein gebracht.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ik had niet verwacht dat ze (alsnog) zou langskomen na een jaar van afzeggen en bijhorende smoesjes.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij mijzelf niet maar ook niet in mijn directe omgeving. Na een jaar niet afspreken, ben jij de enige van waar ik weet heb dat er alsnog een fysieke afspraak is gekomen.
Maar nu de volgende fase. Ik weet niet hoe ver je bent met je nieuwe 'date'. Je geeft aan dat je het niet tof zou vinden als jouw 'vriendin elke dag zat te bellen en appen met een andere man'. Je doet nu hetzelfde. In hoeverre is deze date op de hoogte van jou contact met een andere vrouw, waar je ook nog eens gevoelens voor hebt of hebt gehad?
quote:Op woensdag 19 november 2025 16:07 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Als het mijn vriendin zou zijn zou ik het niet chill vinden als ze zoveel aandacht geeft aan een andere man. Ook al zou dat contact eerder zijn onstaan.
Heb je het idee dat het wat kan worden? Je weet zelf vast wat je wilt en hebt waarschijnlijk ook al gepeild hoe ze erin staat. Je bevestigt namelijk net wederom, maar nu in andere woorden dat je het niet chill zou 'vinden als ze zoveel aandacht geeft aan een andere man'. Maar je doet nu exact wat je juist niet graag wenst dat een potentieel partner doet.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:14 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Mijn nieuwe 'date' heb ik 1 keer wat mee afgesproken en dat was gezellig van beide kanten ik app nu een beetje met haar. Van elkaar weten ze niks op dit moment.
Maakt mij persoonlijk op dit moment niet uit. Het is een qe date misschien praat ze wel met 100 andere mannen.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:23 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
[..]
Heb je het idee dat het wat kan worden? Je weet zelf vast wat je wilt en hebt waarschijnlijk ook al gepeild hoe ze erin staat. Je bevestigt namelijk net wederom, maar nu in andere woorden dat je het niet chill zou 'vinden als ze zoveel aandacht geeft aan een andere man'. Maar je doet nu exact wat je juist niet graag wenst dat een potentieel partner doet.
Dat begrijp ik, daarom vroeg ik ook hoe ver je bent met de nieuwe date?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Mijn nieuwe 'date' is mijn vriendin niet he.
Dat laatste klopt wel een beetje maar gaat steeds beter. Of ik haar nou in het echt zie of voor een camera maakt wat dat betreft ook weinig uit.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom vroeg ik ook hoe ver je bent met de nieuwe date?
Als ik je teksten lees van vandaag heb ik het idee dat je (nog) steeds gevoelens hebt voor laat ik het dan zo schrijven mevrouw 1.
Zoek dan zelf een wijf op man.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:55 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Weetje dit topic heeft mij wel geholpen.
Ja ik was echt best wel verliefd op haar. Zij wil niet, heeft nu een vaste relatie en tussen ons als vrienden is er niks veranderd.
Wacht maar tot ze je appt/belt/beeldbelt dat het uit is met die andere meneer.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:51 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel een beetje maar gaat steeds beter. Of ik haar nou in het echt zie of voor een camera maakt wat dat betreft ook weinig uit.
Ze is bezet en dat heeft haar het nodige gezeik opgeleverd op werk dus ik ga er niet van uit dat dit voor korte duur is en ik wil zeer zeker geen 2e keus zijn.
Mwhoa.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:47 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze je appt/belt/beeldbelt dat het uit is met die andere meneer.
Ja, dat doe ik toch.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zoek dan zelf een wijf op man.
Maar is jouw nieuwe date dan geen tweede keus van jou?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:51 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel een beetje maar gaat steeds beter. Of ik haar nou in het echt zie of voor een camera maakt wat dat betreft ook weinig uit.
Ze is bezet en dat heeft haar het nodige gezeik opgeleverd op werk dus ik ga er niet van uit dat dit voor korte duur is en ik wil zeer zeker geen 2e keus zijn.
Jaa beetje wel.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar is jouw nieuwe date dan geen tweede keus van jou?
Dan wordt het tijd om bij jezelf na te gaan wat je wil, en eerlijk te zijn tegenover jezelf. Je kan geen twee dingen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:42 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Jaa beetje wel.
Ik zou op haar ook best verliefd kunnen worden. Leuke, knappe vrouw is het.
Ja zeker!quote:Op woensdag 19 november 2025 22:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om bij jezelf na te gaan wat je wil, en eerlijk te zijn tegenover jezelf. Je kan geen twee dingen tegelijkertijd.
Ik zou me niet teveel bezig houden met die vraag. Het maakt toch niet uit. Ik zou me richten op vrouw 2 en vrouw 1 lekker laten voor wat het is.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:35 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Alleen de vraag blijft staan waarom besteed ze zoveel tijd aan mij wat iemand hier opmerkte daar had ik zelf niet eens over nagedacht.
Bedankt! Wat ik veel vaker heb gezegd die vriendin van mij waar ik nog steeds een klein beetje gek op ben heeft mij gewoon heel erg geholpen met dingen de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou me niet teveel bezig houden met die vraag. Het maakt toch niet uit. Ik zou me richten op vrouw 2 en vrouw 1 lekker laten voor wat het is.
Dus ga uit van je eigen kracht, en blijf je niet afvragen waarom een ander doet zoals die doet.
Dat iemand jou geholpen heeft, betekent niet dat jij het haar ook schuldig bent om de vriendschap aan te houden. Vriendschap ontstaat en gaat soms weer weg. Echte vrienden durven elkaar los te laten. En dan zie je wel of je nog bij elkaar blijft of niet. Maar jouw contact met haar hoeft geen wederdienst te zijn, hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 00:57 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Bedankt! Wat ik veel vaker heb gezegd die vriendin van mij waar ik nog steeds een klein beetje gek op ben heeft mij gewoon heel erg geholpen met dingen de afgelopen tijd.
Ik ga lekker voor mijn 'date' en ik heb geen haast met dingen. Ik kan moeilijk mijn hele leven 'verliefd' blijven op 1 vrouw.
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:37 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Ik zou het heel gek vinden als mijn vriendin in een relatie die nog heel pril is elke dag met een andere man appt/belt. Zeker als ik zelf net uit een relatie kom en mijn vriendin een collega van mij is die er al het nodige gezeik mee heeft gehad.
quote:Op donderdag 20 november 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.
Ik moest even hardop lachen.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.
Klopt helemaal! Ik vind haar reactie gewoon relax.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat iemand jou geholpen heeft, betekent niet dat jij het haar ook schuldig bent om de vriendschap aan te houden. Vriendschap ontstaat en gaat soms weer weg. Echte vrienden durven elkaar los te laten. En dan zie je wel of je nog bij elkaar blijft of niet. Maar jouw contact met haar hoeft geen wederdienst te zijn, hoor.
Het feit dat je dit iets van een 7 keer hebt aangehaald betekent dat je er wel nog enorm mee bezig bent. En er dus niet over heen bent.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:19 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen.
Ik heb morgen een 2e date met die andere meid. Wat moet ik doen? 'Wachten' op iemand die een vriend/vriendin heeft? Gaat niks worden tussen ons maar stel jouw vriend zou bijna elke dag appen en 2 uur langbaan de telefoon hangen met een andere vrouw. Dat zou jij prima vinden? Ik reageerde op de user die dat zei en ik had er zelf nog niet eens zo over nagedacht.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het feit dat je dit iets van een 7 keer hebt aangehaald betekent dat je er wel nog enorm mee bezig bent. En er dus niet over heen bent.
Anders trok je gewoon je schouders op en interesseerde het je niet. Wat maakt jou dat immers uit wat die vriend wel of niet denkt en wat zij wel of niet doet.
Ook niet nu je weet dat ze helemaal uitgewoond word door een ander met zijn 35 cm lange spermaspeer, die haar krijsend haar ogen achterover laat rollen in bed en haar mischien wel zwanger maakt? En ondertussen zit jij hier op Fok! te simpen.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Ik vind haar reactie gewoon relax.
Die vriendinschap met haar wil ik niet kwijt en dat is ook niet gebeurt! Is een lieve meid die mij met veel dingen geholpen heeft.
Dan moet je accepteren dat het bij vriendschap blijft. Kun je dat niet, dan beter gewoon het contact verbreken.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:21 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Ik vind haar reactie gewoon relax.
Die vriendinschap met haar wil ik niet kwijt en dat is ook niet gebeurt! Is een lieve meid die mij met veel dingen geholpen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |