Ik zou me niet teveel bezig houden met die vraag. Het maakt toch niet uit. Ik zou me richten op vrouw 2 en vrouw 1 lekker laten voor wat het is.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:35 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Alleen de vraag blijft staan waarom besteed ze zoveel tijd aan mij wat iemand hier opmerkte daar had ik zelf niet eens over nagedacht.
Bedankt! Wat ik veel vaker heb gezegd die vriendin van mij waar ik nog steeds een klein beetje gek op ben heeft mij gewoon heel erg geholpen met dingen de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:46 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou me niet teveel bezig houden met die vraag. Het maakt toch niet uit. Ik zou me richten op vrouw 2 en vrouw 1 lekker laten voor wat het is.
Dus ga uit van je eigen kracht, en blijf je niet afvragen waarom een ander doet zoals die doet.
Dat iemand jou geholpen heeft, betekent niet dat jij het haar ook schuldig bent om de vriendschap aan te houden. Vriendschap ontstaat en gaat soms weer weg. Echte vrienden durven elkaar los te laten. En dan zie je wel of je nog bij elkaar blijft of niet. Maar jouw contact met haar hoeft geen wederdienst te zijn, hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 00:57 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Bedankt! Wat ik veel vaker heb gezegd die vriendin van mij waar ik nog steeds een klein beetje gek op ben heeft mij gewoon heel erg geholpen met dingen de afgelopen tijd.
Ik ga lekker voor mijn 'date' en ik heb geen haast met dingen. Ik kan moeilijk mijn hele leven 'verliefd' blijven op 1 vrouw.
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:37 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
Ik zou het heel gek vinden als mijn vriendin in een relatie die nog heel pril is elke dag met een andere man appt/belt. Zeker als ik zelf net uit een relatie kom en mijn vriendin een collega van mij is die er al het nodige gezeik mee heeft gehad.
quote:Op donderdag 20 november 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.
Ik moest even hardop lachen.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent zooo nog niet over haar heen en zoekt nog steeds naar strohalmpjes om je toch aan vast te houden dat ze eigenlijk toch wel van jou houdt en nog voor jou gaat kiezen.
Klopt helemaal! Ik vind haar reactie gewoon relax.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat iemand jou geholpen heeft, betekent niet dat jij het haar ook schuldig bent om de vriendschap aan te houden. Vriendschap ontstaat en gaat soms weer weg. Echte vrienden durven elkaar los te laten. En dan zie je wel of je nog bij elkaar blijft of niet. Maar jouw contact met haar hoeft geen wederdienst te zijn, hoor.
Het feit dat je dit iets van een 7 keer hebt aangehaald betekent dat je er wel nog enorm mee bezig bent. En er dus niet over heen bent.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:19 schreef Fast_and_the_curious het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen.
Ik heb morgen een 2e date met die andere meid. Wat moet ik doen? 'Wachten' op iemand die een vriend/vriendin heeft? Gaat niks worden tussen ons maar stel jouw vriend zou bijna elke dag appen en 2 uur langbaan de telefoon hangen met een andere vrouw. Dat zou jij prima vinden? Ik reageerde op de user die dat zei en ik had er zelf nog niet eens zo over nagedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |