Stem al 45 jaar niet en woon in het buitenland, is gewoon mijn meningquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Als je het nut van stemmen niet ziet, ga je niet stemmen. En vier jaar niet zeuren over beleid, en misschien die tijd gebruiken om er achter te komen waarom de rest het nut wel ziet en wel stemt.
Dat kun je ook zeggen over klimaat, zorg, educatie, onderdak, andere issues die andere stemmers/politieke partijen belangrijk vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat die problemen wel degelijk bestaan en dat er een echte oplossing moet komen voor het echt uit de hand loopt.
In zijn VVD tijd stonden zijn standpunten niet bijzonder haaks op de toegestane mening hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
maar hij zal er nooit bijhoren juist omdat zijn standpunten haaks staan op de toegestane mening.
Mwah, wilders is niet echt een verbinder of samenwerker. Dat is een beetje het probleem met die man. Hij kan vooral goed schreeuwen op Twitter en oppositie voeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder maar niet onwaar. Wilders heeft er alles aan gedaan om geaccepteerd te worden in dat clubje maar hij zal er nooit bijhoren juist omdat zijn standpunten haaks staan op de toegestane mening.
Ja dat hebben we gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah, wilders is niet echt een verbinder of samenwerker. Dat is een beetje het probleem met die man. Hij kan vooral goed schreeuwen op Twitter en oppositie voeren.
Als hij het echt moet gaan doen, heeft hij al snel ruzie en gooit hij de handdoek in de ring.
Ik ga niet vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Was/Ben jij niet een van hen?
quote:
Wilders probeert niks op te lossen. Waarom zou 'ie ook? Of had jij iets anders verwacht van een partij die het bestaansrecht ontleent aan het gekanker van de grote blonde leider?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook Wilders is niet de aangewezen man om deze problemen op te lossen. Het grote verschil is wel dat Wilders er het op z’n minst over heeft en het tenminste nog probeert op te lossen.
Dat kun je van zowat alle partijen niet zeggen die het liefst gewoon hopen dat met het negeren van de PVV de volkswoede ook genegeerd kan worden.
Er komen gevaarlijke tijden aan en er is geen enkele politicus in Nederland die gaat doen wat nodig is.
Met alle respect verder, maar dan heb je eigenlijk ook geen recht om te klagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag.
Geen van deze dwazen verdient mijn rode rondje.
Aha. Je kunt ook blanco stemmen als teken, al heb ik nog nooit gezien dat een hoge blanco stem werd gerapporteerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag.
Klinkt wel een beetje gay dit.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag.
Dan gaat je stem in ieder geval niet naar de grootste partij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aha. Je kunt ook blanco stemmen als teken, al heb ik nog nooit gezien dat een hoge blanco stem werd gerapporteerd.
Links populismequote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Waar komt die bizarre groei van D66 ineens vandaan?
Verloren nog welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is niemand behalve FvD om die hand te vullen. Ik heb allang geaccepteerd dat Nederland en eigenlijk heel west Europa verloren is.
Dan moet je ook stoppen met klagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga niet vandaag.
Jazeker, het is een trieste constatering maar dit continent is verloren. De demografische ontwikkelingen gaan zorgen voor balkanisering van Nederland met etnische enclaves die allen strijden voor hun eigen belangen. Tegelijkertijd zitten we economisch behoorlijk in de ellende en zijn zowat alle politici van mening dat het land vooral bestuurd moet worden vanuit Brussel die al helemaal geen bindingen hebben met de natiestaten die ze pretenderen te vertegenwoordigen.quote:
Frenske zijn negatieve campagne werkt niet en Dilan heeft hem uitgesloten, dus een stem op GL-PvdA is net zoals een stem op de PVV.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Waar komt die bizarre groei van D66 ineens vandaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:55 schreef junkiesietze het volgende:
PVV stemmend nederland ligt nog op bed/is nog aan het werk
Dat hele Brussel mogen ze van mij betreft opheffen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker, het is een trieste constatering maar dit continent is verloren. De demografische ontwikkelingen gaan zorgen voor balkanisering van Nederland met etnische enclaves die allen strijden voor hun eigen belangen. Tegelijkertijd zitten we economisch behoorlijk in de ellende en zijn zowat alle politici van mening dat het land vooral bestuurd moet worden vanuit Brussel die al helemaal geen bindingen hebben met de natiestaten die ze pretenderen te vertegenwoordigen.
Je zou kunnen zeggen dat er ruimte is voor een nieuw soort EU nationalisme maar daar is nauwelijks draagvlak voor.
hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
Over enkele decennia zijn grote steden zoals Rotterdam en Amsterdam wat steden als Brussel en Parijs nu zijn.
Rotterdam geloof ik nog, maar amsterdam? En dat heeft overigens niet eens zo veel met migranten of migratie te maken, het is er gewoon een druk en smerig toeristisch hol met wereldvreemd beleid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hoezo?
Ik vind Rotterdam en Amsterdam nog steeds fijne steden, en in heel veel wijken zie je nu al vrijwel alleen maar migranten. ondanks dat functioneren die steden ( internationaal gezien zeker) nog steeds prima. Er zijn geen no-go zones. Waarom zou dat ineens anders worden?
die toeristen zitten vooral in het centrum, er zijn ook heel veel prima wijken waar je gewoon fijn kunt wonen en weinig last hebt van toeristen (en ook wel mindere wijken, uiteraard, met veel lelijke social flats, maar zelfs die zijn nog beter dan in veel andere europese steden)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:35 schreef Straatcommando. het volgende:
is er gewoon een druk en smerig toeristisch hol met wereldvreemd beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |