Heb je slechte shit gesnoven? “De VS gaat ingrijpen in het VK”. Je moet wel in een heel bijzondere realiteit leven om in dit soort onzin te gelovenquote:Op zondag 2 november 2025 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
https://x.com/r_j_shaw/st(...)6dQb4EaXVgAMDVd0zU5w
Ik heb ook het idee dat de VS gaat ingrijpen in de UK. Een soort ICE / defensie team uit de VS die stad voor stad afgaat, en de regering ondersteund of zelfs vervangt
De Britten hebben ook niet de EU om op terug te vallen en zijn nogal close met de VS.
In 2025 leven we in een heel bijzondere realiteit.quote:Op zondag 2 november 2025 12:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heb je slechte shit gesnoven? “De VS gaat ingrijpen in het VK”. Je moet wel in een heel bijzondere realiteit leven om in dit soort onzin te geloven
Ze waren met z’n tweeën, maar geen enkele aanwijzing tot terrorisme. Alleen het feit dat ze met z’n tweeen waren is al een sterke aanwijzing.quote:Op zondag 2 november 2025 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt de Engelsen dus piswoest he.
Al riepen ze de hele tijd Allah Hakbar en is de afkomst al gelijk duidelijk, of iig de richting.
Nog zeggen ze helemaal niks.
Je kan ook reageren dat dit geen incidenten meer zijn maar een probleem binnen de moslimgemeenschap en er alles aan gedaan wordt om veiligheid terug te brengen in openbaar vervoer en straat,
Dat komt al heel anders over.
En mensen hebben er recht op of zullen zelf actie moeten ondernemen.
Zo ging het ook bij de Southport aanslag om er vervolgens een half jaar later achter te komen dat het toch wel terreur was. De Britten zijn zo doorgeslagen politiek correct dat ze uit een deugreflex dit soort aanslagen meteen proberen te bagataliseren.quote:Op zondag 2 november 2025 12:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze waren met z’n tweeën, maar geen enkele aanwijzing tot terrorisme. Alleen het feit dat ze met z’n tweeen waren is al een sterke aanwijzing.
Waarschijnlijk waren ze met z’n tweeen, islamitische afkomst en riepen ze Allah Akbar tijdens het steken. Maar dat zegt dan allemaal niks
Gaat dus niet gebeuren; net als overal. Past niet bij het struisvogelbeleid.quote:Op zondag 2 november 2025 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kan ook reageren dat dit geen incidenten meer zijn maar een probleem binnen de moslimgemeenschap en er alles aan gedaan wordt om veiligheid terug te brengen in openbaar vervoer en straat,
Dat komt al heel anders over.
Maar wie gelooft dat nog?quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij de Southport aanslag om er vervolgens een half jaar later achter te komen dat het toch wel terreur was. De Britten zijn zo doorgeslagen politiek correct dat ze uit een deugreflex dit soort aanslagen meteen proberen te bagataliseren.
Ik zie het Trump nog wel doen ook.quote:Op zondag 2 november 2025 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
In 2025 leven we in een heel bijzondere realiteit.
Dit gaat binnenkort gebeuren. Wil ik wel om wedden.quote:Op zondag 2 november 2025 12:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heb je slechte shit gesnoven? “De VS gaat ingrijpen in het VK”. Je moet wel in een heel bijzondere realiteit leven om in dit soort onzin te geloven
Ah, want welke statistiek zou ik niet goed hebben?quote:Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint met statistiek leren, dat zou al een begin zijn, want je bent of een megatrol, of heel erg dom.
Is alleen maar goed. Je kunt wel direct terrorisme schreeuwen, maar wat schiet je er mee op?quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo ging het ook bij de Southport aanslag om er vervolgens een half jaar later achter te komen dat het toch wel terreur was. De Britten zijn zo doorgeslagen politiek correct dat ze uit een deugreflex dit soort aanslagen meteen proberen te bagataliseren.
Blinde haat? De Britten hebben geen idee wie ze binnenhalen en worden nu geconfronteerd met asielzoekers die moorden en verkrachten. Daar zul je toch iemand verantwoordelijk voor moeten stellen, of niet?quote:Op zondag 2 november 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Elke slechte daad is zogenaamd een buitenlander en wordt zo zwaar aangemeten vanwege de blinde haat.
Wat schiet je ermee op door eerst te ontkennen dat het terrorisme is om er vervolgens later op terug te moeten komen? Zeg dan dat alle mogelijke motieven nog onderzocht worden.quote:Op zondag 2 november 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is alleen maar goed. Je kunt wel direct terrorisme schreeuwen, maar wat schiet je er mee op?
Dat zie je in dit topic ook wel. Elke slechte daad is zogenaamd een buitenlander en wordt zo zwaar aangemeten vanwege de blinde haat.
Ingrijpen als in het sturen van Amerikanen naar het VK?quote:Op zondag 2 november 2025 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit gaat binnenkort gebeuren. Wil ik wel om wedden.
(Ps ben sterk anti drugs)
De daders moet je verantwoordelijk stellen.quote:Op zondag 2 november 2025 15:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Blinde haat? De Britten hebben geen idee wie ze binnenhalen en worden nu geconfronteerd met asielzoekers die moorden en verkrachten. Daar zul je toch iemand verantwoordelijk voor moeten stellen, of niet?
Exact dat, voor einde 2026 maar denk eerder al.quote:Op zondag 2 november 2025 15:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ingrijpen als in het sturen van Amerikanen naar het VK?
Wanneer loopt 'binnenkort' af? Einde 2026?
Wat wil je er op zetten?
En andersom heeft wel nut?quote:Op zondag 2 november 2025 15:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat schiet je ermee op door eerst te ontkennen dat het terrorisme is om er vervolgens later op terug te moeten komen? Zeg dan dat alle mogelijke motieven nog onderzocht worden.
Makkelijke weddenschap om op te gooien, want niemand wil Grolsch hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Exact dat, voor einde 2026 maar denk eerder al.
Kratje Grolsch
Zo te lezen maak je je eigen psychotica aan.quote:Op zondag 2 november 2025 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit gaat binnenkort gebeuren. Wil ik wel om wedden.
(Ps ben sterk anti drugs)
Deze guyquote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kratje Grolsch
Trump heeft al eerder gehint dat de UK het leger moet inzetten. Ik denk dat de banden tussen de VS en de UK nog sterk zijn. Ik denk ook dat Steir het niet lang meer redt en het land ontvlucht en dan is het te instabiel voor normale verkiezingen, de VS zal dan inspringen, met ten eerste het aansturen van de Britse eigen militairen en politie en als dat natuurlijk niet voldoende lukt zullen de Amerikanen inspringen.
Deze: https://www.ethnicity-fac(...)-ethnicity-over-timequote:Op zondag 2 november 2025 15:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, want welke statistiek zou ik niet goed hebben?
I hoor je eigenlijk zeggen dat jij denkt dat ons oom Trump, de werkelijke Nobel prijswinnaar en wereldvredessticter, die al acht oorlogen heeft opgelost (tenzij ik er vandaag 1 gemist heb) en die een einde heeft gemaakt aan duizenden jaren oorlog in Israel geen speciale operatie kan starten om de UK de denazifizierenquote:Op zondag 2 november 2025 18:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo te lezen maak je je eigen psychotica aan.
In welke realiteit gaat een extreem-rechtse Amerikaanse regering ingrijpen in een door labour geleid VK? Niet dat het wat uitmaakt overigens, ook met een meer linkse Amerikaanse en/of een rechts VK is elke vorm van ingrijpen totaal ondenkbaar. En al helemaal in het VK, het meest arrogante land wanneer het gaat over de eigen plaats in de wereld en kleine dingetjes als eigen soevereiniteit.
Oh wacht, je zelfgemaakte psychedelica is nog sterker. Starmer gaat vluchten en Trump gaat het land redden.
Het is simpelweg ondenkbaar. Ingrijpen is oorlog, er is geen scenario dat de VS oorlog gaat voeren met het VK.
Ok, dus dat er Amerikanen Engelsen gaan aansturen in het VK.quote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kratje Grolsch
Trump heeft al eerder gehint dat de UK het leger moet inzetten. Ik denk dat de banden tussen de VS en de UK nog sterk zijn. Ik denk ook dat Steir het niet lang meer redt en het land ontvlucht en dan is het te instabiel voor normale verkiezingen, de VS zal dan inspringen, met ten eerste het aansturen van de Britse eigen militairen en politie en als dat natuurlijk niet voldoende lukt zullen de Amerikanen inspringen.
quote:Op zondag 2 november 2025 20:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
I hoor je eigenlijk zeggen dat jij denkt dat ons oom Trump, de werkelijke Nobel prijswinnaar en wereldvredessticter, die al acht oorlogen heeft opgelost (tenzij ik er vandaag 1 gemist heb) en die een einde heeft gemaakt aan duizenden jaren oorlog in Israel geen speciale operatie kan starten om de UK de denazifizieren
* Tengano bereidt zich alvast voorquote:Op zondag 2 november 2025 20:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ok, dus dat er Amerikanen Engelsen gaan aansturen in het VK.
Weddenschap aangenomen.
Ik heb het nooit over incidenten gehad....quote:Op zondag 2 november 2025 19:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Deze: https://www.ethnicity-fac(...)-ethnicity-over-time
Jij wuift elke keer alles weg, praat alles goed, alles zijn incidenten, verwarde mensen, lage bloedsuikerspiegels, moeilijke jeugd, geen eerlijke kansen, etc etc etc etc etc etc etc etc.
Maar de cijfers tonen keer op keer aan, in heel Europa, dat niet-Westerse allochtonen telkens weer naar boven komen in de criminaliteitscijfers.
Dus doe niet zo fucking naïef en dom, en erken gewoon dat er een heel groot probleem in Europa is en dat dat opgelost moet worden. Maar jij loopt hier al jaren te trollen en je gedraagt je alsof je een imbeciel bent, dus dit verhaal zal niet bij je overkomen.
quote:Op zondag 2 november 2025 21:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over incidenten gehad....
Ik zeg alleen maar dat 1 slechte buitenlander niet maakt dat ze dat allemaal zijn.
Leuke statistieken van je...
22 op de 1000 is het hoogste aantal, nou dat is dus niet 1000 vd 1000.
Er is geen probleem in Europa.
Dat de feiten niet in jouw straatje passen houdt niet in dat iedereen die daar niet mee eens is een trol is.
Doe normaal zeg
Moet haast wel een bijzondere realiteit zijn als patriotisch zijn inhoudt dat je hoopt dat een ander land oorlog tegen je gaat voeren.quote:Op zondag 2 november 2025 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
In 2025 leven we in een heel bijzondere realiteit.
Wat ik bedoelde is dat het hele rare tijden zijnquote:Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet haast wel een bijzondere realiteit zijn als patriotisch zijn inhoudt dat je hoopt dat een ander land oorlog tegen je gaat voeren.
Nee het zijn de mensen erachter, volksverradersquote:Op woensdag 5 november 2025 22:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Een klokkenluider binnen het Home Office openbaart dat nepvluchtelingen die beschuldigd zijn van seksuele misdrijven toch vaak asiel krijgen. Heel die asielindustrie is door en door verrot.
Het zit veel en veel dieper.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Een klokkenluider binnen het Home Office openbaart dat nepvluchtelingen die beschuldigd zijn van seksuele misdrijven toch vaak asiel krijgen. Heel die asielindustrie is door en door verrot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |