abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219338640
pi_219340807
Bekijk deze YouTube-video

Echt te schokkend voor woorden om te zien hoe dat eiland is afgegleden.
pi_219340869
"how many angles are inside a triangle?"
"2"
pi_219341539
Ze hebben de blanke onderklasse volledig in de steek gelaten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219341758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Lyrebird het volgende:
Ze hebben de blanke onderklasse volledig in de steek gelaten.
Ah, ze hebben een betere onderklasse gevonden om te kunnen pamperen >:)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_219341904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef gwn_een_user het volgende:
"2"
Dit lijkt steeds meer op de film Idiocracy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219343409
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef gwn_een_user het volgende:
"2"
Als je bedenkt dat een driehoek een van boven af geziene driehoekige spiraal is die begint met het uiteinde van de het begint en eronder uit komt met het andere einde heb je maar twee hoeken nodig voor een driehoek.

Ook is dan 1 + 1 = 4 als de 1-en van die opengeknipte driehoek-spiralen zijn die je dan opengeklapt 3D in elkaar kunt schuiven tot een viervlak (tetraëder).

Aldus Buckminster Fuller.
pi_219345268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ah, ze hebben een betere onderklasse gevonden om te kunnen pamperen >:)
Yep. Subsidieer verkeerde keuzes en beroof mensen van hun ambities om iets van hun leven te maken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219345922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 01:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Yep. Subsidieer verkeerde keuzes en beroof mensen van hun ambities om iets van hun leven te maken.
En speel het zo zodat immigranten de schuld krijgen en jezelf buiten schot blijft.
pi_219346111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 08:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En speel het zo zodat immigranten de schuld krijgen en jezelf buiten schot blijft.
Ja, daar heb je wel gelijk in.

De Frankfurt School heeft nogal wat invloed gehad op de Britse elite, en die hebben al hun ideeën in de praktijk gebracht. Zachte heelmeesters. Mensen die de verkeerde keuzes maken belonen voor het maken van verkeerde keuzes (denk aan meerdere kinderen hebben met verschillende mannen -> je staat boven aan de lijst om een gratis huis te krijgen), en mensen die de goede keuzes maken straffen voor het maken van goede keuzes (geen huis en geen problemen? dan mag je het zelf uitzoeken en krijg je geen huis toegewezen).

De Britten hebben het potentieel van de lagere klassen volledig verkwanseld, en doen nu hetzelfde met eerste, tweede en derde generaties immigranten.
pi_219352733
twitter

Labour met 1 van de grootste belastingverhogingen nadat vorig jaar de belasting ook al enorm steeg. :|W
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219352877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]

Labour met 1 van de grootste belastingverhogingen nadat vorig jaar de belasting ook al enorm steeg. :|W
En de mensen die de sterkste lasten kunnen dragen, verlaten het VK. Vorig jaar alleen al 140.000 mensen.

Had dan de belastingen verlaagd, net als Ierland (dat het hoogste BNP/capita ter wereld heeft).
pi_219353568
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 01:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
En de mensen die de sterkste lasten kunnen dragen, verlaten het VK. Vorig jaar alleen al 140.000 mensen.
Een neef van mij is nu circa 2 jaar geleden verhuisd van East Grinstead (UK) naar Florida. Hij is controller van een internationaal bedrijf. Ik vind dat erg jammer. East Grinstead is een tof middeleeuws dorp niet te ver van Londen ;(
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_219353582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Een neef van mij is nu circa 2 jaar geleden verhuisd van East Grinstead (UK) naar Florida. Hij is controller van een internationaal bedrijf. Ik vind dat erg jammer. East Grinstead is een tof middeleeuws dorp niet te ver van Londen ;(
Jaren geleden naar een conferentie in Canterbury (Kent) geweest. Daar hadden ze ook wel een baantje. Prachtig! Ik heb wel wat met het VK van Miss Marple en Hercule Poirot. Maar ben bang dat het daar een aflopende zaak is.
pi_219353791
quote:
[ x ]

Badenoch is fantastisch, dat heerlijke Britse accent ook. Zij zou een uitstekende premier maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 27 november 2025 @ 10:06:04 #242
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219353890
quote:
[ x ]

Tegelijkertijd kinderbijslaglimitiet eraf zodat werkeloze migranten met 10 koters maandelijks duizenden ponden extra bij kunnen schrijven
  donderdag 27 november 2025 @ 10:57:25 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219354329
Misschien is het ook wel het beste als Engeland over de rand van de afgrond valt. Dat is dan wellicht een wake up call voor de rest van Europa. Alhoewel, dat was Zuid-Afrika ook niet. Maar verder weg.
The End Times are wild
  donderdag 27 november 2025 @ 11:28:35 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219354506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:57 schreef LXIV het volgende:
Misschien is het ook wel het beste als Engeland over de rand van de afgrond valt. Dat is dan wellicht een wake up call voor de rest van Europa. Alhoewel, dat was Zuid-Afrika ook niet. Maar verder weg.
Ik denk dat de overige landen zoals Duitsland, Frankrijk en vooral Nederland op hun arrogantie blijven leunen dat hen dat niet overkomt omdat zij wel weten wat ze doen. Daar hebben we nu immers ook al last van :X

"Het kan wel."

Bovendien hoef je niet te wachten dat de boel omvalt, iedereen met een beetje gezonde visie ziet het zo ook wel aankomen. Maar het is juist die gezonde visie waar het veel politici aan ontbreekt. Hun ding is meer tunnelvisie waar Jetten ook wel last van heeft.
pi_219354631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 01:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Had dan de belastingen verlaagd, net als Ierland (dat het hoogste BNP/capita ter wereld heeft).
Uit het BBC live blog, dus ff wat printscreens, anders zakken ze weg.

https://www.bbc.co.uk/news/live/cn0g0xnr7klt

Dus bijna 180.000 Britten en EU burgers weg uit het VK, en er kwamen er minder van die groepen voor terug. Hoeveel minder is niet duidelijk, dus wat het netto is zit hier niet in.
Maar dus wel bijna 400.000 meer mensen van buiten de EU het VK in in de periode juli 2024-juni 2025.

Deze snapt het niet helemaal. Het doel is niet een netto migratie van 0 lijkt me. Veel mensen zijn ontevreden over een bepaald deel van de immigratie (of je het daar nu mee eens bent of niet). Als er netto 200.000 britten en EU burgers vertrekken, en 200.000 immigranten uit islamitische landen binnen komen, is die migrattie netto 0, maar dat maakt die ontevreden mensen niet blij.

Dus bijna 1/3 minder long-term immigration. Dat zullen statushouders zijn, maar ook veel mensen met 'indefinite leave to remain'. Het duurt 5 jaar om dat te verkrijgen, en Boris Johnson had er heel veel binnengelaten.

Niet heel veel meer mensen zijn vertrokken (maar je moet ook kijken wie er vertrekken).

Een kwart minder non-EU studenten, dat zal de universiteiten schaden, al merk ik er hier niet echt iets van.

60% minder non-EU werkers. Dat zijn oa veel NHS verplegers uit Azie en Afrika, maar ook veel andere skilled workers in higher education, banken sector etc.

Geen goede cijfers lijkt me. Ik zou liever zien dat het aantal immigrant workers stabiel blijft, het aantal Britse en EU immigranten en emigranten stabiel blijft, maar dat overal long-term immigratie daalt.
pi_219354889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:57 schreef LXIV het volgende:
Alhoewel, dat was Zuid-Afrika ook niet. Maar verder weg.
Rhodesia en Zuid-Afrika. Fascinerend dat het Britse establishment ook verantwoordelijk was voor de teloorgang van Rhodesia.
pi_219354955
Een hoop van dat geidealiseerde multiculturalisme (mooie term) is hier ook relevant.
blablablabla
pi_219360221
quote:
14s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Tegelijkertijd kinderbijslaglimitiet eraf zodat werkeloze migranten met 10 koters maandelijks duizenden ponden extra bij kunnen schrijven

Begin op 9:00
pi_219360368
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 12:39 schreef Lyrebird het volgende:

[..]Rhodesia.
Volgens mij heet dat in het Nederlands Rhodesië.
pi_219360372
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 08:02 schreef Horzula het volgende:

[..]
Volgens mij heet dat in her Nederlands Rhodesië.
Je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')