Ah, ze hebben een betere onderklasse gevonden om te kunnen pamperenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Lyrebird het volgende:
Ze hebben de blanke onderklasse volledig in de steek gelaten.
Dit lijkt steeds meer op de film Idiocracy.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef gwn_een_user het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"how many angles are inside a triangle?"
"2"
Als je bedenkt dat een driehoek een van boven af geziene driehoekige spiraal is die begint met het uiteinde van de het begint en eronder uit komt met het andere einde heb je maar twee hoeken nodig voor een driehoek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef gwn_een_user het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"how many angles are inside a triangle?"
"2"
Yep. Subsidieer verkeerde keuzes en beroof mensen van hun ambities om iets van hun leven te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ah, ze hebben een betere onderklasse gevonden om te kunnen pamperen
En speel het zo zodat immigranten de schuld krijgen en jezelf buiten schot blijft.quote:Op woensdag 26 november 2025 01:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Yep. Subsidieer verkeerde keuzes en beroof mensen van hun ambities om iets van hun leven te maken.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En speel het zo zodat immigranten de schuld krijgen en jezelf buiten schot blijft.
En de mensen die de sterkste lasten kunnen dragen, verlaten het VK. Vorig jaar alleen al 140.000 mensen.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Labour met 1 van de grootste belastingverhogingen nadat vorig jaar de belasting ook al enorm steeg.
Een neef van mij is nu circa 2 jaar geleden verhuisd van East Grinstead (UK) naar Florida. Hij is controller van een internationaal bedrijf. Ik vind dat erg jammer. East Grinstead is een tof middeleeuws dorp niet te ver van Londenquote:Op donderdag 27 november 2025 01:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En de mensen die de sterkste lasten kunnen dragen, verlaten het VK. Vorig jaar alleen al 140.000 mensen.
Jaren geleden naar een conferentie in Canterbury (Kent) geweest. Daar hadden ze ook wel een baantje. Prachtig! Ik heb wel wat met het VK van Miss Marple en Hercule Poirot. Maar ben bang dat het daar een aflopende zaak is.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:14 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Een neef van mij is nu circa 2 jaar geleden verhuisd van East Grinstead (UK) naar Florida. Hij is controller van een internationaal bedrijf. Ik vind dat erg jammer. East Grinstead is een tof middeleeuws dorp niet te ver van Londen
Badenoch is fantastisch, dat heerlijke Britse accent ook. Zij zou een uitstekende premier maken.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Labour met 1 van de grootste belastingverhogingen nadat vorig jaar de belasting ook al enorm steeg.
Tegelijkertijd kinderbijslaglimitiet eraf zodat werkeloze migranten met 10 koters maandelijks duizenden ponden extra bij kunnen schrijvenquote:Op woensdag 26 november 2025 23:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Ik denk dat de overige landen zoals Duitsland, Frankrijk en vooral Nederland op hun arrogantie blijven leunen dat hen dat niet overkomt omdat zij wel weten wat ze doen. Daar hebben we nu immers ook al last vanquote:Op donderdag 27 november 2025 10:57 schreef LXIV het volgende:
Misschien is het ook wel het beste als Engeland over de rand van de afgrond valt. Dat is dan wellicht een wake up call voor de rest van Europa. Alhoewel, dat was Zuid-Afrika ook niet. Maar verder weg.
Uit het BBC live blog, dus ff wat printscreens, anders zakken ze weg.quote:Op donderdag 27 november 2025 01:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En de mensen die de sterkste lasten kunnen dragen, verlaten het VK. Vorig jaar alleen al 140.000 mensen.
Had dan de belastingen verlaagd, net als Ierland (dat het hoogste BNP/capita ter wereld heeft).
Rhodesia en Zuid-Afrika. Fascinerend dat het Britse establishment ook verantwoordelijk was voor de teloorgang van Rhodesia.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:57 schreef LXIV het volgende:
Alhoewel, dat was Zuid-Afrika ook niet. Maar verder weg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tegelijkertijd kinderbijslaglimitiet eraf zodat werkeloze migranten met 10 koters maandelijks duizenden ponden extra bij kunnen schrijven
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:02 schreef Horzula het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat in her Nederlands Rhodesië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |