Ik heb veel tinten roze. Denk dat knalroze niet echt kleurt.quote:
Bordeaux en fel roze is helemaal hipquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb veel tinten roze. Denk dat knalroze niet echt kleurt.
En ik heb lila, dat kleurt ook niet lekker. En donkerblauw en groen ook niet. Enniewee.
Echt? Ik ben echt kleurenblind wat dat betreft. Bruin is ook helemaal hip ineens.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bordeaux en fel roze is helemaal hip
Opa zou trots zijn @Haagsquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt? Ik ben echt kleurenblind wat dat betreft. Bruin is ook helemaal hip ineens.
Het is daar ook warmerquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en voel mij in nl vaak snel te bloot. Hier is iedereen eigenlijk bloot gekleed
Ja. Maar ligt ook een beetje aan de uitstraling waar je voor gaat. Traditioneel? Quirky? Chic?quote:
ja binnen komt houtlook tegels. Het gebouw zelf wit . denk zwarte kozijnenquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar ligt ook een beetje aan de uitstraling waar je voor gaat. Traditioneel? Quirky? Chic?
Doorgaans houden ze accommodaties een beetje neutraal zodat het een brede doelgroep kan aanspreken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja binnen komt houtlook tegels. Het gebouw zelf wit . denk zwarte kozijnen
Kutwintertijdquote:
Als ze de klok nou niet terug gezet hadden was het nog minimaal 18 geweestquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutwintertijd
Bij mij gaat het ook hard omlaag nu. Gelukkig nog niet zo erg.
ja dan zal ik dat ook doen. Kijk ik morgen voor een tegel die er bij past en dan een paar van die tegels met motief?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans houden ze accommodaties een beetje neutraal zodat het een brede doelgroep kan aanspreken.
Mij spreken die motieven niet zo aan. Ik vind die glanzende tegels rechts wel mooi, maar dat is te glibberig voor buiten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan zal ik dat ook doen. Kijk ik morgen voor een tegel die er bij past en dan een paar van die tegels met motief?
Precies. Scheelt toch wel minimaal een graad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze de klok nou niet terug gezet hadden was het nog minimaal 18 geweest
Ligt aan de wintertijd. De komende maanden ligt alles aan de wintertijdquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het niet warm wil worden.
Verstappen wordt geen wereldkampioen? Komt door wintertijd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt aan de wintertijd. De komende maanden ligt alles aan de wintertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |