Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu de vaatwasser klaar is gaat het wel rap omlaag hoor..... 18,8 nu
Hoe komt dat zo warm danquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.
Ik wil de auto onder het station parkeren, maar google maps weet niet waar je uit de garage komt rijdenquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest vorige week van Arnhem naar een plaatsje twintig minuten verderop. Heeft me 45 minuten gekost. Zelfs degene waar ik naar toe ging snapte niet waarom die route gekozen was.
die app spoort nietquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de auto onder het station parkeren, maar google maps weet niet waar je uit de garage komt rijden
Hier ook stabiel op koud.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.
In de gang kan het zo simpel zijn dat er wat koudeval is vanaf de bovenverdieping en dat op de thermostaat van de radiator die net onder de trap hangt. Als dat ding warm staat te loeien omdat ie denkt dat het koud is, dan wordt het warm in de gang.quote:
Zet je verwarming aan dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook stabiel op koud.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op maandag 27 oktober 2025 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even een half uurtje moesson en dan wordt het weer wandelweer
hier komt hij er net aan piepen. Was hard nodig want het ging al naar 18.6quote:
Streetlife!quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even een half uurtje moesson en dan wordt het weer wandelweer
Lekker knuffelenquote:
*kijkt weg*quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
wauw!!
iemand in een radiospelletje die niet weet van wie het nummer "Dinge-dong" is....
terwijl er nog als vraag was...
"Albert West deed in 1975 mee aan het nationaal songfestival, maar hij verloor uiteindelijk van de groep die het Eurovisiesongfestival toen won namens Nederland met 'Dinge-dong'. Om welke groep gaat het hier?"
ja nee daar ben ik te jong voor, dat was ver voor mijn tijd. geen idee.
daar zijn flatearthers en holocaustontkenners niets bij
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammerquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:25 schreef Karzai het volgende:
Poot brak vanmorgen van de bureaustoel af waarop ik zat te werken, viel zo met mijn knar op de betonnen vloer, lekker dan die 2e hands meuk hier had eigenlijk gelijk naar huis moeten gaan
Nadeel is dan wel dat je in Amerika woontquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammer
Als miljonair kun je daar wel redelijk overleven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je in Amerika woont
Je moet wel af en toe wat geld overmaken aan Trump om vriendjes te blijven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als miljonair kun je daar wel redelijk overleven.
Iets zegt mij dat er van zijn werkgever geen miljoenen te plukken zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammer
O ja, nou goed was ie 3 tientjes rijker geweestquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat er van zijn werkgever geen miljoenen te plukken zijn
Ik op D66 of een of andere dierenpartij.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, stemwijzer vind dat ik op VVD moet stemmen
Bij mij ook al. Kutstemwijzer, nimmer!quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, stemwijzer vind dat ik op VVD moet stemmen
Lekker smekkend de telefoon opnemen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik zit 4 uur achter de pc, sta even op om wat te eten en ik ben drie stappen in de gang en word gebeld
Maarrrr daar heb ik mijn mooie oortjes voor, kan gewoon meteen opnemen. Zie alleen het nummer niet.
PVV zat er best kort achterquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ook al. Kutstemwijzer, nimmer!
Iig tot ik een ton per jaar verdien, dan word ik automatisch egoïstisch.
Ieuwl.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker smekkend de telefoon opnemen.
Scheelt toch weer een tientje winst t.o.v. het vorige plan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nou goed was ie 3 tientjes rijker geweest
Maar ik heb tien cent gevondenquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nou goed was ie 3 tientjes rijker geweest
Als je te links stemt kom je nooit meer op een ton. Dan moet je steeds meer inleveren, om netto uit te komen op hetzelfde als iemand in de bijstand.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij ook al. Kutstemwijzer, nimmer!
Iig tot ik een ton per jaar verdien, dan word ik automatisch egoïstisch.
"Hellooooo dis iz Mikrosovt soepport..."quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker smekkend de telefoon opnemen.
Oh, dat gelukkig niet, bij mij was het JA21.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PVV zat er best kort achter
Vandaar dat ik daaronder blijf hangen qua salarisquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je te links stemt kom je nooit meer op een ton. Dan moet je steeds meer inleveren, om netto uit te komen op hetzelfde als iemand in de bijstand.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat gelukkig niet, bij mij was het JA21.
Lekker door dat donkere park bij het stationquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat gelukkig niet, bij mij was het JA21.
Auto van de zaak en wat extra vakantiedagen moet wel mogelijk zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat er van zijn werkgever geen miljoenen te plukken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee door klein-Istanbul. Maar het ging weer regenen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker door dat donkere park bij het station
Het is een lastige balans jaquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je te links stemt kom je nooit meer op een ton. Dan moet je steeds meer inleveren, om netto uit te komen op hetzelfde als iemand in de bijstand.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Ik kwam net dit tegen bij de Jumbo dus dat moet ik wel even proberen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
je bent zelfquote:
en waar denk je dat ik op het politieke spectrum zit danquote:Op maandag 27 oktober 2025 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je al snel met jou aan de andere kant van de wip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |