Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu de vaatwasser klaar is gaat het wel rap omlaag hoor..... 18,8 nu
Hoe komt dat zo warm danquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.
Ik wil de auto onder het station parkeren, maar google maps weet niet waar je uit de garage komt rijdenquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest vorige week van Arnhem naar een plaatsje twintig minuten verderop. Heeft me 45 minuten gekost. Zelfs degene waar ik naar toe ging snapte niet waarom die route gekozen was.
die app spoort nietquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de auto onder het station parkeren, maar google maps weet niet waar je uit de garage komt rijden
Hier ook stabiel op koud.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de temperatuur stabiel blijft de komende uren want er is niemand thuis. Al zou die in de gang op zich lager moeten zijn.
In de gang kan het zo simpel zijn dat er wat koudeval is vanaf de bovenverdieping en dat op de thermostaat van de radiator die net onder de trap hangt. Als dat ding warm staat te loeien omdat ie denkt dat het koud is, dan wordt het warm in de gang.quote:
Zet je verwarming aan dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook stabiel op koud.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op maandag 27 oktober 2025 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even een half uurtje moesson en dan wordt het weer wandelweer
hier komt hij er net aan piepen. Was hard nodig want het ging al naar 18.6quote:
Streetlife!quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even een half uurtje moesson en dan wordt het weer wandelweer
Lekker knuffelenquote:
*kijkt weg*quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
wauw!!
iemand in een radiospelletje die niet weet van wie het nummer "Dinge-dong" is....
terwijl er nog als vraag was...
"Albert West deed in 1975 mee aan het nationaal songfestival, maar hij verloor uiteindelijk van de groep die het Eurovisiesongfestival toen won namens Nederland met 'Dinge-dong'. Om welke groep gaat het hier?"
ja nee daar ben ik te jong voor, dat was ver voor mijn tijd. geen idee.
daar zijn flatearthers en holocaustontkenners niets bij
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammerquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:25 schreef Karzai het volgende:
Poot brak vanmorgen van de bureaustoel af waarop ik zat te werken, viel zo met mijn knar op de betonnen vloer, lekker dan die 2e hands meuk hier had eigenlijk gelijk naar huis moeten gaan
Nadeel is dan wel dat je in Amerika woontquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammer
Als miljonair kun je daar wel redelijk overleven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je in Amerika woont
Je moet wel af en toe wat geld overmaken aan Trump om vriendjes te blijven.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als miljonair kun je daar wel redelijk overleven.
Iets zegt mij dat er van zijn werkgever geen miljoenen te plukken zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je in amerika gewoond had, had je je werkgever kunnen aanklagen en was je binnenkort miljonair geweest. Jammerdebammer
O ja, nou goed was ie 3 tientjes rijker geweestquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat er van zijn werkgever geen miljoenen te plukken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |