Ik loop altijd kriskras door die winkel en word zelden gecontroleerd. Zal er wel betrouwbaar uit zien ofzo.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat is meer een combinatie van artikelen, hoe lang er tussen de artikelen gescand wordt, wat de volgorde is van de gescande artikelen, of je artikelen verwijderd hebt, etc.
Algoritme bepaald.
had ik laatst ook een mooiequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zei ik ook, maar dat kan ook niet schijnbaar.
Gebruik je een persoonlijke bonuskaart?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop altijd kriskras door die winkel en word zelden gecontroleerd. Zal er wel betrouwbaar uit zien ofzo.
Oh ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Als het geod is komt morgen de airfryert. Kan ik hier ook wat boodschappen doen en thuis eten
Kan je net zo goed meteen naar de kassa lopen en op die manier werk verschaffen zonder gezeik.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inhoud van je tas. Zelfs als je 51 euro betaald hebt voor 4 biertjes.
Nog nooit gehad als ik bier haalquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inhoud van je tas. Zelfs als je 51 euro betaald hebt voor 4 biertjes.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja.
Behold. 2400 gram Gyoza![]()
[ afbeelding ]
Artikelen die vaak 'vergeten' worden die een controle triggeren is als de slagboom dicht doen als de brug al open staatquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik had gelezen dat sommige artikelen zo vaak worden gestolen dat die juist zo'n controle triggeren
Alleen als er korting te krijgen is, of als ik dat scanding heb.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gebruik je een persoonlijke bonuskaart?
Dat doe ik ook het liefste jaquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed meteen naar de kassa lopen en op die manier werk verschaffen zonder gezeik.
Het algoritme mag je vastquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als er korting te krijgen is, of als ik dat scanding heb.
Hoezo? Ik heb het idee dat veel mensen bij de zelfscan wat selectief scannen als ze iets willen stelen. Dus dan werkt dat toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Artikelen die vaak 'vergeten' worden die een controle triggeren is als de slagboom dicht doen als de brug al open staat
hmm ja okequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:10 schreef Karzai het volgende:
Ja bij de dirk staan bordjes bij sommige producten dat je wanneer je ze scant de kans groot is dat je een controle gaat krijgen, maar dan scan je die toch niet als je het wil stelen?
Gewoon de contant zelfscankassa gebruiken als je contant wil betalen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik ook het liefste ja![]()
![]()
Kun je nogeens met cash betalen.
Nooit gezeik dat je de winkel niet uit mag omdat hun grafprinter geen grafbonnetje weet te produceren. Kan je datzelfde controlefiguur die je net met je dodelijke blik de grond in gewenst hebt, weer om hulp gaan vragen![]()
![]()
Kassa
AAN DE SCHANDPAAL ERMEE.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
was een keer een filmpje van zo'n straatinterview en echt veel mensen gaven toe dat ze soms welles dingen expres niet scannen bij de zelfscan
Als product X vaak gejat wordt, en iemand scant dat product, dan gaat die persoon dat product niet jatten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het idee dat veel mensen bij de zelfscan wat selectief scannen als ze iets willen stelen. Dus dan werkt dat toch?
nee das waarquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als product X vaak gejat wordt, en iemand scant dat product, dan gaat die persoon dat product niet jatten.
En dat laatste is de bedoeling toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als product X vaak gejat wordt, en iemand scant dat product, dan gaat die persoon dat product niet jatten.
Dat ik je dit moet uitleggen he.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat koop ik nooit, maar wordt voor m'n gevoel wel vaak gecontroleerdquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:00 schreef Fogel het volgende:
Als je geen energiedrank en/of frikandelbroodjes koopt, verklein je de kans op "steekproefcontrole"
Chocolade zal ook wel diefstalgevoelig zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat koop ik nooit, maar wordt voor m'n gevoel wel vaak gecontroleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |