Sharing is caring CL.quote:
dit is meer ghetto hequote:Op maandag 27 oktober 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar. Bij mij pakken ze de tas uit en pakken ze het weer in.
in the ghettooooooooooooooquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is meer ghetto he
alhoewel ik dat van mijn papa niet mag zeggen
Krijgen ze niet te zien welk artikel ze moeten scannen? En dat ze daarom dan soms alles er uit moeten halen om bij dat artikel te komen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja het advies kwam nadat ik zei van hey ik snap dat je controle moet doen, maar als je ziet dat je 25 items moet scannen, kun je dan gewoon dingen uit de tas halen ipv dat je zoveel gaat vroeten
heb toen ook een nieuw brood gehaald en het brood dat ze geplet had terug gegeven
lomp mens was het
maar haar oplossing was dus pak niet meteen je tas in
terwijl ik begin met tas inpakken zodra ik de winkel in loop
Meestal 5x willekeurig. En dan moeten ze dat niet alleen van boven scannenquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze niet te zien welk artikel ze moeten scannen? En dat ze daarom dan soms alles er uit moeten halen om bij dat artikel te komen?
Dat zou wel raar zijn toch? Dan moeten ze zo'n artikel kiezen uit de dingen die WEL gescand zijn. Het gaat er bij de controle toch juist om of er dingen NIET gescand zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgen ze niet te zien welk artikel ze moeten scannen? En dat ze daarom dan soms alles er uit moeten halen om bij dat artikel te komen?
ah dacht dat er juiste bepaalde artikelen triggers waren voor de controlequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal 5x willekeurig. En dan moeten ze dat niet alleen van boven scannen
Als je bier koopt is je kans op controle 100,00 %.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:00 schreef Fogel het volgende:
Als je geen energiedrank en/of frikandelbroodjes koopt, verklein je de kans op "steekproefcontrole"
ja maar ik had gelezen dat sommige artikelen zo vaak worden gestolen dat die juist zo'n controle triggerenquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn toch? Dan moeten ze zo'n artikel kiezen uit de dingen die WEL gescand zijn. Het gaat er bij de controle toch juist om of er dingen NIET gescand zijn?
voor zover ik weet is het "scan x artikelen"quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat is meer een combinatie van artikelen, hoe lang er tussen de artikelen gescand wordt, wat de volgorde is van de gescande artikelen, of je artikelen verwijderd hebt, etc.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dacht dat er juiste bepaalde artikelen triggers waren voor de controle
ja okequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het "scan x artikelen"
gericht scannen zou ook niet opschieten, wat als ik 3 kilo zalm in mijn tas heb gegooid die ik niet gescand heb
frikandelbroodje met energiedrank is ook goeie voor de 'random' controlequote:Op maandag 27 oktober 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je bier koopt is je kans op controle 100,00 %.
Ja maar dat slaat dus gewoon nergens op. Dan blijft het volkomen arbitrair ende uit de lucht gegrepen wat er als verdacht gezien wordt en wat niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh dat is meer een combinatie van artikelen, hoe lang er tussen de artikelen gescand wordt, wat de volgorde is van de gescande artikelen, of je artikelen verwijderd hebt, etc.
Algoritme bepaald.
Leedtijdcheck, of ook inhoud van je tas verder?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je bier koopt is je kans op controle 100,00 %.
Nee daar hebben ze juist onderzoek naar gedaan. Welke combinaties bv vaak worden gestolen of welke productenquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat dus gewoon nergens op. Dan blijft het volkomen arbitrair ende uit de lucht gegrepen wat er als verdacht gezien wordt en wat niet.
er is nu verplichte leeftijdscontrole op sigarettenquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leedtijdcheck, of ook inhoud van je tas verder?
Dat klopt. Er zitten nog net geen camera's in de kassa om etnisch geprofileerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat dus gewoon nergens op. Dan blijft het volkomen arbitrair ende uit de lucht gegrepen wat er als verdacht gezien wordt en wat niet.
Zei ik ook, maar dat kan ook niet schijnbaar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon naar de caissière gaan.
Hebben ze zalm daar in taaitaailandquote:
Inhoud van je tas. Zelfs als je 51 euro betaald hebt voor 4 biertjes.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leedtijdcheck, of ook inhoud van je tas verder?
Goede uitvinding.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. Er zitten nog net geen camera's in de kassa om etnisch geprofileerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |