Heb jij een bron dat voor jou een bron opzoeken zinvol is?quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal probeert hier. Maar hey, blijkbaar heb je geen bron dus naast je hersenpan die niet helemaal werkt vandaag, is je onderbuik ook niet helemaal top.
NIET MIJN MINISTER PRESIDENT!quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:01 schreef Starhopper het volgende:
Timmermans is woensdag minister president![]()
![]()
Ah, wat leuk, je hebt weer een nieuwe partij gevonden om naar toe te waaienquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:01 schreef Starhopper het volgende:
Timmermans is woensdag minister president![]()
![]()
Hij zal ongetwijfeld ook een BIJ1 episode gehad hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:08 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, je hebt weer een nieuwe partij gevonden om naar toe te waaien
FVD, PVV, PVDD, en nu weer PvdA/GL
Welke partijen ben ik nog vergeten?
Is dit niet eerder een hele gekke eis vanuit het programma in verkiezingstijd?quote:"We hadden eigenlijk lijsttrekker Frans Timmermans aan tafel zitten", zei Pauw. "Die hadden we uitgenodigd en die had toegezegd te komen. Die had beloofd de hele avond voor ons vrij te houden en dan 's avonds bij ons aan tafel te zitten. Maar toen zagen we opeens een paar dagen geleden de aankondiging van Eva Jinek en zagen we dat hij daar zat."
Daarom wilde Pauw en De Wit zondagavond niet meer met Timmermans praten"
Jetten wordt de nieuwe premier. Ontzettend glad maar die heb ik in ieder geval vele malen liever dan die megalomane, zelfingenomen tuinkabouter. Als die gek premier wordt berg je dan maar!!!!quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:09 schreef tesssssssss het volgende:
Als we gaan gokken, dan gok ik toch Bontenbal.
Je hebt dus niks om die bewering te funderen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb jij een bron dat voor jou een bron opzoeken zinvol is?
Je mag eisen wat je wil, als je vervolgens samen een bepaalde afspraak maakt moet je die afspraak nakomen toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit niet eerder een hele gekke eis vanuit het programma in verkiezingstijd?
10 minuten fietsen is ongeveer 4 km, een flinke afstand, geen wonder dat je geen last van een azc hebt dan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat er een azc op 5 minuten fietsen van zijn huis zit, terwijl dat 10 minuten fietsen is
quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
10 minuten fietsen is ongeveer 4 km, een flinke afstand, geen wonder dat je geen last van een azc hebt dan.
Maar iedere asielzoeker heeft toch een opgevoerde fatbike? Dan is 4km toch helemaal niks?quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
10 minuten fietsen is ongeveer 4 km, een flinke afstand, geen wonder dat je geen last van een azc hebt dan.
24km/uur is niet echt een normale snelheid op een stadfietsquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hij heeft een AZC op 2,7 kilometer van zijn woning én één op 3,5 kilometer van zijn woning.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het past in een geschiedenis van Frans die het niet zo nauw neemt met de waarheid.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft een AZC op 2,7 kilometer van zijn woning én één op 3,5 kilometer van zijn woning.
Die op 2,7 kilometer van zijn woning is inderdaad misschien 10 minuten fietsen.
Fophef om niks natuurlijk.
Ach, letterlijk alles wordt uit de hoek gezocht om hem te beschadigen of in diskrediet proberen te brengen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het past in een geschiedenis van Frans die het niet zo nauw neemt met de waarheid.
https://www.geenstijl.nl/(...)vda-maikel-boon#foldquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het past in een geschiedenis van Frans die het niet zo nauw neemt met de waarheid.
Ach, gelukkig doet ie dat zelf niet. Het is zo'n welbespraakte man die open staat voor anderen en Wilders er on geen enkel gesprek of debat bijsleept 🤮🤮🤣🤣quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, letterlijk alles wordt uit de hoek gezocht om hem te beschadigen of in diskrediet proberen te brengen.
Maar die paar minuutjes dat is echt muggenzifterij. Sterker nog; hij heeft niet 1 AZC maar zelfs 2 AZC's op korte afstand van zijn woning!
Bovendien woon je dan nagenoeg in dezelfde wijk waar zo'n AZC staat. Dan kun je echt wel oordelen over eventuele overlast van een AZC, en dat is het punt dat hij wilde maken.
Ik ga gewoon PvdD stemmen hoor. Ik ben gewoon blij met Timmermans als onze minister presidentquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:08 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, je hebt weer een nieuwe partij gevonden om naar toe te waaien
FVD, PVV, PVDD, en nu weer PvdA/GL
Welke partijen ben ik nog vergeten?
Als dit waar is, is het wel echt teringtriest.quote:Op maandag 27 oktober 2025 06:47 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Alles voor de macht, dat zagen we bij zijn glibberige toespraak na MH17 al.....
Of je gaat gewoon pruilen in een hoekje om je zin te krijgen...
'Timmermans deed een half jaar niks' - https://nos.nl/l/2150253
Best wel, maar op een hele gekke eis kun je prima Nee zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit niet eerder een hele gekke eis vanuit het programma in verkiezingstijd?
Breaking! je stemt 2x achter elkaar op dezelfde partijquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga gewoon PvdD stemmen hoor. Ik ben gewoon blij met Timmermans als onze minister president
Ach so, ja zo kun je alles in je eigen voordeel trekken .....quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ken het ja, daarom noem ik het liegen.
Die AI afbeeldingen beschuldigen hem van strafbare feiten. Dat is niet belachelijk maken meer. Dat is liegen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach so, ja zo kun je alles in je eigen voordeel trekken .....
Op rechts vermeldt Ja21 op de website dat we jarenlang "links" aan de knoppen hebben gehad en tweette Nanninga het meest ranzige wat ze kon mbt opinies over Joodse mensen en de nazi's. Dat is ok, zolang ze maar naar links mept.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, letterlijk alles wordt uit de hoek gezocht om hem te beschadigen of in diskrediet proberen te brengen.
Maar die paar minuutjes dat is echt muggenzifterij. Sterker nog; hij heeft niet 1 AZC maar zelfs 2 AZC's op korte afstand van zijn woning!
Bovendien woon je dan nagenoeg in dezelfde wijk waar zo'n AZC staat. Dan kun je echt wel oordelen over eventuele overlast van een AZC, en dat is het punt dat hij wilde maken.
Joh....quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Forum voor autocratie heeft vast nog wel een zeteltje voor je vrij.
Klaver is er ook nog.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom zou Timmermans niet en bij Pauw én bij Jinek kunnen aanschuiven?
Ja. Maar ik vind het vreemd dat Pauw Timmermans afwijst omdat hij blijkbaar niet bij hem en Jinek aanwezig mag zijn.quote:
Laster en smaad. ---> Strafbaar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die AI afbeeldingen beschuldigen hem van strafbare feiten. Dat is niet belachelijk maken meer. Dat is liegen.
Lobbyschandaal vergeten?quote:Op maandag 27 oktober 2025 07:52 schreef Aberkullie het volgende:
Ik twijfelde nog maar als dit alles is wat er over Frans te vinden valt ga ik toch op hem stemmen.
Bedankt voor de research @:ts
Dat komt doordat hij zo snel bij het plaatstelijk AZC vandaan fietst.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Timmermans zijn conditie is de beste die een dokter ooit heeft gezien.
Cope lach.
Nu 90% van Nederland een elektrische fiets heeft klopt die 5 minuten best aardigquote:Op maandag 27 oktober 2025 17:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij zo snel bij het plaatstelijk AZC vandaan fietst.
De afstand waar de normale nederlander 10 tot 15 minuten over doet legt Frans inmiddels af in 5 minuten.
Eigenlijk is zo'n AZC geweldig voor je conditie.
Ja die sneue poging van de Telegraaf zou ik bijna vergetenquote:
Ach ik vind het vooral bijzonder om weer eens te zien hoe inconsistent de PVV aanhang weer eens is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij zo snel bij het plaatstelijk AZC vandaan fietst.
De afstand waar de normale nederlander 10 tot 15 minuten over doet legt Frans inmiddels af in 5 minuten.
Eigenlijk is zo'n AZC geweldig voor je conditie.
Ftfyquote:Op maandag 27 oktober 2025 09:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NIET MIJN MINISTER PRESIDENT!
Maar wel ONZE minister president!! Timmermans voor als je vertrouwen in het land hebt je portemonnee wil trekken.
[ afbeelding ]
Satire —> niet strafbaarquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Laster en smaad. ---> Strafbaar.
Jij bent corrupt = strafbaar.quote:
Starters betalen tegenwoordig ieder jaar 50.000 euro extra aan rechts wanbeleid belasting als ze een huis kopen. Timmermans gaat niks doen wat zo extreem duur is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |