Wie wil dat nou?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
#duurtlangquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Had ook nu al mogen beginnen.
Niet je hont leren klok kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond denkt natuurlijk dat het al half 10 is.
Het pitten kan ik welquote:
Everybody wants the dekentjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Nobody Wants This van onder de dekens hier
Het is nooit te vroeg voor dekentjesquote:
Goed puntquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Scheme's zijn wel leuk.
Ik kon door een van de scheme's mijn Commander al in beurt 2 casten.
Dat hielp wel enorm.
Zolang je maar niet als die united strand gozer wordtquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee gewoon iets korter, ik hoor veel mensen zeggen dat ik mooie krullen heb. Ben het daar zelf niet mee eens...
[..]
De Brainwash hier is/was open, dus maak ik daar gebruik van
waarom las ik maanlanding?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die schemes voegen leuke dingen toe. Net als planechase.
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor dekentjes
Klinkt als n goed spel voor de vrouw van @Haagsquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
eerste raamding kan ik ophangen, maar wacht even tot morgen, morgen even andere 2 steunen in plafond schroeven. kan ik ze makkelijker op gelijke hoogte hangen
eten in oven, zo even weer powerwash simulator 2 spelen
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar helaas nog nooit mee kunnen spelen.
Ja, eens mee spelen als we met vier zijn om die te kunnen doen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een vreemd soort dekentjes fetisj ofzo
Hey maatjequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
De dr who commander decks zitten ze onder andere bij.
Zijn ook leuke decks om te spelen.
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goedequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Dekentjes zijn gewoon lekker warm en zacht
Als het -30 buiten is niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Heul nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar om er gelijk onder 6 te gaan liggen is wel wat te veel van het goede
Zijn er wel weinig, gaat het wel goedquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
En ik heb er maar 3 op de bank nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |