Doe niet zo vaag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook andere internationale sites.
Nee hoor, gewoon op Discord met voicechat. Facebook is alleen maar bullshit.quote:
Hij legt uit dat er een verschil tussen stellen dat iets "een (serieus) probleem" isquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk eerder dat je je hoofd hebt gestoten als je dit soort islam wappies geen probleem vindt.
Geen idee waarom je die quote mij aanwrijft. Het is niet mijn topic.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij legt uit dat er een verschil tussen stellen dat iets "een (serieus) probleem" is
vs sensatie bullshit als:
"Het rijk is (bijna) ingestort"
Wat bedoel je met "de zogenaamde 'xeonofibische' samenleving van Polen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:20 schreef RotatoR het volgende:
Overigens prefereer ik de zogenaamde 'xenofobische' samenleving van Polen tov de inclusieve samenleving van links. Daar kun je nog wel normaal over straat zonder achterlijk gekrijs van islam wappies.
Ik wrijf jou die quote helemaal niet aan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Geen idee waarom je die quote mij aanwrijft. Het is niet mijn topic.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze vinden een demo van 1000 islam wappies en roepen: LONDEN EEN STAD VAN 10 MILJOEN MENSEN IS GEVALLEEN!! HET VK ERBIJ!!
Ze zien een demo met 250.000 mensen voor het klimaat: marginale boomers wie kan dat nou weer boeien.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wanneer is het dan wel een probleem? Bij 100.000 islam wappies? 1.000.000? 10.000.000?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb net mijn teen gestoten. Best wel een probleem. Is Nederland nu gevallen? Nee? Bij hoeveel gestoten tenen is het land dan wel gevallen volgens jou? 1, 2, 3?! Zeg het maar.
Iets kan best een probleem zijn, maar dat alarmistische gejank buiten alle proporties is nogal lachwekkend. Ondertussen doen (extreem) rechtse partijen er alles aan om extra vluchtelingen te veroorzaken. Is het niet met oorlog, dan wel met klimaatverandering.
Doe je wel. "Het rijk is (bijna) ingestort" heb ik niet geschreven.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik wrijf jou die quote helemaal niet aan.
Ik verduidelijk wat de user waar jij op reageerde je probeerde uit te leggen.
Zie deze discussie:
[..]
[..]
[..]
Het VK is een voorbode voor Nederland. We lopen ongeveer tien jaar achter op Engeland, maar wat daar plaatsvindt zullen we ook hier in Nederland krijgen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:22 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Uk is 1 grote tumor geworden. De bevolking moet daar gewoon gaan afnemen volgens natuurlijk proces, niet als een bezetene maar meer en meer buitenlanders binnenhalen.
Ik probeerde je uit te leggen wat een user bedoelde. Moet ik je nu ook eerst gaan uitleggen dat ik helemaal nergens stel dat jij hebt gezegd dat het rijk bijna is ingestort?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Doe je wel. "Het rijk is (bijna) ingestort" heb ik niet geschreven.
ja prachtige cultuur. Echt zo mooi dat ze hier ook massaaaaaaaaaaaal heenkomen. Ik zet alvast een lekker eitje met SPEK voor ze klaarquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:42 schreef Mubassie het volgende:
Ze moeten niet zo moeilijk doen in de UK.
Islam brengt immers niets anders dan liefde, rijkdom en wijsheid.
Stel je anders even lekker aan joh na 20 (TWINTIG) jaar rechtse kabinetten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het VK is een voorbode voor Nederland. We lopen ongeveer tien jaar achter op Engeland, maar wat daar plaatsvindt zullen we ook hier in Nederland krijgen.
Nederland staat op het punt om voor een Pvda/GL/D66 kabinet te zien, net zoals de Engelsen afgelopen verkiezingen voor Starmer hebben gekozen. De Islam is al verankert in de Britse samenleving en vrijwel alle grote steden hebben een Islamitische burgemeester waar de blanke bevolking inmiddels niet meer een meerderheid vormen. Ik zag een billboard met een of andere paki die verkozen wilde worden voor de lokale politiek. Zijn slogan was "Lend your voice for Gaza". Onze linkspopulisten hebben dit billboard waarschijnlijk ook gezien, want ook hier draait het bij links inmiddels alleen nog maar om Gaza en diversiteit.
Leer eens hoe een gesprek werkt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Doe je wel. "Het rijk is (bijna) ingestort" heb ik niet geschreven.
En daarom zou ik nooit links stemmen. Want als je kijkt naar het VK zie je precies wat er gebeurt als je die kant op schuift. Massa immigratie zonder grenzen, steden die onherkenbaar veranderen, wijken waar de oorspronkelijke bevolking zich niet meer thuis voelt en een politiek die Gaza belangrijker vindt dan de eigen burgers.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:45 schreef Cruzinats het volgende:
Het VK is een voorbode voor Nederland. We lopen ongeveer tien jaar achter op Engeland, maar wat daar plaatsvindt zullen we ook hier in Nederland krijgen.
Nederland staat op het punt om voor een Pvda/GL/D66 kabinet te zien, net zoals de Engelsen afgelopen verkiezingen voor Starmer hebben gekozen. De Islam is al verankert in de Britse samenleving en vrijwel alle grote steden hebben een Islamitische burgemeester waar de blanke bevolking inmiddels niet meer een meerderheid vormen. Ik zag een billboard met een of andere paki die verkozen wilde worden voor de lokale politiek. Zijn slogan was "Lend your voice for Gaza". Onze linkspopulisten hebben dit billboard waarschijnlijk ook gezien, want ook hier draait het bij links inmiddels alleen nog maar om Gaza en diversiteit.
Als je op links stemt dan kan je op termijn dit soort taferelen verwachten zoals in de UK:quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
En daarom zou ik nooit links stemmen. Want als je kijkt naar het VK zie je precies wat er gebeurt als je die kant op schuift. Massa immigratie zonder grenzen, steden die onherkenbaar veranderen, wijken waar de oorspronkelijke bevolking zich niet meer thuis voelt en een politiek die Gaza belangrijker vindt dan de eigen burgers.
In Nederland is de koers al ingezet: Als PVDA,Groenlinkss,D66 etc aan de macht zouden komen worden de poorten wijd opengezet, diversiteit afdwingen ten koste van samenhang en de spanningen alleen maar laten oplopen. Meer overbevolking, meer concurrentie om woning, zorg en werk, meer culturele frictie en het risico op een burgeroorlog wordt met de dag reéler.
Links noemt het "verrijking". Ik noem het zelfdestructie.
Starmer is de smerigste hond die ik ooit heb gezien als leider, een slapjanus die zijn eigen volk verraadt.
Het monsterverbond tussen naïeve linkse mensen en de luitjes die islam boven alles prefereren is een verschrikkelijke combinatie.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je op links stemt dan kan je op termijn dit soort taferelen verwachten zoals in de UK:
[x]https://twitter.com/DrewPavlou/status/1982265426940940488/[x]
https://ukfoundations.co/quote:Why Britain has stagnated
Setting the scene
Here are some facts to set the scene about the state of the British economy.
• Between 2004 and 2021, before Russia’s invasion of Ukraine, the industrial price of energy tripled in nominal terms, or doubled relative to consumer prices.
• With almost identical population sizes, the UK has under 30 million homes, while France has around 37 million. 800,000 British families have second homes compared to 3.4 million French families.
• Per capita electricity generation in the UK is just two thirds of what it is in France (4,800 kilowatt-hours per year in Britain versus 7,300 kilowatt-hours per year in France) and barely over a third of what it is in the United States (12,672 kilowatt-hours per year). We are closer to developing countries like Brazil and South Africa in terms of per capita electricity output than we are to Germany, China, Japan, Sweden, or Canada.
• Britain’s last nuclear power plant was built between 1987 and 1995. Its next one, Hinkley Point C, is between four and six times more costly per megawatt of capacity than South Korean nuclear power plants, and one-and-a-half times as expensive as those that South Korea’s KEPCO has agreed to build in Czechia.
• Tram projects in Britain are two and a half times more expensive than French projects on a per mile basis. In the last 25 years, France has built 21 tramways in different cities, including cities with populations of just 150,000, equivalent to Lincoln or Carlisle. The UK has still not managed to build a tramway in Leeds, the largest city in Europe without mass transit, with a population of nearly 800,000.
• At £396 million, each mile of HS2 will cost more than four times more than each mile of the Naples to Bari high speed line. It will be more than eight times more expensive per mile than France’s high speed link between Tours and Bordeaux.
• Britain has not built a new reservoir since 1992. Since then, Britain’s population has grown by 10 million.
• Despite huge and rising demand, Heathrow annual flight numbers have been almost completely flat since 2000. Annual passenger numbers have risen by 10 million because planes have become larger, but this still compares poorly to the 22 million added at Amsterdam’s Schiphol and the 15 million added at Paris’s Charles de Gaulle. The right to take off and land at Heathrow once per week is worth tens of millions of pounds.
• The planning documentation for the Lower Thames Crossing, a proposed tunnel under the Thames connecting Kent and Essex, runs to 360,000 pages, and the application process alone has cost £297 million. That is more than twice as much as it cost in Norway to actually build the longest road tunnel in the world.
Gelukkig heeft Starmer nu wel de oplossing middels de digitale ID. Volgens zijn logica wordt zwartwerken dan onmogelijk en dus gaan bootmigranten voortaan ergens anders heen. In werkelijkheid zal het vooral gebruikt worden om nog makkelijker mensen met een onwelgevallige mening op te sporen en de cel in te gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
En daarom zou ik nooit links stemmen. Want als je kijkt naar het VK zie je precies wat er gebeurt als je die kant op schuift. Massa immigratie zonder grenzen, steden die onherkenbaar veranderen, wijken waar de oorspronkelijke bevolking zich niet meer thuis voelt en een politiek die Gaza belangrijker vindt dan de eigen burgers.
In Nederland is de koers al ingezet: Als PVDA,Groenlinkss,D66 etc aan de macht zouden komen worden de poorten wijd opengezet, diversiteit afdwingen ten koste van samenhang en de spanningen alleen maar laten oplopen. Meer overbevolking, meer concurrentie om woning, zorg en werk, meer culturele frictie en het risico op een burgeroorlog wordt met de dag reéler.
Links noemt het "verrijking". Ik noem het zelfdestructie.
Starmer is de smerigste hond die ik ooit heb gezien als leider, een slapjanus die zijn eigen volk verraadt.
Als ik dit in Engeland zou typen vloog ik meteen de cel in voor twee jaar, daar is vrije meningsuiting allang dood.
Was tijdens de Iraanse revolutie ook al zo'n succes. Het verbond tussen links liberale / marxistische groepen en de radicale islam dat samen de sjah verjoeg waarop links vervolgens zelf systematisch werd geterroriseerd en gezuiverd door het nieuwe islam regime.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het monsterverbond tussen naïeve linkse mensen en de luitjes die islam boven alles prefereren is een verschrikkelijke combinatie.
Idd, denken die linksen met hun regenboogvlaggen nu echt dat zij gespaard zullen worden als de islam de zaak overneeemt? Ik denk dat hun koppen als eerste over de grond zullen rollen, of ze worden van een hoog gebouw gegooid. Voor de islam zijn de linksen gewoon useful idiotsquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Was tijdens de Iraanse revolutie ook al zo'n succes. Het verbond tussen links liberale / marxistische groepen en de radicale islam dat samen de sjah verjoeg waarop links vervolgens zelf systematisch werd geterroriseerd en gezuiverd door het nieuwe islam regime.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |