Onze John draait de boel omquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
Je merkt toch dat als je de trainer het vertrouwen geeft het zichzelf uitbetaald uiteindelijk
Man man manquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax in extase na indrukwekkende comeback in kraker tegen FC Twente
Ajax heeft op spectaculaire wijze het eerste uitduel van het seizoen gewonnen. De ploeg van de hevig bekritiseerde John Heitinga leek voor rust dood en begraven, maar wist met drie goals meteen na rust FC Twente de eerste nederlaag onder John van den Brom toe te dienen: 2-3.
https://www.ad.nl/voetbal(...)-fc-twente~a4eb02c2/
Het lek is boven![]()
![]()
![]()
Daar had ik net met @onlogisch overquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
Je merkt toch dat als je de trainer het vertrouwen geeft het zichzelf uitbetaald uiteindelijk
uitbetaaldquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:47 schreef Black-Death het volgende:
Ik weet nog niet of ik nou blij ben met de overwinning
uitbetaaltquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
uitbetaaldquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
Op zich zijn 3 goede centrale verdedigers helemaal geen overbodige luxe, maar dat geld had inderdaad wel aan andere posities uitgegeven mogen worden. Al denk ik nog steeds dat Kroes Sutalo wil lozen in de winterstop....quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
Ik denk dat Kroes wel zijn conclusies mag trekken. Je haalt een centrale verdediger die een niet complementair duo vormt met Sutalo of hem (20 miljoen euro) op de bank houdt. Vervolgens moet je enige linksback brengen die eigenlijk nog in de lappenmand zit (omdat je Itakura voor teveel geld kocht en geen centen meer had voor een back). Daarbovenop heb je daardoor ook niet een fatsoenlijke vervanger gehaald voor Henderson. Bovenal nog meer relatief timide persoonlijkheden die de kar niet gaan trekken aan de selectie toegevoegd.
Die 2-3 was ook vrij ongelukkig. De hele tweede helft was Ajax gewoon prima.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:32 schreef manny het volgende:
Speelden ze nou de 2e helft min of meer in het Farioli systeem, met de dubbele 6. Haha, het leek ineens min of meer een klein beetje te kloppen. Na 2-3 hielden we relatief makkelijk stand.
Echt hè. In het PSV topic is het ook heerlijk zo zonder Feyenoord trolletjes. Zo'n afstraffing in de Kuip is erg goed.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Geen Feyenoorders die schijtlollig komen doen, ik vraag me af waarom.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met nog een week Sjon.
Voor dit seizoen sowieso. Het lek is boven, we zaten er toch naast met Wijndal, Je ziet direct dat alles liep zodra Owen er in kwam.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met nog een week Sjon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |