Nee gelijkspel is contractverlenging voor Sjon.quote:Op maandag 3 november 2025 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een gelijkspelletje thuis tegen Galatasaray zal ook wel weer zijn ingecalculeerd door Kroes.
aldus Valentijn...quote:Op maandag 3 november 2025 17:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)duels/102100318.html
quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef Paul het volgende:
zondag de wedstrijd van het jaar Uuuuuu 🙌🙌🙌🎶🎵😁😁🎵🙌🙌🙌
Ik mag toch hopen dat puntverlies tegen Utrecht al wel genoeg is. Gek genoeg zie ik ze tegen Galatasaray misschien nog wel een punt pakkenquote:
Zal wel een afdroging worden zoals vorig jaar. Zoals Paul ook al aangeeft hier, het is de wedstrijd van het jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat puntverlies tegen Utrecht al wel genoeg is. Gek genoeg zie ik ze tegen Galatasaray misschien nog wel een punt pakken
Wordt gewoon weer een verschrikkelijke week.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat puntverlies tegen Utrecht al wel genoeg is. Gek genoeg zie ik ze tegen Galatasaray misschien nog wel een punt pakken
Tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:18 schreef manny het volgende:
Is er een spreekwoord voor als je van mijlenver ziet aankomen dat iets mis gaat, maar het dan toch doet, tegen beter weten in; en dat het dan dus ook mis gaat.
quote:Clubman Pim van Dord (72) stapt uit bestuursraad Ajax
Uit de conceptagenda voor de Algemene Leden Vergadering van 3 december 2025 blijkt in nette bewoordingen dat Van Dord klaar is met alle politieke spelletjes binnen de club. ’De afgelopen jaren waren voor hem, primair door alle politiek bij Ajax, behoorlijk intensief. Veel liever zet Pim zich in voor het voetbal binnen Ajax. De Bestuursraad neemt Pim in ieder geval op in de pool van Ambassadeurs die de vereniging bij wedstrijden van Ajax 1, de Ajax Vrouwen, Jong Ajax en de Zaterdag 1 vertegenwoordigt’, staat te lezen.
(...)
Die verkopen hun moeder nog voor een rijksdaalder.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Lege stoeltjes bij Ajax-Galatasaray: duizend kaarten geblokkeerd wegens zwarthandel
'Wegens zwarthandel'![]()
![]()
@:Zipportal
@:Caland
Stukje Turk?quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verkopen hun moeder nog voor een rijksdaalder.
DIT ZIJN TEKSTEN, JONGONS!quote:Het is een goede ploeg. Het is voor ons een mooie kans om te laten zien dat we op dit podium meekunnen.
Niks aan gelogen, lijkt me.quote:We moeten op onze hoede zijn. Dit zijn wel de wedstrijden waarin het moet gebeuren
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel goed dat we op het nippertje nog Dolberg hebben kunnen oppikken he..
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel goed dat we op het nippertje nog Dolberg hebben kunnen oppikken he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |