Waarom speelt hij? Serieus ik weet het niet en ik snap het niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Top dat Pasveer die broodnodige ervaring achterin brengt. Je merkt dat Ajax daar ECHT beter van wordt.
Dat vroeg ik me vorige week ook af. Kennelijk wil Heitinga achterin een ervaren man die de verdediging coacht. Althans, dat was het antwoord dat ik hier toen kreeg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom speelt hij? Serieus ik weet het niet en ik snap het niet.
De Ten Cate van Liverpool, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stille kracht zelfs achter het succes van Arne en dat zie je nu ook wel bij Liverpool.
Oke, dan grijp je in en ontsla je de trainerquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het is 1 november, je hebt in 4 maanden nog geen overtuigende pot gespeeld. Alle winstpotten kwamen met enig geluk tot stand en je hebt 8 punten achterstand op de koploper. Als je nu nog niet ingrijpt ben je echt de weg kwijt.
en dan helemaal niksquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oke, dan grijp je in en ontsla je de trainer
En dan? Deze selectie van ajax is amper goed genoeg voor plek drie.
Jonguh, maar echt. De tering, waarom waren mensen zo blij met zijn komst???quote:
De rest kan al helemaal niets, dus laat hem maar lekker proberen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:52 schreef peaceman het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt waarom Godts maar mag blijven rommelen.
Ja hij scoort, maar was verder weer erg matig.
Ik moet anders zeggen dat ik er best respect voor heb, Opa Plasveer die met 2 kunstknieën en artrose in z’n rechterheup toch nog steeds probeert met z’n rollator in de hoek te komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorige week ook af. Kennelijk wil Heitinga achterin een ervaren man die de verdediging coacht. Althans, dat was het antwoord dat ik hier toen kreeg.
Dat is best een prima theorie, het is alleen jammer dat Pasveer er echt helemaal geen kut meer van kan.
Denken dat je een koopje kunt doen bij Red Bullquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:44 schreef bbuddybb het volgende:
Gloukh is zo overschat. Is vaak of te traag of hij wil niet zien dat een ander er beter voor staat.
Wel geinig dat Sjonnie 'm niet meer durft te wisselen.
Dat jij zo ongekend gevat en grappig weet te zijn om 1:30 op een zaterdag verdient ook respect hoor!quote:Op zondag 2 november 2025 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik moet anders zeggen dat ik er best respect voor heb, Opa Plasveer die met 2 kunstknieën en artrose in z’n rechterheup toch nog steeds probeert met z’n rollator in de hoek te komen.
Daar hebben we dan een andere mening overquote:Op zondag 2 november 2025 07:47 schreef papert het volgende:
Je kan momenteel helemaal niet beoordelen of spelers wel, of niet goed zijn. Onder Steijn en de eerste periode Heitinga leek het ook alsof alle spelers slecht waren, terwijl sommige daarna bij Ajax, of bij andere clubs wel degelijk hebben laten zien te kunnen voetballen.
Dat kun je wel, spelers als Wijndal, Itakura, Glock en Moro ontbreekt het gewoon aan handelingssnelheid, daarom leid je ook zoveel balverlies in de opbouw omdat op moment dat ze de bal hebben nog eens gaan bedenken wat ze moeten doen. Normaal heeft Ajax een selectie met minimaal 13 volledig Ajax waardige spelers, nu ergens rond de 3/4 waarbij de rest niet eens dienbaar is, maar moet dragen, tjah als je dan ook nog denkt er de helft van je energie te moeten insteken omdat je het grote Ajax bent dan blijf je punten verliezen.quote:Op zondag 2 november 2025 07:47 schreef papert het volgende:
Je kan momenteel helemaal niet beoordelen of spelers wel, of niet goed zijn. Onder Steijn en de eerste periode Heitinga leek het ook alsof alle spelers slecht waren, terwijl sommige daarna bij Ajax, of bij andere clubs wel degelijk hebben laten zien te kunnen voetballen.
CTRL+F Maurice Steijnquote:Op zondag 2 november 2025 08:48 schreef manny het volgende:
Persbericht zal nog even wat aangepast moeten worden.
Wat een lulverhaal man, Glouck geen handelingssnelheid, van Wijndal kan er wel mee instemmen, maar ook beperkte spelers kan je trainen als ze maar weten waar de bal heen moet.quote:Op zondag 2 november 2025 08:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat kun je wel, spelers als Wijndal, Itakura, Glock en Moro ontbreekt het gewoon aan handelingssnelheid, daarom leid je ook zoveel balverlies in de opbouw omdat op moment dat ze de bal hebben nog eens gaan bedenken wat ze moeten doen. Normaal heeft Ajax een selectie met minimaal 13 volledig Ajax waardige spelers, nu ergens rond de 3/4 waarbij de rest niet eens dienbaar is, maar moet dragen, tjah als je dan ook nog denkt er de helft van je energie te moeten insteken omdat je het grote Ajax bent dan blijf je punten verliezen.
Je ziet het in uitspelen van situaties, hij weet niet wat hij moet doen, ook de laatste 10 minuten gaat hij 2 keer dik in de fout in de omschakeling door de pass gewoon bij de tegenstander af te geven, ik zal niet zeggen dat het een slechte speler is, maar zijn handelingssnelheid is te traag, deze speler wil je gewoon niet in de opbouw hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal man, Glouck geen handelingssnelheid, van Wijndal kan er wel mee instemmen, maar ook beperkte spelers kan je trainen als ze maar weten waar de bal heen moet.
Ik denk dat er in de eredivisie weinig spelers zijn die een hogere handelingssnelheid hebben, dus dat slaat echt nergens op, maar voetbal is een teamsport, het gaat er ook om wat anderen in het team doen op het moment dat hij de bal heeft op een bepaalde locatie.quote:Op zondag 2 november 2025 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet het in uitspelen van situaties, hij weet niet wat hij moet doen, ook de laatste 10 minuten gaat hij 2 keer dik in de fout in de omschakeling door de pass gewoon bij de tegenstander af te geven, ik zal niet zeggen dat het een slechte speler is, maar zijn handelingssnelheid is te traag, deze speler wil je gewoon niet in de opbouw hebben.
voquote:Op zondag 2 november 2025 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de eredivisie weinig spelers zijn die een hogere handelingssnelheid hebben, dus dat slaat echt nergens op, maar voetbal is een teamsport, het gaat er ook om wat anderen in het team doen op het moment dat hij de bal heeft op een bepaalde locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |