abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219607481
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nergens staat dat hij voor multidaten is, wat ook redelijk ingaat tegen zijn overtuigingen en hij zegt juist dat vrouwen de beoordelers zijn en hij roept mannen dan ook op ‘step up your game’.

Misschien toch eens wat beter luisteren?
Hij heeft zijn epistemologie stokpaardje en noemt vrouwen labiel. Incels die hem volgen reageren op communicatie van vrouwen door het letterlijk te nemen en droog te analyseren. Als een vrouw zegt " je hebt me pijn gedaan" zal zo'n incel iets zeggen als " definieer pijn". Er is een hele stroming van autistische witte mannen die dit doet.
pi_219607507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
If you want to kill the messenger, so be it.
Oh. Ik moet bewijzen dat ik respect waard ben? Dat bepaalt een magere podcastincel?
pi_219607535
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Prima toch.
Ik doe dat ook vaak als luie kasplant met rijbewijs
Ik ben herstellende van een operatie dus ik word gek van deze kutinterface met pop-up reclames.
pi_219607575
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bizarre gedachtengang.
Zo denlt de gemiddelde man op Bumble
pi_219607589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:05 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben herstellende van een operatie dus ik word gek van deze kutinterface met pop-up reclames.
Oh ja, daar ben ik slecht in.
3 jr geleden zware ooroperatie. Op de uitslaspkamer had ik de kleren aangedaan en zei ajetoo, toen sprongen 3 zusters op me, absoluut niet lopen.
Vlg dag naar huis, gelijk van alles doen. Ik kan niet stilliggen of überhaupt liggen.
Vakman pur sang
pi_219607787
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oh ja, daar ben ik slecht in.
3 jr geleden zware ooroperatie. Op de uitslaspkamer had ik de kleren aangedaan en zei ajetoo, toen sprongen 3 zusters op me, absoluut niet lopen.
Vlg dag naar huis, gelijk van alles doen. Ik kan niet stilliggen of überhaupt liggen.
Ja ik hoef niet te liggen maar heb al een tijd zware bloedarmoede en weinig geduld. Dus soms doe ik spraak naar tekst op ChatGPT :{
pi_219608057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja ik hoef niet te liggen maar heb al een tijd zware bloedarmoede en weinig geduld. Dus soms doe ik spraak naar tekst op ChatGPT :{
Hoe dat zo dan?
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 23:47:55 #183
441859 crew  Lenny77
pi_219608119
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hij heeft zijn epistemologie stokpaardje en noemt vrouwen labiel. Incels die hem volgen reageren op communicatie van vrouwen door het letterlijk te nemen en droog te analyseren. Als een vrouw zegt " je hebt me pijn gedaan" zal zo'n incel iets zeggen als " definieer pijn". Er is een hele stroming van autistische witte mannen die dit doet.
Ik vind dat laatste zo vreemd nog niet.
'Je hebt me pijn gedaan' kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden en op nog veel meer manieren aangepakt. Mannen kunnen geen gedachten lezen he?
Ik vind het zelfs een vrij logische vraag :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219608316
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe dat zo dan?
Ik had interne bloedingen waarvoor ik geopereerd moest worden. Daarom nu ziekgemeld op werk en teveel op FOK!
pi_219608323
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vind dat laatste zo vreemd nog niet.
'Je hebt me pijn gedaan' kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden en op nog veel meer manieren aangepakt. Mannen kunnen geen gedachten lezen he?
Ik vind het zelfs een vrij logische vraag :@
In dit geval ging het over liegen. Elk persoon met een intelligentie boven die van een strontvlieg weet dat A zeggen en B doen niet ok is.
pi_219609798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, hij noemt vrouwen niet labiel.

Verder mag je die laatste zin eens bewijzen. Geef maar een bron. Maar ik weet al dat die niet komt, het feit dat je de racistische vorm ‘witte mannen’ gebruikt laat zien dat je dit weer trekt uit activistische bron.
pi_219609800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Ansa het volgende:

[..]
Oh. Ik moet bewijzen dat ik respect waard ben? Dat bepaalt een magere podcastincel?
Weet je wat mij ernstig opvalt? Dat jij keer op keer dingen leest die er niet staan. Je claimt hoogbegaafd te zijn, maar jouw leesvaardigheid zit duidelijk onder het gemiddelde van de bevolking. Tot aan het zwakzinnige toe.
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 09:36:08 #188
441859 crew  Lenny77
pi_219610597
Sowieso is respect in mijn ogen wél iets wat je verdienen moet. Tegenwoordig denkt iedereen maar dat ze gerespecteerd moeten worden vanuit niets of het vrouw/man zijn. Ze hebben nog geen klop gedaan om te laten zien dat ze dit waard zijn.

Beleefdheid en fatsoen, dat mag je wel verwachten tot het tegendeel is bewezen.
pi_219610694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik heb AI quotes laten opstellen omdat ik geen zin heb lappen tekst op mijn mobiel te typen.
Waarom hier nog posten..
Ga in discussie met AI
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219610973
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom hier nog posten..
Ga in discussie met AI
Ja, ho eens even: waar heeft AI die ellende aan verdiend???

[ Bericht 0% gewijzigd door VEM2012 op 27-12-2025 10:15:11 ]
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 10:19:51 #191
441859 crew  Lenny77
pi_219611173
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, ho eens even: waar heeft AI die ellende aan verdiend???
Plus AI geeft je altijd gelijk en verontschuldigt zich steeds.
Je moet net uit de echoputten kruipen ipv er in...
pi_219611334
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar dat is toch exact wat TS wil
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219611387
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je kan ook je kop in het zand steken en niks weten van de manosphere, rode pillen en zo voorts. Hou jij je maar lekker van de domme, maar ondertussen is iedereen hier wel mee bezig en mis jij de boot. Net als mensen die de computer nooit hebben geleerd en nu niks kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219611548
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 06:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, hij noemt vrouwen niet labiel.

Verder mag je die laatste zin eens bewijzen. Geef maar een bron. Maar ik weet al dat die niet komt, het feit dat je de racistische vorm ‘witte mannen’ gebruikt laat zien dat je dit weer trekt uit activistische bron.
Ik heb een grafhekel aan woke, waarom zou ik ze serieus nemen?

Mijn bron is mijn uitgebreide ervaring met epistemische redpillers. Het is een grote groep op Bumble.
pi_219611560
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 09:36 schreef Lenny77 het volgende:
Sowieso is respect in mijn ogen wél iets wat je verdienen moet. Tegenwoordig denkt iedereen maar dat ze gerespecteerd moeten worden vanuit niets of het vrouw/man zijn. Ze hebben nog geen klop gedaan om te laten zien dat ze dit waard zijn.

Dat is typisch een working class mentaliteit.

Respect is bij mij de basishouding en je kan het alleen verliezen. Maar ik ben opgevoed met Bildung en decorum. Ik multidate niet omdat hij speciaal is, maar omdat ik weet dat het moreel is bijv.
pi_219611587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 06:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Weet je wat mij ernstig opvalt? Dat jij keer op keer dingen leest die er niet staan. Je claimt hoogbegaafd te zijn, maar jouw leesvaardigheid zit duidelijk onder het gemiddelde van de bevolking. Tot aan het zwakzinnige toe.
Arme VEM, als je eens uit je zolderkamer komt dan zie je hoe mensen zich gedragen in het openbaar.
pi_219612525
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

Wat is respect?

Volgens mij is dat niet veel anders dan beleefdheid tonen en fatsoenlijk behandelen. Iemand in z'n waarde laten.

Iemand die je respecteert geef je wellicht iets meer voordeel van de twijfel bij conflicten of twijfelachtig gedrag, maar verder zie ik weinig verschil. Tenzij je respect in de zin van 'tegen iemand opkijken of idoliseren' bedoelt.
  zaterdag 27 december 2025 @ 12:56:21 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219613346
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat is typisch een working class mentaliteit.

Respect is bij mij de basishouding en je kan het alleen verliezen. Maar ik ben opgevoed met Bildung en decorum. Ik multidate niet omdat hij speciaal is, maar omdat ik weet dat het moreel is bijv.
Watte?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219613421
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Watte?
Wat snap je niet?
pi_219613442
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Wat is respect?

Volgens mij is dat niet veel anders dan beleefdheid tonen en fatsoenlijk behandelen. Iemand in z'n waarde laten.

Iemand die je respecteert geef je wellicht iets meer voordeel van de twijfel bij conflicten of twijfelachtig gedrag, maar verder zie ik weinig verschil. Tenzij je respect in de zin van 'tegen iemand opkijken of idoliseren' bedoelt.
Dit. Respect is iemamd behandelen als mens ipv object, manieren hebben en tonen, rekening houden met diegene en iemand niet vernederen of kleineren.

Opkijken tegen mensen doe ik niet. Niemand staat m.i. boven mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')