ik stook niet, dat doet de zonquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kost teveel om het dan ook weer warm te stoken
Ook niet.quote:
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzoquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar het is overdag niet 16.
had net vastgesteld dat het 19.4 is nu
[ afbeelding ]
hoe gaan ze dan hard?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar de volgende keer dat ik iets met kip eet weet ik dat ze Bertus en Tinus heten. Nou ja geheten hebben.
joh als ik aan het werk ben overdag midden in de winter heb ik de thermostaat niet hoger dan 17.5quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is ook al frisjes als je stil achter een pc zit.. maar goed, ook afhankelijk van eventuele tocht enzo
Als je op zondag werkt kom je in de hel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
De wind staat op het raam waar ik naast zit te werken, dus de verwarming gaat dan maar aan.
Hoef ik in elk geval niet te stoken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
ik zit geen 60u per week achter een computerquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
Wil je een medaille.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit geen 60u per week achter een computer
misschien krijg je dan ook geld terug op de rekenigquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef ik in elk geval niet te stoken.
neequote:
Aaah kom je zo aan al die memesquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit geen 60 uur per week achter die kutcomputer om een beetje kou te lijden.
wel lekker warm daarquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op zondag werkt kom je in de hel.
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ondanks dat ik veel zon erop heb staan, in de winter kan die niet echt stoken hoor
Ik hoor het zingen hier af en toe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Karzai het volgende:
zo ajax 2-3 voor tegen de tukkers nog tien minuten billenknijpen en de puntjes mee terug naar amsterdam nemen
ja, die sets zijn een investeerders droomquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dan staat gewoon nu al voor ¤109 meer op Marktplaats.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |