abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219761625
Hier moet simpelweg doodstraf op staan. Hetzelfde met die Syriër die zijn eigen dochter om het leven bracht omdat zij zich 'te Westers' kleedde. Wel bijzonder trouwens, want die zit nu ineens weer probleemloos in Syrië en leeft daar rustig verder.

Dit terwijl als zulke mensen naar Nederland komen we helaas weer te maken krijgen met een bepaalde groep vermoeiende Westerlingen die vinden dat we zulke mensen móeten opvangen. Het 'refugees welcome' type mens.

'Dit is onze taak!'
'Dit zijn zielige vluchtelingen!'
'Zij zijn hier welkom!'
'Denk eens even aan de internationale wetten! We moeten deze mensen opvangen!'

Zulke mensen faciliteren dit soort barbaren in onze samenleving. En lang niet elke migrant is natuurlijk zo, maar een veel te groot deel heeft wel degelijk schrikbarende gedragsproblemen, wat ook niet zo gek is als je naar de Syrische samenleving kijkt: mensenrechtenschendingen, oorlog, conflict en zelfs ethnische zuiveringen zijn daar eerder regel dan uitzondering.

De conclusie had dan ook allang moeten zijn: cultureel is het contrast te groot met het Westen, Syriërs zijn hier niet welkom.

Vervolgens zijn mensen in het Westen jarenlang gegaslight door overheden en politici, dat dit de apothekers, doktoren en zorgpersoneel uit Aleppo en Damacus zouden zijn die hier de druk op cruciale beroepen zouden komen verminderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219761630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Eer"gerelateerd geweld.
Als je idee van "eer" je menselijke instincten zoals het zorginstinct voor je kinderen laat negeren, dan is er iets grondig mis met dat principe van "eer".
Blijkbaar is moorden en hetgeen jij beschrijft minder ernstig voor de "eer" dan wat die vrouw al dan niet heeft gedaan/ misdaan.
pi_219761632
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef Tengano het volgende:
Mohamed is 51 en krijgt nu 18 jaar onderdak inclusief personeel aangeboden.

Daarna is hij 69 en heeft hij niet eens meer een plicht om te werken.

Rekent u even met me mee.....
Zou hij dan AOW krijgen van ons geld?

Blijft mooi zo'n barbaarse cultuur met gedwongen huwelijken, inteelt en eerwraak.
٩๏̯͡๏)۶
pi_219761898
Meneer zit vast en zeker te janken omdat ze het niet zo hebben op vrouwenmoordenaars in de gevangenis.

Ik denk dat deze neanderthaler 15 jaar aan klappen tegemoet kan zien. Laten we hopen dat de rechter vindt dat het langer moet zijn.
pi_219762264
Wij hebben hier 2000 jaar aan beschaving gewerkt. Door de import van dit volk zakken we weer 1500 jaar terug. Onze taal heeft hier geen woorden meer voor. Barbaars is nog veel te mild.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 18:10:20 #56
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219762826
Bij dit soort topics hoop ik bij een update altijd dat de dader zelfmoord heeft gepleegd in de cel.. maar helaas weer.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 6 januari 2026 @ 18:17:50 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219762907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef Tengano het volgende:
Mohamed is 51 en krijgt nu 18 jaar onderdak inclusief personeel aangeboden.

Daarna is hij 69 en heeft hij niet eens meer een plicht om te werken.

Rekent u even met me mee.....
Dit ja.
Meer een feest dan een straf voor dit soort wezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219762958
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 17:10 schreef Kottnauer het volgende:
Wij hebben hier 2000 jaar aan beschaving gewerkt. Door de import van dit volk zakken we weer 1500 jaar terug. Onze taal heeft hier geen woorden meer voor. Barbaars is nog veel te mild.
Volgens de wegkijkers zijn dit 'kwetsbare vluchtelingen die vluchten voor oorlog en geweld' en 'het is onze morele plicht om ze te helpen'.
pi_219763080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:56 schreef Ronald het volgende:

[..]
Zou hij dan AOW krijgen van ons geld?

Blijft mooi zo'n barbaarse cultuur met gedwongen huwelijken, inteelt en eerwraak.
Wel naar rato in ieder geval, want voor elk van de jaren die je in de 50 jaar voorafgaand aan het bereiken van de AOW leeftijd niet in Nederland woonde gaat er 2% af.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')