Ontroerend. Erg mooi.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
ZIt beste zangers te luisteren. Dit raakt mij diep Bekijk deze YouTube-video

Het zijn zeker raspberry pi's?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Nouja, niet alleen op FOK. Bij mij gaat het ook niet zo goed: 1 server doet het niet meer, en de 2e crasht bijna elke dag nu. En ik weet ook niet waardoor dat komt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3

Pinniequote:

quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Al die likes he, dat kunnen de servers niet aanTe laat je spoiler gezien, had al tr gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P

Lekker, pak ook net een bakkiequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |