Nederland is ultiem kruiperig ten opzichte van de VS. Ook wanneer dat tegen alle principes ingaat die wij altijd zo luidkeels verkondigen. Een slaaf is nog beter dan Nederland want die wordt gedwongen en heeft geen keuze zijn meester te volgen. maar Nederland doet het enkel uit lafheid en opportunisme.quote:
Bwoh, keiharde teksten!quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is ultiem kruiperig ten opzichte van de VS. Ook wanneer dat tegen alle principes ingaat die wij altijd zo luidkeels verkondigen. Een slaaf is nog beter dan Nederland want die wordt gedwongen en heeft geen keuze zijn meester te volgen. maar Nederland doet het enkel uit lafheid en opportunisme.
De koopman wint het vaker van de dominee..quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland is ultiem kruiperig ten opzichte van de VS. Ook wanneer dat tegen alle principes ingaat die wij altijd zo luidkeels verkondigen. Een slaaf is nog beter dan Nederland want die wordt gedwongen en heeft geen keuze zijn meester te volgen. maar Nederland doet het enkel uit lafheid en opportunisme.
Willen ze echt zo graag helemaal naar de klote geschoten worden?quote:
Walküre.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
Jullie overdenken het allemaal. Trump hoort er wat over en zegt: "Maak ze af!" Dat levert wat gepruttel op van de ondergeschikten, waarna Trump verder in de aanval gaat: "Dat kunnen we toch gewoon? Het zijn maar bootjes! Opblazen die hap!" Dan is de reactie al snel dat ze er wat schepen op af kunnen sturen om te kijken wat er aan de hand is, waarna ze de bemanning op kunnen pakken en de drugs in beslag kunnen nemen. "Wat een onzin! Weet je wel wat dat allemaal kost! Gewoon platgooien! Ik betaal me al blauw aan al die dure raketten, gebruik ze dan ook!" Maar ja, dan kunnen ze niet zien of het ook een echte drugsboot is. Misschien is het wel een visser? "Is dat een Amerikaan met veel invloedrijke vrienden? Nee? Waarom denk je dan dat me dat wat kan interesseren? Misschien is jouw opvolger wat behulpzamer!"
Wagner is al eens eerder in conflict geweest met de US military, ik denk dat ze daar nu nog slapeloze nachten van hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:45 schreef Frutsel het volgende:
Las net dat Poetin flinke wapens naar Maduro heeft gestuurd. Wagonladingen vol en ook het huurlingenleger van Wagner.
Lavrov vond dat Trump zich beter kon richten op narcostaat België:')
Degenen die het overleefden wel ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wagner is al eens eerder in conflict geweest met de US military, ik denk dat ze daar nu nog slapeloze nachten van hebben.
Hoe is dat dan mogelijk als BNR bericht dat Putin volledig afhankelijk is van Noord-Korea t.a.v personeel, wapens en munitie in hun lokale strijd tegen hun broedervolk? Iemand zit te jokken.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:45 schreef Frutsel het volgende:
Las net dat Poetin flinke wapens naar Maduro heeft gestuurd. Wagonladingen vol en ook het huurlingenleger van Wagner.
Lavrov vond dat Trump zich beter kon richten op narcostaat België:')
Rusland stuurt ook gewoon wat vliegdekschepen met ondersteuning om de Amerikaanse te onderscheppen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe is dat dan mogelijk als BNR bericht dat Putin volledig afhankelijk is van Noord-Korea t.a.v personeel, wapens en munitie in hun lokale strijd tegen hun broedervolk? Iemand zit te jokken.
Dat wordt wat lastig, ze hebben er 1 en die is sinds 2017 niet operationeel.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:21 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Rusland stuurt ook gewoon wat vliegdekschepen met ondersteuning om de Amerikaanse te onderscheppen.
Met genoeg sleepboten welquote:Op donderdag 13 november 2025 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig, ze hebben er 1 en die is sinds 2017 niet operationeel.
Ze gaven de voorkeur aan een stukje nietszeggend land, alsof ze daar nog niet genoeg van hadden. Rusland heeft liggen slapen bij de les geopolitieke dominantie.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig, ze hebben er 1 en die is sinds 2017 niet operationeel.
Zeg nou zelf: zou jij als Russische generaal je budget aan zo'n hoop oud roest uitgeven, of het veilig op een Zwitserse bankrekening parkeren?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze gaven de voorkeur aan een stukje nietszeggend land, alsof ze daar nog niet genoeg van hadden. Rusland heeft liggen slapen bij de les geopolitieke dominantie.
Wellicht dat het oude stuk roest wel afgeschreven is ja, maar als Rus zou ik me wel zorgen maken om de groeiende dominantie vanuit zowel het oosten als het westen aan de andere kant van de oceaan. Ik begrijp prima dat Rusland heel de EU als slaafjes van de VS ziet, maar daar ligt dan juist de uitdaging. Wees weer benaderbaar en constructief, laat zien dat je als continent een rol wil spelen tegen de wereldmachten van nu.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: zou jij als Russische generaal je budget aan zo'n hoop oud roest uitgeven, of het veilig op een Zwitserse bankrekening parkeren?
Je mist de enorme corruptie.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wellicht dat het oude stuk roest wel afgeschreven is ja, maar als Rus zou ik me wel zorgen maken om de groeiende dominantie vanuit zowel het oosten als het westen aan de andere kant van de oceaan. Ik begrijp prima dat Rusland heel de EU als slaafjes van de VS ziet, maar daar ligt dan juist de uitdaging. Wees weer benaderbaar en constructief, laat zien dat je als continent een rol wil spelen tegen de wereldmachten van nu.
We kunnen het hier allemaal, maar willen het niet. Daar kunnen ze het eigenlijk helemaal niet, maar doen ze het wel, omdat ze het willen.
Die is er waar je ook kijkt, die is niet te missen.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je mist de enorme corruptie.
Trump heeft de smaak van oorlogvoering te pakken. "Trump: World Police."quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:03 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)jk-halfrond-aan.html
Aankondiging militaire operatie, lees verder nog niks over of deze al is begonnen.
Het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:40 schreef Perrin het volgende:
Trump verovert Noord- en Zuid-Amerika. Poetin mag Europa hebben, China pakt Azië en Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |