Als de jongere generaties nooit van de drugs gehoord zouden hebben, zouden ze toch nooit vragen naar drugs?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:36 schreef Gerrits86 het volgende:
Je moet de vraagkant aanpakken, niet de aanbod kant..
Again:quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Als de jongere generaties nooit van de drugs gehoord zouden hebben, zouden ze toch nooit vragen naar drugs?
Het is de aanbodkant die ruzie/oorlog wil met jongere mannen met een hoger IQ.
Als je een groep apen in het wild elke dag een bak Snickers neerzet dan worden ze lui en ziek.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Gerrits86 het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste en dat is de vraag kant. zonder vraag is er geen aanbod nodig.
Kan je wel stoer de drugsmakers gaan doden of oppakken maar dan springt er weer iemand anders in de leegte die onstaan is.
Als jij de klacht niet snapt van mensen met een hoger IQ, dan zou ik als ik jou was toch aan mezelf gaan vragen of lezen en schrijven wel een goede hobby voor mij is en een dementie-test doen.quote:
Ja stel jezelf die vraag eensquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij de klacht niet snapt van mensen met een hoger IQ, dan zou ik als ik jou was toch aan mezelf gaan vragen of lezen en schrijven wel een goede hobby voor mij is en een dementie-test doen.
Iemand die zegt dat de aanbodkant van drugs onschuldig is en door mag gaan, neem ik niet al te serieus.quote:
Sorry, maar het is tè grappig.quote:
Welke klacht, van welke mensen, met welk hoger IQ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij de klacht niet snapt van mensen met een hoger IQ, dan zou ik als ik jou was toch aan mezelf gaan vragen of lezen en schrijven wel een goede hobby voor mij is en een dementie-test doen.
Wat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Als de jongere generaties nooit van de drugs gehoord zouden hebben, zouden ze toch nooit vragen naar drugs?
Het is de aanbodkant die ruzie/oorlog wil met jongere mannen met een hoger IQ.
Jij bent het dus eens met de Users die vinden dat de aanbieders van drugs helemaal onschuldig zijn en dus door mogen gaan met het aanbieden van drugs?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar het is tè grappig.
[..]
Welke klacht, van welke mensen, met welk hoger IQ?
Maar ik zie hoger IQ mannen de aanbodzijde overtreffen die jonger zijn dan een ander en daar de gevolgen van pakken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent het dus eens met de Users die vinden dat de aanbieders van drugs helemaal onschuldig zijn en dus door mogen gaan met het aanbieden van drugs?
Again2:quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent het dus eens met de Users die vinden dat de aanbieders van drugs helemaal onschuldig zijn en dus door mogen gaan met het aanbieden van drugs?
Nu ben ik in de war want ik snap niks van je antwoord en bijbehorende vraag.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik zie hoger IQ mannen de aanbodzijde overtreffen die jonger zijn dan een ander en daar de gevolgen van pakken.
Wat vind jij?
Bedoel jij het volgende "Maar ik zie dat mannen met een hoger IQ de aanbodzijde overtreffen, jonger zijn dan anderen, en de gevolgen daarvan ondervinden"quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik zie hoger IQ mannen de aanbodzijde overtreffen die jonger zijn dan een ander en daar de gevolgen van pakken.
Wat vind jij?
Dat was dan ook de bedoeling want dat flik je ons ook steeds.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war want ik snap niks van je antwoord en bijbehorende vraag.
Lithium denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"verdedigen van het leven van mensen met een hoger IQ"?
What kind of shit you're on?
Mijn geheugen is niet meer wat het moet zijn, dus zal ik proberen een hulplijn in te schakelen, die op het niveau van een aantal grappige users een discussie kunnen voeren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling want dat flik je ons ook steeds.
@torentje Stop hier a.u.b. nu eens mee!quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war want ik snap niks van je antwoord en bijbehorende vraag.
Oké misschien kan de hulplijn iets meer logica in je teksten leggen zodat het makkelijker te begrijpen is voor een ander.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet meer wat het moet zijn, dus zal ik proberen een hulplijn in te schakelen, die op het niveau van een aantal grappige users een discussie kunnen voeren.
Een coherente post. Maar lijkt te veel gevraagd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat wil je horen respectievelijk lezen?
Okay, dan anders.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een coherente post. Maar lijkt te veel gevraagd.
Natuurlijk niet. Maar ik weet niet wat deze rhetorische vraag te maken heeft met dit topic dat gaat over het standrechterlijk executeren van mensen in internationale wateren die nog niet schuldig bevonden zijn van enige misdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 08:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Okay, dan anders.
Vind jij het normaal dat drugsdealers en drugsproducenten de jongere generaties nalopen met hun schadelijk producten?
Denk dat (voor zover 'ie serieus isquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik weet niet wat deze rhetorische vraag te maken heeft met dit topic dat gaat over het standrechterlijk executeren van mensen in internationale wateren die nog niet schuldig bevonden zijn van enige misdaad.
Is het dan geoorloofd om met geweld hardleerse drugsdealers en drugsproducenten met hun schadelijke producten weg te houden bij de jongere generaties?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik weet niet wat deze rhetorische vraag te maken heeft met dit topic dat gaat over het standrechterlijk executeren van mensen in internationale wateren die nog niet schuldig bevonden zijn van enige misdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |