abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219112099
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:36 schreef Gerrits86 het volgende:
Je moet de vraagkant aanpakken, niet de aanbod kant..
Als de jongere generaties nooit van de drugs gehoord zouden hebben, zouden ze toch nooit vragen naar drugs?
Het is de aanbodkant die ruzie/oorlog wil met jongere mannen met een hoger IQ.
pi_219112116
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Als de jongere generaties nooit van de drugs gehoord zouden hebben, zouden ze toch nooit vragen naar drugs?
Again:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219112312
quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Again:
[ afbeelding ]
Laat hem maar.
Vakman pur sang
pi_219112330
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:38 schreef Gerrits86 het volgende:

[..]
Je vergeet het belangrijkste en dat is de vraag kant. zonder vraag is er geen aanbod nodig.

Kan je wel stoer de drugsmakers gaan doden of oppakken maar dan springt er weer iemand anders in de leegte die onstaan is.
Als je een groep apen in het wild elke dag een bak Snickers neerzet dan worden ze lui en ziek.
zet je die niet neer dan blijven ze gezond.
Vakman pur sang
pi_219112376
quote:
15s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Again:
[ afbeelding ]
Als jij de klacht niet snapt van mensen met een hoger IQ, dan zou ik als ik jou was toch aan mezelf gaan vragen of lezen en schrijven wel een goede hobby voor mij is en een dementie-test doen.
pi_219112384
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:42 schreef torentje het volgende:

[..]
Als jij de klacht niet snapt van mensen met een hoger IQ, dan zou ik als ik jou was toch aan mezelf gaan vragen of lezen en schrijven wel een goede hobby voor mij is en een dementie-test doen.
Ja stel jezelf die vraag eens
pi_219112504
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:43 schreef Gerrits86 het volgende:

[..]
Ja stel jezelf die vraag eens
Iemand die zegt dat de aanbodkant van drugs onschuldig is en door mag gaan, neem ik niet al te serieus.
pi_219112550
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Laat hem maar.
Sorry, maar het is tè grappig.
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:42 schreef torentje het volgende:

[..]
Welke klacht, van welke mensen, met welk hoger IQ?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219112677
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef torentje het volgende:

[..]

Wat? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219112762
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Sorry, maar het is tè grappig.
[..]
Welke klacht, van welke mensen, met welk hoger IQ?
Jij bent het dus eens met de Users die vinden dat de aanbieders van drugs helemaal onschuldig zijn en dus door mogen gaan met het aanbieden van drugs?
pi_219112856
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij bent het dus eens met de Users die vinden dat de aanbieders van drugs helemaal onschuldig zijn en dus door mogen gaan met het aanbieden van drugs?
Maar ik zie hoger IQ mannen de aanbodzijde overtreffen die jonger zijn dan een ander en daar de gevolgen van pakken.
Wat vind jij?
Vakman pur sang
pi_219112878
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef torentje het volgende:

[..]
Again2:

pi_219112926
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Again2:

[ afbeelding ]
Wat wil je horen respectievelijk lezen?
pi_219112952
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar ik zie hoger IQ mannen de aanbodzijde overtreffen die jonger zijn dan een ander en daar de gevolgen van pakken.
Wat vind jij?
Nu ben ik in de war want ik snap niks van je antwoord en bijbehorende vraag.
pi_219112992
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat vind jij?
Bedoel jij het volgende "Maar ik zie dat mannen met een hoger IQ de aanbodzijde overtreffen, jonger zijn dan anderen, en de gevolgen daarvan ondervinden"
pi_219113102
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:37 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat was dan ook de bedoeling want dat flik je ons ook steeds. :P
Vakman pur sang
  Forum Admin zondag 26 oktober 2025 @ 19:52:28 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219113117
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"verdedigen van het leven van mensen met een hoger IQ"?

What kind of shit you're on? :')
Lithium denk ik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219113185
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat was dan ook de bedoeling want dat flik je ons ook steeds. :P
Mijn geheugen is niet meer wat het moet zijn, dus zal ik proberen een hulplijn in te schakelen, die op het niveau van een aantal grappige users een discussie kunnen voeren.
  zondag 26 oktober 2025 @ 20:05:32 #44
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219113235
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:37 schreef torentje het volgende:

[..]
@torentje Stop hier a.u.b. nu eens mee!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219113264
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 20:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Mijn geheugen is niet meer wat het moet zijn, dus zal ik proberen een hulplijn in te schakelen, die op het niveau van een aantal grappige users een discussie kunnen voeren.
Oké misschien kan de hulplijn iets meer logica in je teksten leggen zodat het makkelijker te begrijpen is voor een ander.
Daarvoor alvast dank namens de hele fok gemeenschap.
Vakman pur sang
pi_219114028
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 19:34 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat wil je horen respectievelijk lezen?
Een coherente post. Maar lijkt te veel gevraagd.
pi_219117417
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Een coherente post. Maar lijkt te veel gevraagd.
Okay, dan anders.
Vind jij het normaal dat drugsdealers en drugsproducenten de jongere generaties nalopen met hun schadelijk producten?
pi_219119560
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 08:36 schreef torentje het volgende:

[..]
Okay, dan anders.
Vind jij het normaal dat drugsdealers en drugsproducenten de jongere generaties nalopen met hun schadelijk producten?
Natuurlijk niet. Maar ik weet niet wat deze rhetorische vraag te maken heeft met dit topic dat gaat over het standrechterlijk executeren van mensen in internationale wateren die nog niet schuldig bevonden zijn van enige misdaad.
  maandag 27 oktober 2025 @ 11:57:14 #49
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219119658
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Maar ik weet niet wat deze rhetorische vraag te maken heeft met dit topic dat gaat over het standrechterlijk executeren van mensen in internationale wateren die nog niet schuldig bevonden zijn van enige misdaad.
Denk dat (voor zover 'ie serieus is ;)) hij ook gewoon bedoelt standrechtelijke executies van mensen die nog niet schuldig zijn bevonden en veroordeeld zijn.
Oftewel simpelweg en doodleuk voor het executiepeleton zetten van verdachten die eerst nog veroordeeld moeten worden.

Volgens hem staat schuld bij verdachten reeds vast!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219120161
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Is het dan geoorloofd om met geweld hardleerse drugsdealers en drugsproducenten met hun schadelijke producten weg te houden bij de jongere generaties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')