Weet je wie toevallig op zijn 26e zijn talent vond in de Vuelta?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:15 schreef Makamba_ het volgende:
Lance didnt have his talent. He "found" it at 28.
- Greg Lemond
Gewoon een leuke stelling om jullie geprikkeld te krijgen.
Ik weet wel wie als 20 jarige in 2019 opeens zijn talent vond in de Vuelta!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie toevallig op zijn 26e zijn talent vond in de Vuelta?
Etappe 14 uit de Vuelta 2024...zoek die uitslag maar eens op PCSquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ieder jaar hetzelfde verhaal? Als je oppervlakkig naar het parcours kijkt lijkt het net of er bijna geen sprintkansen zijn, in de praktijk blijken enkele van die 'lastige' ritten wel mee te vallen en eindigen ze alsnog in een sprint.
Die kans zou overigens nog groter zijn als meer ploegen een sprinter zouden meenemen.
Denk dat toen vooral vluchters werden verwacht? Volgens mij was wel de verwachting dat het niet zwaar genoeg zou zijn voor de klassementsrennersquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Etappe 14 uit de Vuelta 2024...zoek die uitslag maar eens op PCSen dan vooral ook even naar het profiel kijken
Iedereen in hun wielerpooltje ook klassementsrenners opstellen (inclusief mezelf)
3000 hoogtemeters lijkt me toch wel te veel van het goede voor Merlier. En zelfs al zou hij het overleven, dan wordt hij op die laatste paar flink oplopende kilometers helemaal zoek gereden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
“Een type Merlier zou tien dagen moeten wachten op de eerste sprintkans”, aldus Foré.
Ook Jurgen Foré heeft niet de moeite genomen om het parcours te bekijken. Zelfs een anti-klimmer als Merlier had gewoon de tweede rit simpel overleefd, maar oke.
Dat zijn echt een paar lullige stroken vals plat. Jij trapt nu dus precies in dezelfde val.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
3000 hoogtemeters lijkt me toch wel te veel van het goede voor Merlier. En zelfs al zou hij het overleven, dan wordt hij op die laatste paar flink oplopende kilometers helemaal zoek gereden.
Ik denk dat jij dan flink onderschat hoe erg dat in de benen gaat zitten van iemand als Merlier, ook al is het vals plat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn echt een paar lullige stroken vals plat. Jij trapt nu dus precies in dezelfde val.
quote:Wynants: “Die openingstijdrit is niet het ultieme doel van zijn Vuelta, maar Wout heeft er voldoende opgetraind om zijn kans te wagen, al zal Pogacar de tijdrit ook hebben aangestipt, en met Christophe Laporte hebben we nog een renner die goed is in zo’n korte tijdrit.”
Naast Laporte, plus klassementsrenners Ben Tulett, Jorgen Nordhagen en Sepp Kuss laat Visma Lease a Bike ook Matthew Brennan starten in Monaco.
W3eR Ge3n N3d3rl4nd3rs!!!!quote:
Het zou echt behoorlijk debiel om Kuss zijn derde grote ronde op rij te laten rijden voor, ja, wat eigenlijk?quote:
Omdat hij dat wil. En voor Kuss is de Vuelta ondertussen ook wel zijn 'thuisronde'.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou echt behoorlijk debiel om Kuss zijn derde grote ronde op rij te laten rijden voor, ja, wat eigenlijk?
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Omdat hij dat wil. En voor Kuss is de Vuelta ondertussen ook wel zijn 'thuisronde'.
Dat was omdat hij toen last had van long-covid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:05 schreef Marcoss het volgende:
Kuss heeft zowat heel 2024 moeten herstellen toen hij in 2023 alle grote rondes reed, laten we dat nog eens doen!
Of dat was omdat hij z’n zege iets ie lang heeft gevierd, dat kan ook uiteraard
Oh, noemen we dat tegenwoordig zo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat was omdat hij toen last had van long-covid.
Dit gaat toch gewoon een hele treurige vertoning worden?quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Roglic is erbij, ja!
Ik neem niet aan dat iemand nu nog iets van hem verwacht.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gaat toch gewoon een hele treurige vertoning worden?
Iedereen een pakje drinken mee van ome Iwan en we gaan weer een spannende drie weken tegemoet!quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:26 schreef franklop het volgende:
Picnic had beter thuis kunnen blijven
From the streets of Monaco to Granada 🇲🇨➡️🇪🇸
The final Grand Tour of the season awaits, with our squad of 8️⃣ ready to take on three weeks of mountains, sprints, time trials and everything in between at @:lavuelta. Good luck, team! 👊🏻
🇮🇹 Mattia Gaffuri
🇦🇺 Chris Hamilton
🇫🇷 Henri-François Haquin
🇳🇱 Timo de Jong
🇳🇱 Gijs Leemreize
🇨🇴 Juan Guillermo Martinez
🇬🇧 Oliver Peace
🇳🇱 Timo Roosen
Dat geldt voor elke race van Picnic tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:26 schreef franklop het volgende:
Picnic had beter thuis kunnen blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |