Om te beginnen Timmermansquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand heeft mij tot nog toe onderbouwd kunnen uitleggen wat er precies zo verschrikkelijk is aan GroenLinks / PvdA.
Dan moet jij Sander Schimmelpenninck zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Zoddie het volgende:
Ik wil even wat zeggen,
Mensen die op de partij stemmen waar ik op stem zijn erg intelligent en laten zich niet beïnvloeden door bots en desinformatie.
Mensen die op andere partijen dan de mijne stemmen, die zijn allemaal dom en worden duidelijk beïnvloed.
Of accepteer je hun argumentatie gewoon niet omdat je een andere mening hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand heeft mij tot nog toe onderbouwd kunnen uitleggen wat er precies zo verschrikkelijk is aan GroenLinks / PvdA.
Met PvdA is (was) in essentie ook niet veel mis. Goed, het kunnen je standpunten niet zijn, maar in veel opzichten was het wel een partij die belangrijk was in het politieke landschap.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is een beetje als de klassevertegenwoordigers op school kiezen. Ze gaan er allemaal helemaal in op maar echt belangrijk is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:06 schreef Fleischmeister het volgende:
In hoeverre maakt het überhaupt uit waar je op stemt voor de belangrijke kwesties waar wij als land niet meer over gaan? We mogen alleen nog voor onbelangrijke randzaken iets opnemen in wat je de APV van Nederland kan noemen. Het enige alternatief is een nexit met alle gevolgen die daaraan kleven.
Ik geef een nier voor geen mark rutte vier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij kabinet Rutte 3 al.
Ik vind de nieuwe partijleider wel een stuk aantrekkelijker dan de vorige.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vooral fvd is druk bezig, vooral op socials. Korte buzzvideos met gewiekste oneliners of "gotchas" tijdens debatten.
De Hond is veel te wappie om iets voor de VVD te doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:20 schreef Fokfluencer het volgende:
De Hond omgekocht door de VVD om de VVD-campagne aan te zwengelen.
Ik heb nog geen vvd reclame gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik geef een nier voor geen mark rutte vier.
Maar idd de tv spotjes van de vvd zijn zo verschrikkelijk slecht, dat zou al voldoende reden moeten zijn.
Mensen stemmen op het gevloek dat ze dat moment krijgen. Dat heeft de VVD goed gezien en nagekeken van de PVV. Vertel ze wat ze willen horen en niet wat je denkt dat er echt nodig is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:27 schreef luxerobots het volgende:
De VVD heeft voor stabiliteit gezorgd de afgelopen 15 jaar.
Het gaat goed in dit land. De boodschappen zijn goedkoop. De energierekening is laag. En iedereen kan een huis kopen, waardoor kinderen meteen het huis uit kunnen.
En Yeşilgöz? Nooit een leugen verteld, nooit een kwestie verkeerd ingeschat. Zij is gewoon altijd eerlijk. Ook over nareizigers.
Ipsos peilde van 23 okt. 22.00u tot 24 oktober 19u.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de Hond wint de VVD flink, bij Ipsos wint D66 dan weer flink.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |