Deze partij runt het land al decennia lang en is mede veroorzaker van alle problemen waar de PvdA de schuld van krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 05:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Komen regelrecht bij PVV vandaan. Ze doen het in hun broek voor Timmermans als premier.
Ja dat is het frame vanuit rechts dat Timmermans de ondergang van ons land betekent.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deze partij runt het land al decennia lang en is mede veroorzaker van alle problemen waar de PvdA de schuld van krijgt.
FvD is toch een beetje de PVV voor mensen die niet in corona en de maanlandingen geloven.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Mooi om te zien dat FvD haar zetels heeft verdubbeld ten opzichte van vorige maand in de peilingen. Hopelijk komen er nog een paar bij.
De FvD is zowel economisch als sociaal ongeveer 300 tinten rechtser dan de PVVquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
FvD is toch een beetje de PVV voor mensen die niet in corona en de maanlandingen geloven.
Prima dat je jezelf zo graag wil pijnigen, maar waarom wil je zoveel Nederlanders daarin meenemen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Mooi om te zien dat FvD haar zetels heeft verdubbeld ten opzichte van vorige maand in de peilingen. Hopelijk komen er nog een paar bij.
Welke partij is wél betrouwbaar denk je?quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:21 schreef Diabool het volgende:
ik vertrouw deze troela niet. Bij de vorige verkiezingen beweerde ze ook dat ze niet met wilders zou gaan samenwerken. Onbetrouwbare partij
Het netto migratiesaldo was in 2023 ongeveer 137.000. Het CDA wil dit min of meer halveren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het CDA dat een netto migratiesaldo van 40 tot 70k per jaar realistisch vindt, maar er geen realistische bouw en infrastructuur plannen tegenover zet.
Ja dat gaat vast werken.
Verder dan "de deuren gaan wagenwijd open". en "ze pakken al je vermogen af" komt men niet. We zijn heel goed in het bang maken van elkaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand heeft mij tot nog toe onderbouwd kunnen uitleggen wat er precies zo verschrikkelijk is aan GroenLinks / PvdA.
Kaag laat overheidsfinanciën blakend gezond achterquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:56 schreef Cruzinats het volgende:
https://www.ipsos-publiek(...)ien-naar-elkaar-toe/
Net voor de eindstreep weet de media D66 en Jetten nog even te pushen als alternatief. Geen woord over het feit dat D66 in zowel Rutte III als Rutte IV heeft gezeten en Kaag de schatkist vrijwel geheel leeg heeft achtergelaten…….
En als de aandelen de afgelopen jaren in elkaar gestort waren dan was ze ineens een heldin geweest?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kaag laat overheidsfinanciën blakend gezond achter![]()
![]()
https://www.destentor.nl/(...)nd-achter~abdc01d64/
En 58 miljoen aandelen verkocht a 14,39 van de abnamro , nu is de koers 25,10
Dat scheelt dus 620 miljoen![]()
Staatsschuld drukken door bezittingen te verkopen voor de beeldvorming mag wat kosten
Wat verwijt je haar nu precies?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)kt-me-boos~ade66229/
Dilan doet een wildersje![]()
quote:Yesilgöz kon vanwege 'verdachte bewegingen' niet naar huis
Vanwege "verdachte bewegingen" kon VVD-leider Yesilgöz gisteravond laat niet naar huis. In Buitenhof vertelt ze dat ze na afloop van het Debat van het Zuiden te horen kreeg over bedreigingen in de buurt waar ze woont.
Yesilgöz wordt al langer beveiligd vanwege bedreigingen en wilde niet al de gedetailleerd ingaan op de zaak. "Er zijn wat mensen staande gehouden. Ik ben eerst naar een veilige locatie gebracht en kon een paar uur later gelukkig alsnog naar huis."
"Vaak komen bedreigingen vanuit de hoek van de georganiseerde misdaad. Ik denk niet dat het gisteren om een lone wolf ging", aldus Yesilgöz.
https://nos.nl/liveblog/2(...)om-premier-te-worden
Nep nieuws, geen bewijs voor verdachte situatiequote:
Man man je snapt er helemaal niets vanquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:21 schreef embedguy het volgende:
En als de aandelen de afgelopen jaren in elkaar gestort waren dan was ze ineens een heldin geweest?
Zo werkt het niet.
Oh? En hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nep nieuws, geen bewijs voor verdachte situatie
Maar brengt het wel naar buiten met maar één doel
Dus samenvattend, Timmermans werd belaagd. Wilders bedreigd. Dilan gisterenavond een onveilige situatie biljkbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tijdens de verkiezingscampagne is veel aandacht voor de veiligheid van lijsttrekkers. Dat kwam nadat PVV-leider Geert Wilders zijn campagne stillegde na bedreigingen uit België en Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA) tijdens een interview werd belaagd op een terras in Amsterdam.
Eerst Wilders toen Timmermans met die doortrapte actie die toevallig op beeld stond en als laatste Dilan
Om te
Nope, dat is allang achterhaald. Baudet heeft daar lang geleden afstand van genomen, en nee, de partij verschilt enorm van de PVV.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
FvD is toch een beetje de PVV voor mensen die niet in corona en de maanlandingen geloven.
Wilders zijn bedreigingen zijn serieus al 20 jaarquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:00 schreef Toefjes het volgende:
Dus samenvattend, Timmermans werd belaagd. Wilders bedreigd. Dilan gisterenavond een onveilige situatie biljkbaar.
Op welke van de 3 situaties ben je boos? Of ben je op alle 3 de situaties boos?
Zo zie ik dat niet. Ik vind juist dat je jezelf pijnigt als je op links of een van de gevestigde partijen stemt, zoals de VVD. Dan weet je zeker dat er niks verandert.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prima dat je jezelf zo graag wil pijnigen, maar waarom wil je zoveel Nederlanders daarin meenemen?
En daar heb je een bron van?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:12 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope, dat is allang achterhaald. Baudet heeft daar lang geleden afstand van genomen, en nee, de partij verschilt enorm van de PVV.
Daar heb je dan ook wel weer een sterk punt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet. Ik vind juist dat je jezelf pijnigt als je op links of een van de gevestigde partijen stemt, zoals de VVD. Dan weet je zeker dat er niks verandert.
Wel grappig dat hij niets terugneemt in dat filmpje.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hier zegt hij dat, min of meer.
https://m.youtube.com/shorts/hqfmLTuxsg0
Gelukkig hebben we dan de wappiepartij die met hulp van wat Roebels ons land uit het slop kan trekkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo zie ik dat niet. Ik vind juist dat je jezelf pijnigt als je op links of een van de gevestigde partijen stemt, zoals de VVD. Dan weet je zeker dat er niks verandert.
Heb je een bron?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Man man je snapt er helemaal niets van
Ze heeft het alleen verkocht voor de beeldvorming niet omdat ze een visie had
Bovendien weet ze precies wat er speelt binnen dat concern en handelt ze altijd met voorkennis
Dat je dan zoiets doet is echt om te.
FVD heeft helemaal niets met Rusland te maken. Ze willen dat Nederland neutraal blijft in internationale conflicten, iets waar ik zelf ook groot voorstander van ben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:06 schreef JopieKlaassen het volgende:
Gelukkig hebben we dan de wappiepartij die met hulp van wat Roebels ons land uit het slop kan trekken
Heb je een bron dat het geacteerd is?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wilders zijn bedreigingen zijn serieus al 20 jaar
De rest is geacteerd en voor de beeldvorming
En dan Wilders beschuldigen van weglopen![]()
Hij is de enige die al 20 jaar zijn leven opoffert voor de politiek, de rest gaat al janken als het regent
De grootste partij uitsluiten bij voorbaat is om tequote:Op zondag 26 oktober 2025 17:50 schreef embedguy het volgende:
……..
Maakt op zich verder ook niet uit, Wilders gaat toch niets meer voor elkaar krijgen. Behalve haat-zaaien en een bijdrage doen aan de samenleving helpen ontwrichten.
Vuur heeft ook niks met brand te makenquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
FVD heeft helemaal niets met Rusland te maken. Ze willen dat Nederland neutraal blijft in internationale conflicten, iets waar ik zelf ook groot voorstander van ben.
Dan weet de kiezer waar 'ie aantoe is. Waarom zou dat een schoffering voor de democratie zijn? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De grootste partij uitsluiten bij voorbaat is om te
Minachting van het volk en schoffering voor de democratie
Aja. Ongeveer zoals weglopen uit een kabinet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is helemaal niet schofterig.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee hoor. Democratie gaat verder dan de grootste partij zijn. In een coalitieland zul je moeten samenwerken in een meerderheid die bovendien rekening houdt met minderheden en 20% van de mensen die hebben gestemd is geenszins het volk te noemen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
GroenLinks/PvdA wordt helemaal niet uitgesloten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |