En bloemetjes en bijtjes 😱quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, omdat je vaker deze vraag gepost hebt: wat heb je met de adviezen bereikt? We hoeven toch niet weer vanaf Adam en Eva te beginnen hè?
Dit is waarom ik deze keer het topic heb open gelaten. Want ik (ik spreek op persoonlijke titel nu) geloof er niks van dat dit écht een serieus topic is. Dus ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld, als dat al gebeurt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, omdat je vaker deze vraag gepost hebt: wat heb je met de adviezen bereikt? We hoeven toch niet weer vanaf Adam en Eva te beginnen hè?
Datquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben gevaccineerd. Elke dag een date
Denken in oplossingenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je zou een willekeurig iets gewoon een relatie kunnen noemen. Bam, je hebt een relatie.
Het is een kwestie van weten wat je zoekt en daar ook de nodige consequenties van accepteren.quote:
TS rijdt nu naar de Intratuin om een zak potgrond te kopen, die hij vanaf nu 'relatie' noemt ipv 'potgrond' en voilaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is een kwestie van weten wat je zoekt en daar ook de nodige consequenties van accepteren.
TS lijkt me iemand die heel veel geeft om wat zijn omgeving van hem vindt. Ik zou dit advies derhalve afraden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS rijdt nu naar de Intratuin om een zak potgrond te kopen, die hij vanaf nu 'relatie' noemt ipv 'potgrond' en voila
En hij kan er ook nog iets insteken
Heeft ie niets aan, potgrond valt op vrouwen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS rijdt nu naar de Intratuin om een zak potgrond te kopen, die hij vanaf nu 'relatie' noemt ipv 'potgrond' en voila
En hij kan er ook nog iets insteken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heeft ie niets aan, potgrond valt op vrouwen.
Een prikje voor je pikjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Even een prikkie halen, voor een prikkie
En je kunt naar hartelust prikken
Dat klinkt dan weer pijnlijk 😱quote:
Niet in je pikje he?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer pijnlijk 😱
Het is alleen onzin. Gemiddeld hebben vrouwen hogere eisen voor partners dan mannen, maar die mismatch werkt twee kanten op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:Ik kwam laatst tegen dat het datingleven voor mannen als solliciteren is en voor vrouwen als shoppen is, daarmee ben ik het wel eens.
Tenzij je slecht in bed bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet gewoon meer en vaker vrouwen neuken, dan komt er vanzelf wel een keer een relatie uitrollen.
Als je iets vaak doet word je er vanzelf beter in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tenzij je slecht in bed bent.
Op zichzelf absoluut waar, maar gelet op de vraagstelling heb ik bepaald niet het idee dat dit een goed advies is voor TS.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet gewoon meer en vaker vrouwen neuken, dan komt er vanzelf wel een keer een relatie uitrollen met wie het echt klikt.
Die moet je natuurlijk ook nog eerst in je bed krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zichzelf absoluut waar, maar gelet op de vraagstelling heb ik bepaald niet het idee dat dit een goed advies is voor TS.
Vermakelijke zinnen. Ze hadden wel interesse in je, maar dat was niet oprecht? Ze waren eigenlijk enkel geïnteresseerd in je prachtige kapsel en je abs, en totaal niet in je innemende en afgeronde persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik vraag mij af hoe ik mijn kans vergroot op het vinden van een relatie. Ik ben recent 25 geworden, maar heb nog steeds geen succes binnen het liefdesleven in tegenstelling tot diverse vrienden van mij.. Vrienden van mij hebben dus al wel een relatie, maar voor mij is het nog niet zo gemakkelijk gebleken. Ik heb overigens niks met dating apps, ik heb de voorkeur eraan om iemand in het openbare leven tegen te komen in plaats van op een dating app. Ik probeer al een aantal jaar om een partner te zoeken, maar tot dusver waren vrouwen of al bezet of ze hadden geen oprechte interesse in mij. Ik kwam laatst tegen dat het datingleven voor mannen als solliciteren is en voor vrouwen als shoppen is, daarmee ben ik het wel eens. Ik heb van alles al geprobeerd: van vrouwen in de kroeg aanspreken tot een gesprekje aanknopen in de trein. Daarnaast woon ik in een gebied met weinig leuke vrouwen, dus dat helpt ook al niet mee.
Dat ging vroegah, in de tijd van de berenvellen, toch een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die moet je natuurlijk ook nog eerst in je bed krijgen
Je mag ze trouwens niet voeren in dat leuke-vrouwen-gebied.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vermakelijke zinnen. Ze hadden wel interesse in je, maar dat was niet oprecht? Ze waren eigenlijk enkel geïnteresseerd in je prachtige kapsel en je abs, en totaal niet in je innemende en afgeronde persoonlijkheid?
En waar is dat gebied waar al die leuke vrouwen wonen?
Er zit maar één ding op voor je, verhuizen naar dat gebied met veel leuke vrouwen. En ze dan aanspreken in de trein of de kroeg.
Of beter nog, zoek een wandelgebied in dat leuke-vrouwen-gebied. Maak wandelingen tijdens de ondergaande zon en dan kom je ze vanzelf tegen.
Succes!
Maar je mag ze wel lokken. Dan hang je leuke lingerie op in de (middelhoge) struiken met een kaartje "Wat heb je een leuke, warme glimlach!" en je 06.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag ze trouwens niet voeren in dat leuke-vrouwen-gebied.
Hebben een eigen dieet
Een wandelgebied?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:00 schreef OllieA het volgende:
Of beter nog, zoek een wandelgebied in dat leuke-vrouwen-gebied.
Vlakbij Aalsmeer heb je het plaatsje Vrouwenakker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Tip voor TS: in Zeeland heb je het plaatsje Vrouwenpolder, wellicht heb je daar wat aan
Niet per sé, maar met het huidige weer zou ik de steegjes even overslaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die moet je natuurlijk ook nog eerst in je bed krijgen
Enje denkt dat vrouwen dan niet massaal beschermd werden, velen malen agressiever en sterker waren dan nu toen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ging vroegah, in de tijd van de berenvellen, toch een stuk makkelijker
Je gaf gewoon, na een dag op mammoeten te hebben gejaagd, met je houten knots een deerne naar keuze een subtiele tik op het achterhoofd, en je kon haar zo mee naar huis slepen, waar je haar alle hoeken van de grot liet zien
Maar daar kom je vandaag de dag niet meer mee weg 😱
Berenvellen zijn immers zoooooo 10.000 voor Christus
Geen idee, was voor mijn tijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Enje denkt dat vrouwen dan niet massaal beschermd werden, velen malen agressiever en sterker waren dan nu toen?
Als het makkelijk was allemaal, dan was het ook geen mannenwerk, zullen we maar zeggen......
Dit is de enige juiste manier, gewoon rondneuken en je vooral niet druk over een relatie maken, en dat net zolang doen tot er een keer een bij zit waar je behalve een kriebel in je piemel ook een kriebel in je buik van voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet gewoon meer en vaker vrouwen neuken, dan komt er vanzelf wel een keer een relatie uitrollen met wie het echt klikt.
Ik denk dat het echt is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is waarom ik deze keer het topic heb open gelaten. Want ik (ik spreek op persoonlijke titel nu) geloof er niks van dat dit écht een serieus topic is. Dus ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld, als dat al gebeurt.
TS vanaf April 2023quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt is.
Ik vind het juist moeilijk te geloven dat iemand die wilt trollen jarenlang keer op keer ditzelfde issue erbij sleept en het vervolgens amusant vindt daarop reacties te krijgen van mensen die denken dat het serieus de wanhoop zou kunnen zijn van een incel.
Dat is wel heel pessimistisch.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef junkiesietze het volgende:
Zou maar genoegen nemen met het single leven. als je het op je 25ste nog niet gevonden hebt komt het ook niet meer.
Ik zie nog mensen van 80 verliefd wordenquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef junkiesietze het volgende:
Zou maar genoegen nemen met het single leven. als je het op je 25ste nog niet gevonden hebt komt het ook niet meer.
Dit is misschien nog de makkelijkste manierquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:04 schreef roos94 het volgende:
Gewoon jezelf veranderen in een mooie vrouw met stevige kwarktassen, moet jij eens opletten
Net doen of je geen interesse hebt, werkt altijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik vraag mij af hoe ik mijn kans vergroot op het vinden van een relatie. Ik ben recent 25 geworden, maar heb nog steeds geen succes binnen het liefdesleven in tegenstelling tot diverse vrienden van mij.. Vrienden van mij hebben dus al wel een relatie, maar voor mij is het nog niet zo gemakkelijk gebleken. Ik heb overigens niks met dating apps, ik heb de voorkeur eraan om iemand in het openbare leven tegen te komen in plaats van op een dating app. Ik probeer al een aantal jaar om een partner te zoeken, maar tot dusver waren vrouwen of al bezet of ze hadden geen oprechte interesse in mij. Ik kwam laatst tegen dat het datingleven voor mannen als solliciteren is en voor vrouwen als shoppen is, daarmee ben ik het wel eens. Ik heb van alles al geprobeerd: van vrouwen in de kroeg aanspreken tot een gesprekje aanknopen in de trein. Daarnaast woon ik in een gebied met weinig leuke vrouwen, dus dat helpt ook al niet mee.
Nee hoor, ik kom hele legers vrouwen tegen die op zoek zijn naar een reddingsboei.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:34 schreef Dr8gonOfLife het volgende: Ik kwam laatst tegen dat het datingleven voor mannen als solliciteren is en voor vrouwen als shoppen is,
Daar komt ook bij dat 95% van de vrouwen op datingsites borderliners zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is alleen onzin. Gemiddeld hebben vrouwen hogere eisen voor partners dan mannen, maar die mismatch werkt twee kanten op.
Op basis van data van datingapps (die ongetwijfeld zullen afwijken van het gehele plaatje) concurreert 80% van de vrouwen in een vijver met 20% van de mannen en de overige 20% heeft de vijver met 30% van de mannen (de overige 50% heeft in deze dating categorie gewoon niets te zoeken, wat iets anders is dan dat ze kansloos zijn).
Nou zijn die 20% van de mannen niet te beroerd om meerdere vrouwen aandacht te geven, maar voor relaties en zeker de normvariant: monogame relaties, is dat ook voor die 80% een frustrerend gegeven lijkt mij zo.
Hoe dan ook: zelfs al zou het zo zijn… je zal jezelf aan moeten passen. Mik eens niet op een relatie, maar op gewoon leuk contact met andere mensen, waaronder vrouwen.
Met skiën begin je ook niet op de zwarte piste.
Dit is hele generaties Fokkers dus nog nooit geluktquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:13 schreef Chandler het volgende:
GEEF JEZELF EEN BESTE SCHOP ONDER JE HOL EN GA DE DEUR UIT, GA WAT DOEN!
"Tot de dood ons scheidt'quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie nog mensen van 80 verliefd worden
Welke van de 2 statements? een schop onder eigen kont geven? of de deur uit gaan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dit is hele generaties Fokkers dus nog nooit gelukt
Toch wel een beetje?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Tot de dood ons scheidt'
En de dag erna gingen ze beiden
Prachtig toch
Nou beiden dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Welke van de 2 statements? een schop onder eigen kont geven? of de deur uit gaan?
Ik merk het!quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In mij schuilt de ultieme Romanticus
Daar zit je wel goed mee denk ik zo...quote:
Nou heb ik niet zoveel vrouwen gedate op de apps dat ik er een harde uitspraak over kan doen, maar het lijkt mij gewoon heel zeldzaam, ook op de apps. Ik heb 1x een relatie gehad met een borderliner, dus ik herken het gedrag, maar op de apps ben ik ze niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat 95% van de vrouwen op datingsites borderliners zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat 95% van de vrouwen op datingsites borderliners zijn.
En gezien de posthistorie van TS (complottheorieën over van alles en nog wat) zit daar het probleem.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:30 schreef Watuntrik het volgende:
Die vind je nergens die bouw je op...
Tip van een ex barkeeper die jaren aapjes heeft gekeken... Vooral in het openbare leven stoppen met zoeken en zonder zoeken er op uit gaan om mensen te ontmoeten. Meeste mannen die bewust zoeken stralen dit ook uitalsof ze "Wie wil er nu dan met mij poppen?" op hun voorhoofd staat geschreven. Dat geforceerd harken schrikt af i.p.v. dat het aantrekt. De uitstraling van het interesseert me geen fuck en gewoon lol maken is aantrekkelijker en uitdagender. Ga dansen en lachen...
De relatie zit op de eerste plaats in je eigen relatie met het leven en de wereld om je heen. Is die goed en maak je gewoon lol en er zit dan een vrouw tussen die misschien, die relatie wel ziet zitten, dan krijg je gegarandeerd een hintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |