Ik vind jou anders wel een fluitjesmanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ging piano spelen, niet zingenJij kunt prima zingen
Ik speel dagelijks met mijn fluitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind jou anders wel een fluitjesman
devzero gespotquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ging piano spelen, niet zingenJij kunt prima zingen
dan niet meer misschien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou graag naar die meet komen, maar ik betwijfel of ik dan in nederland ben
Jammer, want mijn ouders wonen amper 30 minuten rijden van Zwolle vandaag
Als ik mijn haar wat langer laat groeien, dan gaat het er wel zo uitzienquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
devzero gespot
Bekijk deze YouTube-video
Die komen natuurlijk wel als we de piano in de fik zetten!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
en als ze voor jou de brandweer bellen?
30 mei in Zwolle! Dan worrut pas gezellig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie dat het weer gezellig is hier
ALLEMAAL!quote:
iemand zijn peuk erop laten vallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die komen natuurlijk wel als we de piano in de fik zetten!
quote:
Bijvoorbeeldquote:
Alleen maar leuke mensen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zie dat het weer gezellig is hier
Daar ging ik wel een beetje vanuit bij mn toezegging om te zingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou graag naar die meet komen, maar ik betwijfel of ik dan in nederland ben
Jammer, want mijn ouders wonen amper 30 minuten rijden van Zwolle vandaag vandaan
quote:
Als ik zou komen, dan zou ik dat niet posten hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Als dev wel komt, kan ik niet naar de meet denk ik
brandweer! brandweer!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik zou komen, dan zou ik dat niet posten hier
* devzero stopt alvast zijn politie-stripper kostuum in zijn koffer
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Als dev wel komt, kan ik niet naar de meet denk ik
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Wie drinkt dan al die cocktails op?
Oh. Nou, dat is dan vast opgelostquote:
ShiiShiquote:
Precies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh. Nou, dat is dan vast opgelost
Ik heb net eentje ingeschonkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind het tijd voor een latte machiatto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |