Jij regelt de belangrijke zaken gewoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik toch maar weer snel geregeld.

Ja, maar met de meet is het al 2026 hè! Wie weet hoe men dan denkt over panters-geaarde personen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je mag uit de kast komen hoor, het is 2025

Hebben zequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden ze ook een piano op station Zwolle hebben om bij te verzamelen?

Anders een draadloze speaker meenemen met piano appquote:

Ik had begrepen dat @MizzezAmy ging zingen, maar wie speelt er piano nu kree niet komt opdagen?quote:

Verzoekjes zijn welkomquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders een draadloze speaker meenemen met piano app

gebrokenglas, als ie geen koffie rond brengtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:mizzezamy ging zingen, maar wie speelt er piano nu kree niet komt opdagen?

quote:

Ik breng al cocktails en ga strippen, lijkt me dat jij dan wel een deuntje kan pingelen op het ivoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:mizzezamy ging zingen, maar wie speelt er piano nu kree niet komt opdagen?

Donald duck? Suske en Wiske?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik breng al cocktails en ga strippen, lijkt me dat jij dan wel een deuntje kan pingelen op het ivoor.

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
De Regenboog in Zwolle schijnt ook leuk te zijn

Bolke&Bolke (quote:
 +
 +   ) natuurlijk
 ) natuurlijk  

Jack s heeft toch karaoke ?quote:

Ik kan wel wat pingelen op een piano, maar ik weet niet of mizzezamy erbij kan zingen of dat anderen er (lang) naar willen luisteren. Zeker niet na een paar cocktailsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik breng al cocktails en ga strippen, lijkt me dat jij dan wel een deuntje kan pingelen op het ivoor.

Nee, dat was END, maar is vooraf reserveren en betalen. Durf ik niet aan ivm eventuele late afmeldingenquote:

Na een paar cocktails vinden we alles fantastisch dus moet goed komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan wel wat pingelen op een piano, maar ik weet niet of mizzezamy erbij kan zingen of dat anderen er (lang) naar willen luisteren. Zeker niet na een paar cocktails

Dat, dan vinden we zelfs kree interessantquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na een paar cocktails vinden we alles fantastisch dus moet goed komen.

Als ik er een paar op heb krijg ik altijd de neiging om kree te mentionen en te vragen hoe het met z'n psycho-vriendin gaat dus wat je zegt klopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, dan vinden we zelfs kree interessant

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |