Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
DohIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, ik dacht dat iedereen uitgenodigd was, misschien ben ik ook wel niet welkomquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik op kom dagen
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Kan dat niet wat centraler? Katwijk bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zandvoort meeting van 25-28 juni dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan dat niet wat centraler? Katwijk bijvoorbeeld?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goffer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan dat niet wat centraler? Katwijk bijvoorbeeld?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man mannkutgatjes wagenwijd en mario komt ze niet eens pakken
Uw ADH vitamine Worst
wo sind Siequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Schade welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet je @mario390 even mentionenDM’s gonzen zacht,
quote:
Gaan we weer meeten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Zandvoort meeting van 25-28 juni dan?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er is eentje in Zwolle gepland 30 meiquote:
En 25-28 juni is Luminosity beach FestivalUw ADH vitamine Worst
heb je al tickets of kijk je weer vanachter het hek?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is eentje in Zwolle gepland 30 mei
En 25-28 juni is Luminosity beach FestivalDM’s gonzen zacht,
Neequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je al tickets of kijk je weer vanachter het hek?Uw ADH vitamine Worst
Grrrrrrrr ik moest woensdag nog aan je denkenquote:
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Aquarium poetsen
![]()
@Grrrrrrrr wat strippers uit Tilburg meeneemt kom ik zeker meeUw ADH vitamine Worst
Je zag een prachtige zwarte panter?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grrrrrrrr ik moest woensdag nog aan je denken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hebben ze die niet in Zwolle? Anders is het zo'n gesjouw....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
@:grrrrrrrr wat strippers uit Tilburg meeneemt kom ik zeker mee"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
https://www.bing.com/sear(...)&FORM=ANNTA1&PC=U531quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hebben ze die niet in Zwolle? Anders is het zo'n gesjouw....
DM’s gonzen zacht,
"Zwols Pleziertje"quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bing.com/sear(...)&FORM=ANNTA1&PC=U531
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, ik was bij Volbeat en bedacht me dat ik dus toch wel van wat metal hou. En toen dacht ik aan de Efteling en aan jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zag een prachtige zwarte panter?
Ah! Vrienden van me waren er ook. Vonden het heel vet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik was bij Volbeat en bedacht me dat ik dus toch wel van wat metal hou. En toen dacht ik aan de Efteling en aan jou
Vetbeat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er ook mannelijke strippers in Zwolle?Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
zal ff voor je checkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn er ook mannelijke strippers in Zwolle?DM’s gonzen zacht,
Ja was het ook. Volgend jaar staan ze op Graspop, ga jij daar weer heen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah! Vrienden van me waren er ook. Vonden het heel vet.Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
kan niks vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja was het ook. Volgend jaar staan ze op Graspop, ga jij daar weer heen?
wel om te huren
maar geen clubsDM’s gonzen zacht,
Oh, dan huur ik er wel eentje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niks vinden
wel om te huren
maar geen clubs
Graag een brandweerman die cocktails serveert
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaarne, anders moet @:Grrrrrrrr nog wat meer strippers meenemen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan huur ik er wel eentje.
Graag een brandweerman die cocktails serveert![]()
DM’s gonzen zacht,
Ja, maar waarschijnlijk alleen op zaterdag. Volbeat komt vrijdag dacht ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja was het ook. Volgend jaar staan ze op Graspop, ga jij daar weer heen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je kunt Grrrrrrrr ook vragen om te strippenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaarne, anders moet @:Grrrrrrrr nog wat meer strippers meenemen![]()
DM’s gonzen zacht,
Ik kan ook best cocktails brengen ook nog!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt Grrrrrrrr ook vragen om te strippen![]()
kijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan ook best cocktails brengen ook nog!
opgelost
DM’s gonzen zacht,
Dit klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan ook best cocktails brengen ook nog!
Heb je ook een signature cocktail?Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: