Network 10, link: BB Australiaquote:Op zondag 9 november 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
BB Australia is begonnen met livestreams. Iemand een linkje naar de streams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ergens zonder VPN te zien, Twitch of elders?quote:Op zondag 9 november 2025 14:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Network 10, link: BB Australia
VPN op Australië en je moet daar een account aanmaken om te kijken.
Niet zoveel te doen nu, ze liggen op hun nest.
[ afbeelding ]
Helaas, verder heb ik nog niks gevonden...quote:Op zondag 9 november 2025 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook ergens zonder VPN te zien, Twitch of elders?
quote:Op zondag 9 november 2025 14:52 schreef chufi het volgende:
Gran Hermano 20 Spanje is nu wel begonnen ... Hier wat info. maar de streams werken niet omdatr VPN etc ...heb je van italie stream??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze liggen in bed ja ....quote:Op donderdag 13 november 2025 23:49 schreef mario390 het volgende:
ik idiot ik weest niet dat mijn vpn nog werkt, had ik kunnen italie kijken![]()
kijk ik nu betje
Geen idee.. is live-show vanavond .. ff tele5 weer aanslingerenquote:Op vrijdag 14 november 2025 00:08 schreef mario390 het volgende:
in spanie moest nu en meid gaan
zijn oude ook weer binnen van 2024?
zei je niet wat van twitch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet ... Maar hier staat ie
De tv-show is op Tele5 en die heb ik wel
Ik heb 1 keer iets gezien maar daarna niet meer ... als ik iets zie zal ik je wel ff een DM met de link sturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |