Dit. En velen met ons heb ik het idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, te duur en heb het hele oud en nieuw eigenlijk nooit leuk gevonden
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, te duur en heb het hele oud en nieuw eigenlijk nooit leuk gevonden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:18 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb trouwens een veel beter idee dan het vuurwerkverbod.
Maak van oud en nieuw weer een gezelschaps evenement.
Dus, elke gemeente minimaal 1 "vuurwerkgebied" aka een weiland of een plein, speciaal voor vuurwerk.
Op oudjaarsdag vanaf 13:00 toegankelijk.
Op het plein/weiland staan kraampjes waar je vuurwerk ter plekke kan kopen
Er staat ook een muziektent en wat vreet en zuip kraampjes.
Een afgezet gebied voor kinderen.
Iedereen fouilleren bij binnenkomst
Ehbo tent
En een stuk afgezet waar mensen compleet loco mogen gaan, ze krijgen alleen geen hulp als het mis gaat, hulpdiensten mogen daar de volgende dag pas op.
En de opbrengsten worden netjes gedeeld voor alle deelnemende partijen.
En om 12:00 snachts een vuurwerkshow van de gemeente.
Hardstikke leuk en win-win voor anti en pro vuurwerk
Omdat dat het hoekje is voor de mensen die onverantwoordelijk met vuurwerk willen omgaan. Gooien, heel dronken zijn, er zijn in die hoek geen regels en ook geen hulpquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]![]()
Waarom de volgende dag pas medische hulp?
Erg gestoord zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat dat het hoekje is voor de mensen die onverantwoordelijk met vuurwerk willen omgaan. Gooien, heel dronken zijn, er zijn in die hoek geen regels en ook geen hulp
Soort vrijwillige purge hoek
Het boeit je niet omdat de straffen te laag zijn. Zou je het ook doen als er een gevangenisstraf voor stond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Mja grotendeels, zal misschien nog eens een sierpijl afsteken geen idee of dat mag of niet boeit me verder ook niet. Verder vind ik vuurwerk niet zo boeiend.
ja dan juist!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het boeit je niet omdat de straffen te laag zijn. Zou je het ook doen als er een gevangenisstraf voor stond?
Hardop gelachen, maar afgezien van de Purge hoek, helemaal geen slecht plan. Lijkt me inderdaad een win-win.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:18 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb trouwens een veel beter idee dan het vuurwerkverbod.
Maak van oud en nieuw weer een gezelschaps evenement.
Dus, elke gemeente minimaal 1 "vuurwerkgebied" aka een weiland of een plein, speciaal voor vuurwerk.
Op oudjaarsdag vanaf 13:00 toegankelijk.
Op het plein/weiland staan kraampjes waar je vuurwerk ter plekke kan kopen
Er staat ook een muziektent en wat vreet en zuip kraampjes.
Een afgezet gebied voor kinderen.
Iedereen fouilleren bij binnenkomst
Ehbo tent
En een stuk afgezet waar mensen compleet loco mogen gaan, ze krijgen alleen geen hulp als het mis gaat, hulpdiensten mogen daar de volgende dag pas op.
En de opbrengsten worden netjes gedeeld voor alle deelnemende partijen.
En om 12:00 snachts een vuurwerkshow van de gemeente.
Hardstikke leuk en win-win voor anti en pro vuurwerk
Ik heb zelf altijd een hekel aan vuurwerk gehad, door mijn autisme krimp ik elke keer in elkaar bij elke knal, kan er niet aan wennen en het was vroeger al zo heftig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:07 schreef Treinmeneer het volgende:
[..]
Hardop gelachen, maar afgezien van de Purge hoek, helemaal geen slecht plan. Lijkt me inderdaad een win-win.
Dit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:28 schreef summer2bird het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |