abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219256736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Volgens mij is het vooral steeds meer Dawson die de rest achter zich aan sleept. Ik zou Stolz toch af en toe laten meetrainen als ik de coach was.
Maar ze rijden wel perfect in elkaars slag en extreem dicht op elkaar. Ik zou het zeker willen zien, maar ik zou het ook weer niet dan pas uitproberen.
pi_219262272
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Wienerschnitzels op 14-11-2025 09:52:33 ]
pi_219263689
Iemand een overzicht van Salt Lake de komende dagen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219263702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Iemand een overzicht van Salt Lake de komende dagen?
SPT / Wereldbeker Schaatsen 2025/26 #1: Schroeien vanaf de start
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_219286287
quote:
“Knijp in mijn arm”: schaatsfenomeen Jutta Leerdam scoort deal met Nike en kledinglijn van wereldster Kim Kardashian

Jutta Leerdam behaalde in Salt Lake City haar tiende wereldbekerzege op de 1000 meter, met een overwinning op rivale Femke Kok. Ook naast de schaatsbaan schitterde de Nederlandse. Leerdam is het nieuwe gezicht van NikeSKIMS.

Dat is een sportkledinglijn voor vrouwen van de hand van Kim Kardashian, die samen met twee anderen SKIMS oprichtte. Het merk wordt intussen geschat op een waarde van 5 miljard euro. Leerdam - intussen goed voor bijna 5 miljoen volgers op Instagram en de verloofde van Youtuber/bokser Jake Paul - was dan ook door het dolle heen met de samenwerking.

“Knijp in mijn arm”, schreef de Nederlandse topschaatsster op Instagram. Gevolgd door een quote op de pagina van Nike zelf. “Ik wil in de spiegel kijken en denken: ‘Het is mijn dag’. Dat is onbedoeld iets krachtigs, denk ik. Als je jezelf in de spiegel bekijkt voor een wedstrijd en je ziet er goed uit, krijg je een boost in je zelfvertrouwen en kun je sneller schaatsen.”
Wordt dit net zo'n unaniem belachelijk groot succes als die advocatenserie van Kim Kardashian?
pi_219286369
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:01 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wordt dit net zo'n unaniem belachelijk groot succes als die advocatenserie van Kim Kardashian?
Zag gisteren de Instagram post, vond het aardig ordinair eigenlijk.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 november 2025 @ 18:08:52 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_219286611
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 17:20 schreef Remco het volgende:

[..]
Zag gisteren de Instagram post, vond het aardig ordinair eigenlijk.
Dus dan pas het precies bij Jutta :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')