quote:
“Knijp in mijn arm”: schaatsfenomeen Jutta Leerdam scoort deal met Nike en kledinglijn van wereldster Kim Kardashian
Jutta Leerdam behaalde in Salt Lake City haar tiende wereldbekerzege op de 1000 meter, met een overwinning op rivale Femke Kok. Ook naast de schaatsbaan schitterde de Nederlandse. Leerdam is het nieuwe gezicht van NikeSKIMS.
Dat is een sportkledinglijn voor vrouwen van de hand van Kim Kardashian, die samen met twee anderen SKIMS oprichtte. Het merk wordt intussen geschat op een waarde van 5 miljard euro. Leerdam - intussen goed voor bijna 5 miljoen volgers op Instagram en de verloofde van Youtuber/bokser Jake Paul - was dan ook door het dolle heen met de samenwerking.
“Knijp in mijn arm”, schreef de Nederlandse topschaatsster op Instagram. Gevolgd door een quote op de pagina van Nike zelf. “Ik wil in de spiegel kijken en denken: ‘Het is mijn dag’. Dat is onbedoeld iets krachtigs, denk ik. Als je jezelf in de spiegel bekijkt voor een wedstrijd en je ziet er goed uit, krijg je een boost in je zelfvertrouwen en kun je sneller schaatsen.”
Wordt dit net zo'n unaniem belachelijk groot succes als die advocatenserie van Kim Kardashian?