Toch nog wat vastigheden onder Heitinga.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Godts kan er in ieder geval nog steeds niets van.
Deze hilarische jinx van een mokerdomme user is toch wel het hoogtepunt van deze wedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik heb er al acht op rij goed ouwe reus. En heb hem hier als toto inzet getipt. En het feit dat daar belachelijk veel geld mee te pakken is, doet me nog steeds minder goeds dan je zoute traantjes
Nah dit is Wout of zo die ontploft is in de kleedkamerquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:26 schreef GGMM het volgende:
Wat zullen de haters die dachten dat Heitinga geen plan had zich nu dom voelen zeg
Je ziet het idd aan Liverpool…niets meer van overquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:26 schreef GGMM het volgende:
Wat zullen de haters die dachten dat Heitinga geen plan had zich nu dom voelen zeg
Altijd vertouwen gehouden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:26 schreef GGMM het volgende:
Ja, voel me echt dom. Het is echt een goede trainer. Alleen maar positieve berichten, en voetbal met een goed plan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:26 schreef GGMM het volgende:
Zijn huis vergokt, toch jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Deze hilarische jinx van een mokerdomme user is toch wel het hoogtepunt van deze wedstrijd.
KNOTSGEKquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Godts kan er in ieder geval nog steeds niets van.
It did not age well, dat moet gezegd wordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 13:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Deze hilarische jinx van een mokerdomme user is toch wel het hoogtepunt van deze wedstrijd.
Het is vooral een voorbeeld waarom je niet moet gokken. Was natuurlijk best logisch om te denken dat Ajax vandaag zou gaan verliezen, en met iets meer pech in de eerste helft was dat ook het geval geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het enige wat nog mist is een goal van Wijndal.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:30 schreef William_Papadin het volgende:
Mensen die zeiden dat Godts er niks van kon zouden zich nu ook wel dom voelen.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik heb er al acht op rij goed ouwe reus. En heb hem hier als toto inzet getipt. En het feit dat daar belachelijk veel geld mee te pakken is, doet me nog steeds minder goeds dan je zoute traantjes
Met een omhaal, na een hakje van Wout.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het enige wat nog mist is een goal van Wijndal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |