Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, misschien een verre neef ofzo.
Ik ben jaren geleden bij één van de eerste een keer geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:20 schreef pullup het volgende:
Zozo de ADE is goed aan het losgaan in mijn straatje
Ja dit heeft nu alle tekenen dat het over een paar jaar niet meer vol te houden is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden bij één van de eerste een keer geweest
Nu gaan mijn kids
Mijn Dochter woont tegenwoordig ook in jouw stadje... en die gaat morgenvroeg naar een ontbijt dans party..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit heeft nu alle tekenen dat het over een paar jaar niet meer vol te houden is.
Was ooit echt gezellig maar nu staan er denk ik in alleen mijn straatje alleen al net zo veel DJ's hun kunsten te vertonen als eerst op dat hele evenement.
Overal herrie
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ging net koffie kopen... Man3, het wordt zo langzamerhand goedkoper om mijn rum puur te drinken...
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]Echt ellende ja, en ik heb nog een dure smaak ook qua bonen
Maar goed, een enkele cappuccino is overal al boven de 4 euro in de stad dus dan valt het ineens weer mee
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ging net koffie kopen... Man3, het wordt zo langzamerhand goedkoper om mijn rum puur te drinken...
Rumbonen een optie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]Echt ellende ja, en ik heb nog een dure smaak ook qua bonen
Maar goed, een enkele cappuccino is overal al boven de 4 euro in de stad dus dan valt het ineens weer mee
Mjah ook lekker maar niet bij het ontbijtquote:
Bij het ontbijt sla ik ook graag over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ook lekker maar niet bij het ontbijt
Dat is ook een mooi woordquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook weer waar.
#koffiefijnproeversgilde
Kun je niet over de grens zoeken? Misschien is het daar goedkoper?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Amateur, dat is ALS ontbijt hequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ook lekker maar niet bij het ontbijt
Klopt! De Rum is daar 6.99quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je niet over de grens zoeken? Misschien is het daar goedkoper?
Hmm ik was al ff niet in Kranenburg geweest, maar sinds in NL die koffie gexplodeert is....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je niet over de grens zoeken? Misschien is het daar goedkoper?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt! De Rum is daar 6.99
Hoaxquote:
Lekker nummer welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Speciaal voor jou, de man met de maraka's is mijn favo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |