Hmm de geroosterde chicorei koffie smaakt wel beter als je hem met rum zet ipv waterquote:
Het gaat om de wortel, niet de witlof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je wel die ouwe witlof hebben.. #toenwitlofnogbitterwas
kijk zie je wel, rum is overal goed voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm de geroosterde chicorei koffie smaakt wel beter als je hem met rum zet ipv water
Ok ok, alle lof voor de wortelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat om de wortel, niet de witlof.
dat was toch Almhofquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok ok, alle lof voor de wortel
Klinkt plausibelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe koffie in godsnaam is uitgevonden....
Heb je zo'n Inca.. en die plukt wat besjes...
Gatveredamme... niet te vreten... en spuugt ze uit.
Misschien moet ik ze eerst in de fik zetten?
Bah... taaie zooi !
Weet je wat? Ik stamp ze tot poeder!
Pffff... nou kan ik niet meer fluiten met mijn droge bek.,.
Misschien moet ik er heet water over gieten?
Ja!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah... taaie zooi !
Ja!
inderdaad lang geleequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een beetje laat, maar…
@:PaRoDiUzZ , alsnog gefeliciteerd![]()
Waar hangt Paro eigenlijk uit? Lang niet gezien.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
mja is wel des Fokkers, opeens verdwijnen
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah... taaie zooi !
Ja!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....
@Shiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....
Er zat wel een soort van natuurlijk instinct in de oermensen wat dieren nog wel hebben. Felle kleuren kan je beter vermijden (rood met witte stippen paddenstoelen is niet handig) maar met die dingen zie je echt niet wat wel en niet kan.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat wel een soort van natuurlijk instinct in de oermensen wat dieren nog wel hebben. Felle kleuren kan je beter vermijden (rood met witte stippen paddenstoelen is niet handig) maar met die dingen zie je echt niet wat wel en niet kan.
Best interessant
Oh wat grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Combi van schade en schande en leren van de natuur, en met die felle kleuren klopt ook vaak aardig.
Wel ken ik verhalen over dat paddo's vroeger in de winter gemeengoed waren om de winter door te trippen, zeker in het noorden.
Voordat de kerstman geintroduceert werd, waren paddestoelen de favorite kerst decoratie.. met een reden !! Zeker ook de rood witte![]()
Er is een reden voor dit:
[ afbeelding ]
Ik kan het me ook wel goed voorstellen.. als het 5 maanden lang donker is en je hebt twee meter sneeuw voor je deur... geen internet... dan is een 'tripje' een welkome afwisseling.quote:
Ja ik lees er wat vluchtig over, maar dat rood/wit kwam Coca Cola ook goed uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan het me ook wel goed voorstellen.. als het 5 maanden lang donker is en je hebt twee meter sneeuw voor je deur... geen internet... dan is een 'tripje' een welkome afwisseling.
Ik zit ff te denken... het is het vergeten Ayahuasca van Europaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees er wat vluchtig over, maar dat rood/wit kwam Coca Cola ook goed uit
Amanita muscaria dat kwam ik idd tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |