Je bent overduidelijk geen fan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst iemand belerend horen schreeuwen. Bedankt Frans

Je Fiat Panda volladen bij Tabak XXL in Gronauquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:37 schreef Aberkullie het volgende:
Truus moet zelfs helemaal naar Duitsland rijden voor haar sigaretten

Erg cringe inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:38 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een karakterloze politici hebben we dat ze zich van die communicatiemalloten aannemen dat ze continue "dank voor uw vraag" blijven gebruiken.

Dank voor uw vraag. Ik begrijp het heel goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:38 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een karakterloze politici hebben we dat ze zich van hun communicatiemalloten aannemen dat ze continue "dank voor uw vraag" blijven gebruiken.

Niet mijn probleem en kan ik lekker die premie omlaag gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan krijg je allerlei figuren die het op een paar duizend zetten en dan is het ineens huilen als er wel iets is.

Dat klopt. Een bijna even grote minkukel als Wildersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk geen fan.

Ik vind Bontebal niet zo slecht, Dylan sneeuwt Idd compleet onderquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:40 schreef oblo het volgende:
Yesilguz en bontebol zijn de grote verliezers in dit spektakel
Wilders de winnaar
Timmermans houdt zich redelijk staande

Wij zijn de grote verliezers na dit debat en er is niemand goed uitgekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:40 schreef oblo het volgende:
Wilders de winnaar

Hij is te fatsoenlijk en genuanceerdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind Bontebal niet zo slecht, Dylan sneeuwt Idd compleet onder

Ligt er maar net aan wat mensen willen zienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Hij is te fatsoenlijk en genuanceerd

De lulquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:42 schreef oblo het volgende:
[..]

Hoe verliest Bontebal hier ? Leg uitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:40 schreef oblo het volgende:
Wilders de winnaar

Heel fatsoenlijk maar homo’s kunnen de fuckyou krijgenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:42 schreef oblo het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |