Makker heb je dit weer gezien?? Ik passeer. Maar lief dat je meedenktquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ga lekker naar het frikadellenbos dan als je nood zo hoog is blijkbaar.
Allebei de opa's achter de geraniums aub.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beiden zijn dan bijna 70 volgens mij... ik mag toch hopen dat we dan in ieder geval van Wilders verlost zijn... ik begreep laatst ergens dat ie een soort troonopvolger aan het klaarstomen zou zijn
Zodra Wilders stopt implodeert de PVV. Dan wordt het interessant op rechts.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beiden zijn dan bijna 70 volgens mij... ik mag toch hopen dat we dan in ieder geval van Wilders verlost zijn... ik begreep laatst ergens dat ie een soort troonopvolger aan het klaarstomen zou zijn
Ik neem dat Klaver ook nog steeds ambities heeft... en anders zal het wel Moorman ofzo worden bij PvdA/GLquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allebei de opa's achter de geraniums aub.
Onze wereld wordt geterroriseerd door 70+ Biden versus Trump, Putin, Netanyahuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Els Rechts Noortquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je Jetten VS putin al voor jequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet op een homofoob.
Het is dit of GL/PvdA-CDA-VVD-D66. Veel meer opties zijn er niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:03 schreef luxerobots het volgende:
Centrum Rechts kabinet. Even een schatting gemaakt.
CDA 25 zetels
VVD 16 zetels
D66 16 zetels
JA21 15 zetels
Is 72 zetels.
En dan heb je dus JA21 en D66 samen, twee partijen die er maar moeilijk in passen (D66 is te progressief en JA21 te conservatief en te nieuw).
Ik hoop ergens nog steeds dat GL/PvdA, CDA en D66 met z'n drieën al de 75 halen, maar die kans is vrij kleinquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is dit of GL/PvdA-CDA-VVD-D66. Veel meer opties zijn er niet.
Kati Piri wordt ook vaak naar voren geschoven. Wat dat betreft is GL-PvdA uniek, er zijn zo 5 namen te noemen die competenter die partij kunnen leiden dan Timmermansquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dat Klaver ook nog steeds ambities heeft... en anders zal het wel Moorman ofzo worden bij PvdA/GL
Kati Piri is nog minder likeable dan Timmermans. Dat zie ik echt niet gebeuren. Eerder Halsema.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kati Piri wordt ook vaak naar voren geschoven. Wat dat betreft is GL-PvdA uniek, er zijn zo 5 namen te noemen die competenter die partij kunnen leiden dan Timmermans
Ik hoop dan weer op een kabinet zonder PVV en GL-PvdA.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop ergens nog steeds dat GL/PvdA, CDA en D66 met z'n drieën al de 75 halen, maar die kans is vrij klein
Daarom hoop ik dat D66 gaat verrassen en 20+ zetels haalt. Dan kan je VVD ook buitensluiten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is dit of GL/PvdA-CDA-VVD-D66. Veel meer opties zijn er niet.
Piri heeft een beetje hetzelfde euvel als Timmermans en Yesilgoz, weinig likeability en schiet ook nogal eens uit de heup als haar pet verkeerd staat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kati Piri wordt ook vaak naar voren geschoven. Wat dat betreft is GL-PvdA uniek, er zijn zo 5 namen te noemen die competenter die partij kunnen leiden dan Timmermans
Halsema, Klaver, Piri, de Hoop, Aboutaleb, zo een handvol leden die ik véél liever zie dan Timmermans.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Kati Piri is nog minder likeable dan Timmermans. Dat zie ik echt niet gebeuren. Eerder Halsema.
Klaver is de beste die ze hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Halsema, Klaver, Piri, de Hoop, Aboutaleb, zo een handvol leden die ik véél liever zie dan Timmermans.
Yuppenpartij GL en PVDA passen sowieso totaal niet bij elkaar. Die weeffout gaat nog lang voor gezeik zorgen wat alleen maar zetels kost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Piri heeft een beetje hetzelfde euvel als Timmermans en Yesilgoz, weinig likeability en schiet ook nogal eens uit de heup als haar pet verkeerd staat.
De Hoop heeft ook wel potentie jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Halsema, Klaver, Piri, de Hoop, Aboutaleb, zo een handvol leden die ik véél liever zie dan Timmermans.
Ik heb helaas niet het idee dat Timmermans en Klaver goed samen door een deur kunnen, dus voor de Frans afzwaait zullen we die wel ergens met een mes in zijn rug zien eindigen, daar heeft Timmermans een handje vanquote:
Ze zeggen ook allebei op de VVD te stemmen dus dat is geen verrassingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:10 schreef Nexum het volgende:
Zeggen ze nou dat Yesilgöz goed was vanavond?
Johan Derksen is lijstduwer van de VVD, dus lijkt me vreemd als die er heel negatief over zou zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:10 schreef Nexum het volgende:
Zeggen ze nou dat Yesilgöz goed was vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |